NFC World

DΓ© NFC specialist van Nederland. Wij verkopen alles omtrent NFC technologie. Denk aan NFC chips, materialen om NFC te programmeren en NFC visitekaartjes.
9,0

• richard u
    Geverifieerde klant van NFC World

Bestelling was fijn snel geleverd voor een goede prijs. Extra pluspunt vond ik dat ze niet verplichten een telefoonnummer op te geven bij het bestellen!

• Herman Kingma
    Geverifieerde klant van NFC World

Product werd snel geleverd en werkt goed!

• Hoe beoordeel je NFC World?

• Mechanic

πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»

• Lorena Riveira

Alles prima.

• Kees Oosterveld
    Geverifieerde klant van NFC World

Bestelling afgehandeld zoals je mag verwachten.

• Wim Dieleman

Duidelijke bestelling

• Amber Hondentraining

Snelle reactie terug. Geleverd volgens aangegeven termijn. En product
    voldoet aan mijn verwachtingen.

• Furkan Sonmez
    Geverifieerde klant van NFC World

Ik had in eerste instantie niets ontvangen omdat het bij PostNL mis was gegaan, maar ze hebben het product nog een keer gestuurd inclusief nog een klein extratje, dus top service.

• Jasper De Gussemé
    Geverifieerde klant van NFC World

Werd binnen aantal dagen geleverd, was soms alleen beetje onduidelijk waar het pakketje juist was, ik kreeg alleen een mailtje met de factuur terwijl ik ook mailtjes voor bevestiging van bestelling en overhandiging aan koerier gewoon ben.

• Han Vogel
    Geverifieerde klant van NFC World

Ze verkopen de ACR122U NFC Card Reader zonder een CDtje of een schriftelijke informatie waar je de software en gebruikershandleiding kan downloaden.
    Zo van zoek het zelf maar uit, ook op een email verzoek toont men weinig belangstelling en geeft men ook geen link naar een site van de sofware.

Antwoord van NFC World

Hi Han,

Wat jammer dat je niet tevreden bent met onze dienstverlening. We verkopen de ACR122U inderdaad zonder een CD. De driver kun je namelijk downloaden zodra je het apparaat koppelt met je laptop/pc. Het wil nog weleens voorkomen dat de pc dit blokkeert, in dit geval kun je de driver eenvoudig downloaden op https://www.acs.com.hk/en/driver/3/acr122u-usb-nfc-reader/.

Wij proberen altijd adequaat op e-mails te reageren, maar het kan weleens gebeuren dat er één dag overheen gaat. Onze excuses hiervoor. Ik zie dat mijn collega contact met u heeft opgenomen, maar we hebben nog geen reactie ontvangen. We zien uw reactie graag tegemoet, zodat we dit kunnen oplossen.

Bent u toch niet tevreden over het product, dan is het uiteraard altijd mogelijk om de bestelling retour te sturen. Dan zullen we het bedrag zo snel mogelijk naar u overmaken.

Fijne dag!