NLfiets

NLfiets

Bekijk alle reviews en keurmerken van NLfiets en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 20-10-2023 ingetrokken

7,7

• Jan Dijk
    Review voor NLfiets

Op tijd geleverd

• G.J
    Review voor NLfiets

Het product kwam ernstig beschadigd binnen. Het leek zelfs alsof hij al eens in elkaar gezet was, echter is dit een aanname. In eerste instantie een vlotte en nette communicatie. Tot het om het ophalen van het pakket ging. Dit verliep via een andere persoon dan waar het contact eerst mee was. De communicatie kwam dwingend over en zonder overleg. Er werd maar besloten dat we de hele dag thuis moesten zijn wang ze konden het pakket komen ophalen. Zonder afstemming met ons. De verzendcode hadden we niks aan, omdat het gekoppeld was aan een bedrijf. Pakket niet opgehaald, gevraagd of wij het dan konden versturen, vervolgens verkeerdE informatie gekregen waarop we besloten hebben het zelf maar met de leverancier te regelen. Ik heb nog wel feedback gegeven aan desbetreffend, helaas werd dit niet goed ontvangen en ging meneer uit contact. Alle vervolg informatie werd wel netjes doorgestuurd maar zonder communicatie. Voor ons was dit een ervaring met dit bedrijf die we niet nog eens hoeven!