NOX Amsterdam
"The power of beautiful earrings"
Instagram.com/noxamsterdam
Filter 148 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 146 met beschrijving

• Tonnie Benders-Hovens
    Geverifieerde klant van NOX Amsterdam

Mooie oorbellen, snelle bezorging, mooi verpakt.

• Miet Loyens

Prachtige oorbellen

• Hoe beoordeel je NOX Amsterdam?

• Piet-Hein Twisk
    Geverifieerde klant van NOX Amsterdam

Goed advies van zaak. Samen op de website gekeken wat het beste zou zijn. Daarna is het netjes bezorgd in een fraaie verpakking. Altijd eeg tevreden over de service en het advies. Gemoedelijk en vriendelijk.

• Paulien Giesbertz
    Geverifieerde klant van NOX Amsterdam

Hele mooie oorbellen!! Ga er meer van kopen. Mooi ingepakt.

• Hans Van der Woude
    Geverifieerde klant van NOX Amsterdam

Aandacht voor de klant. Service uitmuntend

Antwoord van NOX Amsterdam

Dank je wel voor deze mooie beoordeling :-) Heel blij mee. Fijne zondag, Nathalie

• Lia Geluk
    Geverifieerde klant van NOX Amsterdam

De bestelling mooi verpakt en met een vriendelijke noot erbij. Erg leuk! Wordt gewaardeerd.

Antwoord van NOX Amsterdam

Hi Lia, dank je wel voor deze lieve woorden en mooie beoordeling. Heel graag gedaan en lieve groetjes, Nathalie

• Ioana Plesea

Neaut

Dank voor de 5 sterren. Super blij mee! Lieve groetjes en een heel fijn weekend

• Ria Eilander
    Geverifieerde klant van NOX Amsterdam

Prachtige oorbellen, met veel zorg ingepakt en ook snel geleverd.

Antwoord van NOX Amsterdam

Dank je we voor deze mooie beoordeling. Ben ik heel erg blij mee. Fijn weekend en lieve groeten, Nathalie

• Maarten Palthe
    Geverifieerde klant van NOX Amsterdam

Leuke persoonlijke service. Ze belden me zelfs met de vraag of het een kadootje was.

Antwoord van NOX Amsterdam

Graag gedaan Maarten. Nu hopen dat ze goed zijn ontvangen :-) En anders ... ben ik altijd bereikbaar. Fijn weekend en veel dank voor deze mooie beoordeling.

• Jannie Van Houdt
    Geverifieerde klant van NOX Amsterdam

Mijn bestelling was snel geleverd ,een leuke verpakking,maar jammer dat mijn oorbellen niet in een doosje zaten ,wel in een sierlijk zakje,de oorbellen zijn heel mooi gemaakt ,heel tevreden,jammerd dat jullie alleen oorbellen maken had graag een zelfde setje gehad met ketting en armband,misschien een suggestie. Groetjes ,een tevreden klant.

Antwoord van NOX Amsterdam

Hi Jannie, dank je wel voor je feedback. Sorry dat het niet in een doosje zat. De reden hiervoor is dat deze niet door de brievenbus past. Ik lever alles in een brievenbus pakketje en met track & trace. We zijn druk bezig met kettingen, armbanden en ringen. Dit heeft nog wel even wat tijd nodig want ik wil dat ook heel erg mooi ontwerpen. Zelf denk ik dat de eerste ontwerpen in het voorjaar van 2023 beschikbaar zullen zijn. Lieve groetjes, Nathalie