Namture
Al onze producten zijn natuurproducten die met de hand bewerkt zijn door onze lokale Vietnamese ambachtslieden. Van onder andere de kokosnoot schalen, die normaal gesproken verbrand worden als afval, maken ze prachtige producten als kokosnoot kaarsen en kaarsenhouders.
kokosnoot geurkaarsen servies natuurlijk
9,5
Filter 24 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 12 met beschrijving

• Gijs
    Geverifieerde klant van Namture

Snel geleverd en heerlijke geur. Gaat 50 uur mee, dat is echt een grote plus!

• Wouter Grieser
    Geverifieerde klant van Namture

Super snelle vriendelijke en oplossingsgerichte klantenservice

• Hoe beoordeel je Namture?

• Fenna
    Geverifieerde klant van Namture

Snelle levering. Grote kokosnoot met kaars en lekkere geur besteld.

• Jelle
    Review voor Namture

Bij Namture vindt je eerlijke en duurzame producten van voortreffelijke kwaliteit. Gerund door jonge ondernemers. Ga zo door!

• Conny Stevens
    Geverifieerde klant van Namture

Ik vond mijn bestelling teleurstellend. Op de foto's was slecht te zien welke maat je nu bestelde, fijner zou zijn geweest als er een afmeting bij vermeld stond. Dan had ik de bakjes niet besteld. Wel fijn is dat er meegedacht wordt hoe het opgelost kan worden.

Antwoord van Namture

Beste Conny,

Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met de producten, en er verwarring is over de afmetingen. Deze worden echter genoemd onder specificaties in de beschrijving.

Terugsturen is ook zeker mogelijk. We hebben u een email gestuurd om een goede oplossing te vinden.

We horen graag van u!

• Yvonne Stoevelaar

Kun je e

• Alla Abdulfatah
    Geverifieerde klant van Namture

Geweldig mooi bedrijf met uitstekende service. Vooral betrouwbaar en heeft prachtige producten. Ik heb een product besteld en door omstandigheden is dat niet goed aangekomen. Zij hebben direct na contact een nieuw product gestuurd. Goed per whatsapp bereikbaar en erg klantgericht. Aan te raden!

• M Samkanai
    Geverifieerde klant van Namture

Top product en snelle levering. Schaaltjes zijn mooi handbewerkt

• Henny
    Review voor Namture

Snelle service, prettig contact, heel mooi produkt

• Gerrie
    Geverifieerde klant van Namture

Mooi product en een snelle levering ben er blij mee.

• feline
    Review voor Namture

Snel verzonden en ontvangen. Product zoals verwacht

• Louise
    Review voor Namture

Prachtige natuurlijke producten! Mooi om indirect ook kwetsbare groepen in Vietnam te steunen.