Natural Bio Store

Natuurlijke en Biologische producten, Sportvoeding.
Gezondheidsproducten, Reform, Voedingssupplementen, Bloesemremedies, Verzorgingsproducten, Superfoods, Wellness en Sport, ...
9,1

• M. Visser

Steeds tevreden

• Frank DB
    Review voor Natural Bio Store

Snel geleverd, heel tevreden!

• Hoe beoordeel je Natural Bio Store?

• jef

peremans

• Marie-Lou
    Review voor Natural Bio Store

Mooie en degelijke materialen!! Snelle levering en mijn bestelling was super goed ingepakt. Contact via mail verliet zeer vlot!

• M Dekens
    Geverifieerde klant van Natural Bio Store

Leuke en snelle reactie op mail.
    Zeer snelle levering.
    Gezellige bezorger 😃

• Marion Van der Bijl
    Geverifieerde klant van Natural Bio Store

Snelle levering en uitstekend ingepakt!

• ANDRE HERMANS (coiffure ANDRIOR)
    Geverifieerde klant van Natural Bio Store

Super tevreden! Zeer snelle levering netjes verpakt. Ik heb al meerdere malen gebruik gemaakt van deze webwinkel en dat zal ik zeker blijven doen!

• Raf Gorissen

super

• Elies Peeters

Vlotte afhandeling!

• marnix vermeeren
    Review voor Natural Bio Store

Vind het jammer dat het zolang duurt , ging maar 2 dagen duren en wacht nog altijd erop , nog niet ontvangen en is besteld van de 9-10 januari

Antwoord van Natural Bio Store

Beste Heer,

Bedankt voor uw bestelling bij Natural Bio Store. We hebben de status van uw verzending nagekeken, deze werd verzonden op 10 januari. Het is inderdaad niet normaal dat het zoveel tijd in beslag neemt! We hebben zopas contact opgenomen met Bpost, en hierover klacht ingediend. Blijkbaar is er een probleem en bevindt de verzending zich nog steeds in het sorteercentrum. Bpost heeft beloofd de verzending zo snel mogelijk op te sporen en ons spoedig te contacteren hierover. Wij houden u op de hoogte.

U kan steeds uw verzending opvolgen via de link in de bevestiging van bestelling of via:

U hoort spoedig van ons.

Alvast onze excuses voor het ongemak en met vriendelijke groet,

• Huguette Desmadryl
    Review voor Natural Bio Store

Grote diversiteit aan producten, snelle service en vlotte betaling

• RG

Goede service!!

• H Boer
    Review voor Natural Bio Store

Ik heb het pakket nog niet ontvangen. Ik hoop f
    Dat het nog komt en zo niet dat ik mijn geld retour krijg

Antwoord van Natural Bio Store

Beste Heer,

Het spijt ons te moeten horen dat u niet tevreden bent over onze service, onze oprechte excuses hiervoor. We hebben de status van uw bestelling nagekeken, blijkt dat deze vertraging in het verdeelcentrum opgelopen heeft, hierdoor komt de bezorger (bpost) zijn levertermijnen dus niet na. Wij zullen maandagochtend contact opnemen met de bezorgdienst en om verduidelijking vragen.

Uw verzending werd verstuurd op 29/11. U kan uw bestelling steeds opvolgen via de link en track & trace code die u ontvangen heeft per e-mail bij bevestiging van verzending, ofwel via:

Bij verdere vragen of problemen kan u steeds vrijblijvend contact met ons opnemen.

• Marc Verbeiren
    Review voor Natural Bio Store

Het geleverde product voldoet aan mijn verwachtingen. De op de verpakking vermelde factuur was niet aanwezig maar dat is van ondergeschikt belang. Ik ben een tevreden klant.

• Suzi Winkelgrund
    Review voor Natural Bio Store

Eerste keer dat ik bij deze winkel iets koop. Tot nu toe tevreden. Het product kende ik wel al en hierover ben ik ZEER tevreden.

• Marie-Louise Peeters
    Review voor Natural Bio Store

Snelle levering’zeer tevreden over de kwaliteit

• Kathleen Vandenbossche
    Review voor Natural Bio Store

Goede service, bestelling netjes verpakt en op tijd geleverd. Goede prijs kwaliteitverhouding. Snel en vlotte uitleg gekregen via klantenservice op mijn vraag. Zeer tevreden

• Ines Vermeulen
    Review voor Natural Bio Store

Ik ben zeer tevreden, interessante prijzen en steeds keurig op tijd geleverd!