NUNC8
Webwinkel in natuurlijke en handgemaakte cosmetica, sieraden en accessoires.
Filter 479 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 387 met beschrijving

• Annemijn
    Review voor NUNC8

Goede communicatie, service, oplossingsgerichtheid en vriendelijke klantenservice!

• Riet
    Review voor NUNC8

Super fijne producten en goede service! Had mijn producten snel in huis en fijn contact!

• Hoe beoordeel je NUNC8?

• Roel Gielis

Goeie service & snel bezorgd

• Roos
    Review voor NUNC8

Al jaren fan van nunc8, de shampoo bars zijn super fijn en de eigenaresse is zeer vriendelijk. Daarnaast zijn de bars heel duurzaam: ze gaan lang mee en ik vind het fijn dat ik op deze manier een bijdrage kan leveren door producten te kopen zonder kunstmatige middelen! Ga zo door toppers van NUNC8.

• Annabelle
    Review voor NUNC8

Snelle levering, goede communicatie en goede producten. Zeker een aanrader!

• Desiree
    Review voor NUNC8

Hele fijne webshop. Mega leuk verpakt (net een cadeautje) en super snel binnen. Bedankt!

• M. Teong
    Geverifieerde klant van NUNC8

Pakket (wat een cadeau was) na ruim 1,5 week nog steeds niet binnen en niet ontvangen bij PostNL. Geen reactie op mijn mail over waar het blijft.

Antwoord van NUNC8

Beste mevrouw Teong, zoals wij per mail hebben uitgelegd, hadden wij een langere levertijd. Dit stond ook op de website vermeld. Omdat wij het vervelend vinden dat het cadeautje niet optijd gegeven kon worden, hebben wij de verzendkosten vergoed. We hopen dat de jarige het cadeautje leuk vond! Liefs, nunc8

• Natalie
    Geverifieerde klant van NUNC8

Goede service. Mooie producten.
    Mijn favoriete webshop❤️

• Suzanne Klooster

Super

• Daphne Bes
    Review voor NUNC8

Leuk verpakt, net een cadeautje en het was ook snel thuis