NOEVOO
Bekijk alle reviews en keurmerken van NOEVOO en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.
9,6
Filter 113 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 75 met beschrijving

• Claudia
    Geverifieerde klant van NOEVOO

Snel geleverd, goed verpakt en voldeed aan mijn verwachting.

• Natalie
    Geverifieerde klant van NOEVOO

Prachtige prints en keurig zorgvuldig verpakt!

• Hoe beoordeel je NOEVOO?

• Miranda Weyers
    Geverifieerde klant van NOEVOO

Bestelling keurig geleverd. Netjes en secuur verpakt.

• Kim Haast
    Geverifieerde klant van NOEVOO

Prachtig product geleverd en ook netjes ingepakt ontvangen! Heel uniek cadeau om te geven. Wij kozen voor de songtekst van Rollercoaster van Danny Vera. Dankjewel voor de goede service!

• J.C. Kaa-Boer
    Geverifieerde klant van NOEVOO

Mooi product ,ben er echt blij mee ,goed verpakt en zel verzonden !

• Ria Goudriaan
    Geverifieerde klant van NOEVOO

Netjes op tijd afgeleverd. Mooi product !

• Isis
    Geverifieerde klant van NOEVOO

Snelle levering en het product is mooi handgemaakt. Alleen was het product niet goed stevig verpakt, waardoor er een hoekje was omgevouwen van de poster. Verpakking mag dus wat beter om beschadiging te voorkomen. Ik had de Bohemian Rhapsody songtekst poster gekocht voor vaderdag, hij is er super blij mee!

• Anneke
    Geverifieerde klant van NOEVOO

Mooi afgedrukt en zorgvuldig verpakt. Doos had inderdaad een buts, maar mijn produkt is heel gebleven gelukkig.

• Aaf Ganzeveld-Bos
    Geverifieerde klant van NOEVOO

Goede service en mooie kwaliteit. Zou wel fijn zijn als jullie ook lijsten zouden verkopen....

Antwoord van NOEVOO

Bedankt voor je mooie review Aaf! De lijsten staan absoluut ook op mijn verlanglijst om toe te voegen. Hopelijk in de nabije toekomst! ^Iris

• Frank Thienpont
    Geverifieerde klant van NOEVOO

Snelle levering van een fantastische product.

• Caat Kerckhoff
    Geverifieerde klant van NOEVOO

Ik zal wel niet goed gelezen hebben maar ik dacht dat het in een zwarte lijst zOu komen

Antwoord van NOEVOO

Hi Caat, Bedankt voor je review!
    De prints worden inderdaad zonder lijst geleverd. Dat staat in de omschrijving vermeld :) hopelijk komen die in de toekomst wel beschikbaar!

• Ans Verstraelen
    Geverifieerde klant van NOEVOO

Heel mooi, denk dat ik ons nichtje heel blij ga maken. Deze songtekst was voor hun heel speciaal. Na de vroeggeboorte en later overlijden van hun zoontje beschreef dit hun gevoel.

• Tim Ceha
    Geverifieerde klant van NOEVOO

Top service voor een kwaliteits product! DHL heeft wel een steekje laten vallen met leveren maar niet te verwijten aan NOEVOO.

Antwoord van NOEVOO

Bedankt voor je review Tim! Goed om te horen dat je blij bent met de print.

Ontzettend vervelend van DHL :(
    Stuur me gerust een bericht met wat er is voorgevallen, dan kan ik melding/klacht maken bij DHL. De prints moeten natuurlijk wel goed en netjes bezorgd worden!

• Winanda
    Geverifieerde klant van NOEVOO

Goede hulp gehad bij de bestelling. En heel mooi en persoonlijk ingepakt.

• Mirjam van Kranenburg

Echt snelle levering
    Maar ook zo mooi verpakt met lief kaartje erbij
    Speciale nummer voor mijn dochter en kleindochter het is helemaal hun nummer
    Omdat mijn dochter een alleenstaande moeder is
    Ik ben zo ongelooflijk trots op haar vandaar dat ik dit nummer op papier wilde
    Dat het dan ook zo perfect geleverd wordt is helemaal super

• Foekje Krist

Ziet er prachtig uit!!!

• Arieta de Buck
    Geverifieerde klant van NOEVOO

Snelle levering en super leuk verpakt.

• Sylvia Markowski-Senden
    Geverifieerde klant van NOEVOO

Super service..e mail werd snel beantwoord nadat de post even tegenzat (dag voor Hemelvaart)oplossing was snel voorhanden maar alles kwam goed op de normale wijze!!

• Ingrid Hilgeman
    Geverifieerde klant van NOEVOO

Hele fijne service. Snelle terugkoppeling van vragen en snel geleverd.

• Inge van de Rotten
    Geverifieerde klant van NOEVOO

Snelle levering, goed verpakt! Mooie print op stevig papier. Blij mee!