NONON, natural nononsense makeup

NONON, natural nononsense makeup

NONON, dat is No Nonsense cosmetica. Eerlijk, duidelijk, geen poeha. NONON is zo natuurlijk en goed mogelijk. Want NONON is recht door zee.

De wereld om ons heen is vol mensen die zichzelf mooier proberen voor te doen dan ze zijn. En de cosmeticamarkt is daar bij uitstek een voorbeeld van. Daar wordt letterlijk glitter, kleur en schijn verkocht. In de schitterende wereld van highlighters, luminizers en concealers is NONON een oprechte verademing. Nuchtere eenvoud tussen al het klatergoud.
No Nonsense. Net als jij.

NONON producten gebruik je om je natuurlijke schoonheid te benadrukken. Zo haal je het beste in jezelf naar boven. Letterlijk. Want jij wilt jezelf niet mooier voordoen dan je bent. Jij hebt dat niet nodig. Je bent puur en eerlijk en prachtig zoals je bent. Net als NONON. NONON doet nooit alsof.

Want NONON is No Nonsense. Net als jij.

• Carina Dijkstra
    Geverifieerde klant van NONON, natural nononsense makeup

Mooie eerlijke producten! Levering volgens afspraak en ze houden je op de hoogte.

• Leoniek
    Review voor NONON, natural nononsense makeup

Half augustus een workshop gevolgd bij NONON make-up, super leuke middag gehad en direct het starterspakket aangeschaft. Nu een maandje later alsnog terug naar de winkel voor wat meer leuke producten. Absolute aanrader! Make up blijft goed zitten en de huid blijft er rustig onder. Zou niet anders meer willen dan minerale make up! Heel blij mee!

• Hoe beoordeel je NONON, natural nononsense makeup?

• Sylvia Docter

Niets

• Chantal Bakker

Goede producten

• Merlienke
    Review voor NONON, natural nononsense makeup

Snelle verzending van producten. Toen ik voor het eerst bestelde kwam mijn product helaas niet aan. Zonder enkele problemen alsnog op gestuurd. De minerale foundation doet het super in combinatie met mijn gemengde huid met couperose. Nu ook de primer en concealer aan het proberen, maar de eerste keer testen ziet er al super positief uit! Ik ben verkochtšŸ˜¬

• Maaike Caushaj
    Geverifieerde klant van NONON, natural nononsense makeup

Mijn product kost hetzelfde als de eerste die ik had besteld maar het product is nu kleiner met minder inhoud zonder dat dit ergens vermeld werdt. Geld verdienen op een slechte manier daar bij NoNon! Niet de eerste keer dat er iets niet goed gaat daar. Deze klant is geen klant meer.

Antwoord van NONON, natural nononsense makeup

Beste Mevrouw Caushaj,

Allereerst wat vervelend dat u een negatieve ervaring met onze webshop heeft gehad.

Het klopt inderdaad dat we de groene concealer eerder in een 5 grams potje verkochten en tegenwoordig in een 3 grams.

Echter, is de prijs van een groene concealer B1 nu 14,95 tegenover 19,95 in de (oude) 5 grams variant.
    Als u uw bestelgeschiedenis nakijkt kunt u zien dat u eerder 19,95 heeft betaald.

Indien u nog andere klachten heeft, of benieuwd bent naar uw bestelgeschiedenis, dan wil ik u graag verwijzen naar hi@nonon.eu

Het Team van NONON

• Janine van Beckhoven
    Geverifieerde klant van NONON, natural nononsense makeup

Snelle levering van prachtige producten

• Ilse Oerlemans
    Geverifieerde klant van NONON, natural nononsense makeup

Goed advies. Kleur was perfect afgestemd.

• frieda Brucher

Ja, fijne producten