NONON, natural nononsense makeup

NONON, natural nononsense makeup

NONON, dat is No Nonsense cosmetica. Eerlijk, duidelijk, geen poeha. NONON is zo natuurlijk en goed mogelijk. Want NONON is recht door zee.

De wereld om ons heen is vol mensen die zichzelf mooier proberen voor te doen dan ze zijn. En de cosmeticamarkt is daar bij uitstek een voorbeeld van. Daar wordt letterlijk glitter, kleur en schijn verkocht. In de schitterende wereld van highlighters, luminizers en concealers is NONON een oprechte verademing. Nuchtere eenvoud tussen al het klatergoud.
No Nonsense. Net als jij.

NONON producten gebruik je om je natuurlijke schoonheid te benadrukken. Zo haal je het beste in jezelf naar boven. Letterlijk. Want jij wilt jezelf niet mooier voordoen dan je bent. Jij hebt dat niet nodig. Je bent puur en eerlijk en prachtig zoals je bent. Net als NONON. NONON doet nooit alsof.

Want NONON is No Nonsense. Net als jij.

• Ria
    Review voor NONON, natural nononsense makeup

Het was een super leerzame en leuke workshop. Gezellige ambiance . We gaan zeker nog een keer!

• Chantal
    Review voor NONON, natural nononsense makeup

Super gave workshop vandaag gehad onderleiding van Linda. Leuk om een before en after foto te maken zodat je het verschil ziet. Een echte aanrader!

• Hoe beoordeel je NONON, natural nononsense makeup?

• Wendy
    Review voor NONON, natural nononsense makeup

Super gave workshop gehad vandaag. Veel geleerd over het aanbrengen van een goede basis make up met natuurlijke producten.

• Demi
    Review voor NONON, natural nononsense makeup

Een onwijs leuke basis workshop gedaan! Nu inschrijven voor de vervolg workshop! ♡

• Sonja
    Geverifieerde klant van NONON, natural nononsense makeup

Leuke plek, gezellige inrichting, kennis van zaken. Mooie producten. Prettig advies.

• Dini
    Review voor NONON, natural nononsense makeup

Workshop met high tea gedaan.
    Goede uitleg,mooie producten
    je huid ziet er vervolgens mooi en natuurlijk uit.
    Producten voelen heel erg fijn aan op de huid.

• Mirjam
    Review voor NONON, natural nononsense makeup

De workshop make up met high tea vond ik heel gezellig en leerzaam. Ik doe nooit make up op en zelf dan is het een aanrader.

• Beaudille
    Review voor NONON, natural nononsense makeup

Super leuke workshops gehad die verzorgd werden door hele leuke dames. Hele gezellige middag gehad!

• Mayke
    Review voor NONON, natural nononsense makeup

Het was een heel gezellige duidelijke en enthousiaste workshop. Ik heb veel geleerd en zie echt het verschil met mijn normale make up.

• Jolanda
    Review voor NONON, natural nononsense makeup

Superleuke workshop gehad! Gezellig, leerzaam, leuke meiden en mooie producten!

• Julie
    Geverifieerde klant van NONON, natural nononsense makeup

Zeer vlotte levering. De concealers en de foundation zijn ongelooflijk! Jammer dat ik hier niet eerder van gehoord heb . Ik heb een zeer gevoelige en allergische huid. Zeer veel geld uitgegeven aan zogezegd producten voor de gevoelige en allergische huid zonder resultaat. Die na een aantal keer de vuilbak in belandde . Ik ben blij deze nu te hebben ontdekt. Ik ben zeer tevreden! Dankjewel!

• Robin
    Review voor NONON, natural nononsense makeup

Super leuke workshop met mooie producten

• MB
    Geverifieerde klant van NONON, natural nononsense makeup

Mooie producten, snel geleverd.

• Wendy
    Geverifieerde klant van NONON, natural nononsense makeup

Snelle levering, goede producten, leuke workshop gehad

• Ilona
    Review voor NONON, natural nononsense makeup

Hele leuke workshop! Super leuk voor bijvoorbeeld een vrijgezellendag

• Stefánia
    Review voor NONON, natural nononsense makeup

Super leuke ervaring, goede uitleg en prachtig aangekleed!

• Margreth

Dit was mega leuk

• Rowena
    Review voor NONON, natural nononsense makeup

Super leuk!! Hele leuke meiden en duidelijke uitleg! Zeker een aanrader

• Tessa
    Review voor NONON, natural nononsense makeup

Super gezellige workshop! Goede tips en goede hulp

• Anoniem
    Review voor NONON, natural nononsense makeup

Was lekker, gezellig en duidelijke uitleg