Natural Bio Store

Natuurlijke en Biologische producten, Sportvoeding.
Gezondheidsproducten, Reform, Voedingssupplementen, Bloesemremedies, Verzorgingsproducten, Superfoods, Wellness en Sport, ...
9,1

• jef
    Review voor Natural Bio Store

peremans

• Marie-Lou
    Review voor Natural Bio Store

Mooie en degelijke materialen!! Snelle levering en mijn bestelling was super goed ingepakt. Contact via mail verliet zeer vlot!

• Hoe beoordeel je Natural Bio Store?

• M Dekens
    Geverifieerde klant van Natural Bio Store

Leuke en snelle reactie op mail.
    Zeer snelle levering.
    Gezellige bezorger 😃

• Marion Van der Bijl
    Geverifieerde klant van Natural Bio Store

Snelle levering en uitstekend ingepakt!

• ANDRE HERMANS (coiffure ANDRIOR)
    Geverifieerde klant van Natural Bio Store

Super tevreden! Zeer snelle levering netjes verpakt. Ik heb al meerdere malen gebruik gemaakt van deze webwinkel en dat zal ik zeker blijven doen!

• Raf Gorissen

super

• Elies Peeters

Vlotte afhandeling!

• marnix vermeeren
    Geverifieerde klant van Natural Bio Store

Vind het jammer dat het zolang duurt , ging maar 2 dagen duren en wacht nog altijd erop , nog niet ontvangen en is besteld van de 9-10 januari

Antwoord van Natural Bio Store

Beste Heer,

Bedankt voor uw bestelling bij Natural Bio Store. We hebben de status van uw verzending nagekeken, deze werd verzonden op 10 januari. Het is inderdaad niet normaal dat het zoveel tijd in beslag neemt! We hebben zopas contact opgenomen met Bpost, en hierover klacht ingediend. Blijkbaar is er een probleem en bevindt de verzending zich nog steeds in het sorteercentrum. Bpost heeft beloofd de verzending zo snel mogelijk op te sporen en ons spoedig te contacteren hierover. Wij houden u op de hoogte.

U kan steeds uw verzending opvolgen via de link in de bevestiging van bestelling of via:

U hoort spoedig van ons.

Alvast onze excuses voor het ongemak en met vriendelijke groet,

• Huguette Desmadryl
    Geverifieerde klant van Natural Bio Store

Grote diversiteit aan producten, snelle service en vlotte betaling

• RG

Goede service!!