NOOBLU design

NOOBLU design

Dutch design & Craftmanship. Stijlvolle en functionele woon- en lifestyle accessoires. Unieke ontwerpen voor verassende toepassingen.
Filter 27 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 17 met beschrijving

• E de Jong
    Geverifieerde klant van NOOBLU design

snelle reactie op gestelde vraag

• Renske
    Review voor NOOBLU design

Mooie wasbare mandjes. Goed verpakt met een leuke kortingskaart.

• Hoe beoordeel je NOOBLU design?

• Sander Atsma
    Review voor NOOBLU design

Thuiswerken is een stuk prettiger geworden met verschillende accessoires van Nooblu. Wat anders dan die eenheidsworst in winkels. Alles op tijd en netjes verpakt ontvangen. Pluim!

• Sanne Spitters
    Review voor NOOBLU design

Eindelijk plankdragers gevonden die lang genoeg zijn. Erg netjes geleverd inclusief schroeven en pluggen. De klantenservice was erg behulpzaam.

• Linda
    Review voor NOOBLU design

Erg mooie onderleggers. Keurig verpakt. Ondanks ver na 12 uur besteld toch de volgende dag binnen gekregen.

• C. Janzen
    Review voor NOOBLU design

Mooi merk. Lekker creatief. Goed bezig!

• RMJG Bol
    Geverifieerde klant van NOOBLU design

PostNL had een fout gemaakt bij de levering. Zeer professioneel opgelost door de webshop en bijzonder vriendelijk. Top!

• Jacco Bavel
    Geverifieerde klant van NOOBLU design

Goed vepakt, mooie producten!

• Ad van den Oord
    Geverifieerde klant van NOOBLU design

Op zoek naar een origineel cadeau kwam ik uit bij Surprising Gifts van Nooblu. Het is een mooi verpakte geschenkset waarmee ik iemand echt kan verrassen!

• Marjon Hofste
    Geverifieerde klant van NOOBLU design

Heel goed. Snelle levering waarbij je op de hoogte wordt gehouden.

• S.P. van der Nolk van Gogh
    Geverifieerde klant van NOOBLU design

Uitstekende kwaliteit, prachtig design. Binnen 24 uur geleverd. Heel tevreden afnemer

• J. Kraaijeveld
    Geverifieerde klant van NOOBLU design

Product was snel in huis en voldeed aan mijn verwachtingen.

• Mirjam Happel
    Geverifieerde klant van NOOBLU design

Misschien iets kleinere brievenbus pakketjes. Deze heeft bijna mijn postbus gesloopt omdat de bezorger met brute kracht het pakketje doorgeduwd heeft. Wij hebben geen kleinere postbussen dan andere appartementen. Product is heel goed. Precies als beloofd

• Judith Groters
    Geverifieerde klant van NOOBLU design

Super service. Snel en leuke kortingen voor de volgende aankoop!

• Rogier Merckx
    Geverifieerde klant van NOOBLU design

Erg blij met mijn placemats. Mooie kleur en soepele kwaliteit. Helemaal mijn goesting.

• A. van den Oord
    Review voor NOOBLU design

Ik had artikelen van verschillende vorm en maat besteld. De artikelen waren keurig en overzichtelijk verpakt. De kwaliteit van de artikelen is top!

• H. Bruce
    Review voor NOOBLU design

Duidelijke site. Bestelling op tijd ontvangen. Netjes verpakt zonder overbodige materialen. Leuke accessoires die je nergens anders kunt kopen.