NOBL. Interiors

NOBL. Interiors

Is NOBL. Interiors veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.
8,5
Filter 38 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 27 met beschrijving

• Johan van Nes

Goede service

• Ellen Godin

Correcte levering

• Hoe beoordeel je NOBL. Interiors?

• Laura Van der hoek
    Geverifieerde klant van NOBL. Interiors

Super goed, snel en vriendelijk geholpen. Prachtig origineel cadeau gekocht… echt een aanrader!!

• Edwin
    Review voor NOBL. Interiors

Snelle levering. Goed contact.

• Carla
    Geverifieerde klant van NOBL. Interiors

Klantenservice niveau zeer slecht. Een aantal keren contact gezocht voor het niet uitleveren van mijn bestelling. Nauwelijks moeite genomen door hen om leverancier te benaderen om oorzaak te achterhalen en goederen alsnog te laten versturen met spoed ivm deadline opening nieuw bedrijfspand. Geen enkele reactie of terugkoppeling meer waarna ik zelf contact met leverancier van de stoelen heb gezocht en dezelfde dag de bestelling alsnog heb laten versturen. Die rol hoort het bedrijf op zich te nemen. Erg teleurgesteld, niet voor herhaling vatbaar.

Antwoord van NOBL. Interiors

Het is nogmaals vervelend om te horen dat uw zending niet op tijd is geleverd. Ik heb u persoonlijk aan de telefoon laten weten dat dit niet de normale gang van zaken is en ik hier zelf ook zeer ontevreden over ben. Dit is intern ook gecommuniceerd.

Er is gelijk (en meerdere keren) contact opgenomen met de leverancier betreft uw zending en u bent steeds van op de hoogte gesteld van de bekende informatie.
    Ik heb u persoonlijk medegedeeld dat er een onderzoek liep naar de afhandeling tussen onze leverancier en Post NL aangezien zij deze nabestelde zending voor u hebben verzorgd en hier klaarblijkelijk iets mis was gegaan.
    Nogmaals excuses voor het ongemak.

• Tamara Nillesen
    Geverifieerde klant van NOBL. Interiors

Mooie eetkamer stoelen besteld en bijzettafeltjes..snelle levering..goed ingepakt geen beschadiging..heel tevreden..

• Gwendy Richard
    Geverifieerde klant van NOBL. Interiors

De barkrukken waren volgens de website op voorraad. Na bestelling kreeg ik een mail dat het week 18 (een dikke maand later) zou worden. Ik hoorde maar niks, dus heb gemaild en vandaag krijg ik een reactie dat we nog eens 4 weken moeten wachten, omdat het waarschijnlijk week 22 wordt. Ik ben hier niet blij mee en heb gevraagd om een tegemoetkoming. Daar ben ik in afwachting van.

• T. Atsma
    Geverifieerde klant van NOBL. Interiors

Op de website stond levering binnen een aantal dagen. Al snel ontving ik een mail dat het product een lange levertijd had. Ik had dit liever tijdens het bestelproces geweten. Dan was ik waarschijnlijk verder gaan zoeken. Er zijn inmiddels 4 weken verstreken. Hopelijk komen de stoelen zoals beloofd vanaf nu over twee weken.

• Charlotte Marsman
    Geverifieerde klant van NOBL. Interiors

Mooie collectie! Heel blij met de mooie barkrukken. Bij probleem lossen ze het snel en adequaat op!

• Cecile Colinet
    Geverifieerde klant van NOBL. Interiors

Snelle levering , mooie stoelen , wel kleine krasjes op sommige poten. Prijs / kwaliteit wel goed.