NL choice
Voordeligste in smartphone en tablet reparatie met meer dan 10 jaar ervaring. Daarnaast beschikken wij over een groot assortiment van accessoires voor al uw smartphones en tablets. Eenvouding te bestellen op onze webshop of ophalen in onze fysieke winkel in Uden.

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 31-01-2023 ingetrokken

8,0
Filter 65 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 64 met beschrijving

• Roberto

!!SCAM SITE!!
    Op 6/1/23 mijn bestelling gedaan en op 6/21/23 nog niet geleverd. Staat wel aangemeld bij DHL maar heeft het (nog) niet binnen gekregen. Tijd om mijn geld terug te eisen want ze reageren niet op appjes en mailtjes. Super slechte webwinkel ik raad het IEDEREEN af om hier iets te bestellen.

• Valérie Habils
    Review voor NL choice

Bestelling geplaatst en betaling gedaan voor 8 haar producten. Bij ontvangst slechts 5 producten ontvangen . Mail en whatsapp gestuurd samen met foto’s maar geen reactie tot nog toe ontvangen.

• Lobke
    Review voor NL choice

Op 28/11 een gsm besteld. Na een aantal mails en whatsapp bericht te sturen, 2x bericht gekregen dat het is verstuurd (1dec via whatsapp, 4/12 via mail) Nog altijd niets ontvangen, zelf geen track en trace code, en krijg geen antwoord meer??!! Graag zo spoedig mogelijk antwoord, heb er wel €81 voor betaald en mijn man zit zonder gsm??!

• Michel Van den Adel
    Geverifieerde klant van NL choice

Maandag bevestiging ontvangen, zaterdag nog niet bezorgd… zelfs nog niet bij DHL ontvangen

• Jalal kassi

Goed geregeld

• Anja
    Review voor NL choice

Top Service en vriendelijk personeel. Onderdelen besteld en telefoon volgende dag binnen netjes verpakt en alles deed het prima.

• RP
    Geverifieerde klant van NL choice

Order bevestigd, betaald en track & trace snel binnen, maar na een week nog niets en status onveranderd. Heel slecht bereikbaar.
    Uiteindelijk telefoon met veel vertraging alsnog ontvangen.

• S S

snelle levering, goede communicatie

• Justin Boer
    Geverifieerde klant van NL choice

Snelle levering en het product voldoet aan de verwachting.

• Funda
    Review voor NL choice

Al meer dan een maand geleden een smartphone besteld. Het zou de volgende dag bezorgd worden.nog steeds niets ontvangen. Zeer slecht. Graag annuleren.

• Harm
    Review voor NL choice

vandaag besteld morgen geleverd is een loze belofte.

• Yasemin
    Review voor NL choice

Woensdag 28/ 9/2022 gsm besteld tot nu heb ik niks ontvangen slechte service ik moest zaterdag ontvangen nog altijd niks ontvangen

• Amir Elangouri
    Geverifieerde klant van NL choice

Ben zeer tevreden zij hebben mij perfect geholpen. 👌

• Barry De Grijs

Goede prijs kwaliteit

• Katrien
    Review voor NL choice

Had gsm besteld voor dochter
    Werd beschadigd en onvolledig ontvangen
    Retour gestuurd op 8 september
    Volgens nl choice geen retour ontvangen wat niet klopt
    Slecht en onbetrouwbaar

• Janneke
    Review voor NL choice

Snelle levering en goed geholpen!

• Mitch
    Review voor NL choice

Lage prijzen, maar ook lage kwaliteit met slecht klantenservice. Heb een iPhone 12 scherm gekocht, kwam redelijk snel aan en goed verpakt. Ik had het scherm eigenlijk niet meer nodig en had alleen gekeken als het in orde is en heb ik de verzegeling ervan moeten opensnijden. Dus toen ik contact opnam om het retour te sturen, vond degene dat hij het niet meer kan accepteren want verzegeling is opengesneden (stond nergens op de retour pagina geschreven). Goed! Ik heb dat gelaten en heb de scherm toch maar gebruikt. Scherm werkte en kon m’n iPhone weer gebruiken. Ik heb dit proces vaker gedaan en weet hoe ik het moet doen. Na verloop van tijd wilde ik het scherm weer weghalen om een aan de Face ID te werken en heb de scherm weggehaald zonder te forceren. Toen ik alles weer in mekaar zetten had de lcd een kraak in het midden met een zwarte ronde deadpixel in het midden. Geen idee hoe dat is gekomen, want ik heb het voorzichtig gedaan. Jammer dat ik foto kan plaatsen hier van het gebroken scherm en nu kan ik nog minder verwachten dat ik mn geld terug krijg. Had ik maar liever duurder betaald voor een beter scherm waar ik ook schroevendraaiers en waterdichte stikkers mee krijg (wat ik bij deze niet heb meegekregen, alleeeeen het scherm)!! Zeer ontevreden met deze verkoper!!

• Koos
    Review voor NL choice

Na meer dan een week nog steeds geen mobiel ontvangen. DHL geeft aan dat deze wel is aangemeld maar nog niet ontvangen. Hoewel NL choice moeilijk bereikbaar is uiteindelijk de afspraak gemaakt dat restitutie plaats vindt. Bedrag stond snel weer op mijn rekening

• Hakim
    Review voor NL choice

Klantvriendelijk en goede service!

• Romy
    Review voor NL choice

Snelle service en goed ingepakt!