Natural Pet Shop

Natural Pet Shop

Webshop met 100% natuurlijke
producten voor hond en kat.
Filter 55 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 39 met beschrijving

• Gudrun Biermans
    Geverifieerde klant van Natural Pet Shop

Snelle levering van een grote bestelling.

• Florent
    Geverifieerde klant van Natural Pet Shop

Op aanraden van iemand die ook tevreden was.

• Hoe beoordeel je Natural Pet Shop?

• Mascha

Goed product
    Maar levering had ik donderdag gedaan dan zal het zaterdag komen.speciaal niks afgesproken.
    Komt het maandag pas . Terwijl ik juist die dag moest werken.
    Verder goed product

Antwoord van Natural Pet Shop

Beste Mascha,

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Vervelend om te horen dat uw bestelling niet op zaterdag is bezorgd. Wij hebben uw bestelling op vrijdag meegegeven met PostNL en normaal gesproken wordt deze dan de volgende dag geleverd. Er zal waarschijnlijk iets mis gegaan zijn bij PostNL, dit komt helaas soms wel eens voor. Wij horen het graag als uw bestelling in de toekomst weer vertraagd is, dan kunnen wij PostNL hier op aanspreken.

• Tamara
    Geverifieerde klant van Natural Pet Shop

Altijd levering op tijd. En de honden doen het super op dit voer!!

• Hans
    Geverifieerde klant van Natural Pet Shop

goed hondenvoer voor een goede prijs.
    No nonsense webshop.

• C. Verburg
    Geverifieerde klant van Natural Pet Shop

Snelle levering, netjes verpakt.

• Jantina
    Geverifieerde klant van Natural Pet Shop

Nadat de brokken dan eindelijk niet meer geleverd worden in dozen met luiers erop worden ze nu dan in kapotte dozen geleverd. Dit was echt m'n laatste keer

Antwoord van Natural Pet Shop

Beste Jantina,

Bedankt voor uw beoordeling. Wij vinden het erg vervelend om te horen dat uw bestelling in een kapotte doos is aangekomen.
    Wij weten niet hoe de dozen bij onze klanten aankomen, wij stellen uw reactie dan ook erg op prijs.

De dozen die wij op dit moment gebruiken zijn van export kwaliteit en geschikt voor een gewicht van 15 tot 30 kg.
    Wij leveren de dozen heel af bij onze transporteur en het is voor ons niet duidelijk waarom de doos kapot bij u is aangekomen.

Wij zijn altijd aan het onderzoeken hoe wij onze processen kunnen optimaliseren, uw klacht is hierbij belangrijke feedback.

Indien gewenst kunnen wij bij een volgende bestelling maatwerk leveren door de doos op te vullen, dit vergroot de stevigheid.
    Aangezien wij oog hebben voor het milieu voeren wij deze maatregel niet standaard door, mede doordat deze klacht een incident lijkt.

Wij informeren u terzijnertijd graag over de structurele oplossing.

met vriendelijke groet,

Toby van Natural Pet Shop

• Oscar

Heel tevreden. Snel in huis

• Elske Bekema-Kuipers
    Geverifieerde klant van Natural Pet Shop

Zeer snelle levering en goed hondenvoer.

• Frank
    Geverifieerde klant van Natural Pet Shop

Prima voer voor een redelijke prijs. Bezorging altijd keurig en snel geregeld.