Natural Skin Care@home

Bij Natural Skin Care @home vind je 100% natuurlijke verzorgingsproducten. De huidverbeterende producten van het Hongaarse merk Éminence, de bars van Blokzeep, deodorants van het Nederlandse merk Loveli, RIES Herbal Tea en diverse Beauty Tools als Gua Sha stenen, droogborstels en Beauty Rollers. Gratis verzending in Nederland vanaf €35,-. Voor 16:00 uur besteld, dan wordt je pakket dezelfde dag verzonden. Iedere bestelling pakken wij met zorg in waarvoor het voor jou een cadeautje is om uit te pakken.

Lidmaatschap per 27-04-2023 stopgezet

9,7
Filter 54 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 32 met beschrijving

• Ruth van Voorst
    Geverifieerde klant van Natural Skin Care@home

Snelle levering. Leuk ingepakt met een cadeautje erbij. Top!

• Robbin Veen
    Geverifieerde klant van Natural Skin Care@home

Snelle verzending, leuk ingepakt en een heel leuk kadootje! Ik was erg verrast in positieve zin! Super!

• Shida
    Geverifieerde klant van Natural Skin Care@home

Duidelijke omschrijving van producten en gebruik op de website . En cadeautjes bij de bestelling, oa producten om kennis te maken. Leuk!

• Leen V
    Geverifieerde klant van Natural Skin Care@home

Duidelijke communicatie. Goed verpakt.

Antwoord van Natural Skin Care@home

Dank je wel voor je mooie beoordeling. We proberen er altijd weer een cadeautje om uit te pakken van te maken.

• Martine
    Geverifieerde klant van Natural Skin Care@home

Snelle service, leuk verpakt, echt een kadootje!

Antwoord van Natural Skin Care@home

Fijn dat je zo enthousiast bent! Daar doen we het voor.

• Marianne Lamberts

Antwoord van Natural Skin Care@home

Dank je wel voor je mooie beoordeling Marianne

• Sam
    Geverifieerde klant van Natural Skin Care@home

De phyto HOT masque die ik besteld heb doet het niet. Ik heb eerder een tester gehad en toen maakte die mijn gezicht lekker warm en rood. Nou full-size gekocht, en dan blijkt dat het gwn een dure groene gel is dat letterlijks niets voor je huid doet.Ik vermoed dat ik een oude pot die lang in de voorraad kast lag heb gekregen. Voor die prijs verwacht ik eigenlijk wel enigszins een creditatie of iets, maar helaas, geld kwijt en potje gaat in de prullenbak. Zonde!

Beste Sam,
    Wij vinden het jammer dat het product niet aan je verwachtingen voldoet. Zoals in onze mailwisseling aangegeven hebben we te maken met een 100% natuurlijk product en kan de werking per productie, binnen bepaalde grenzen, verschillen. Dit betekent echter niet dat het product zijn werking niet heeft. Ik vind het jammer te lezen dat je aangeeft dat je een oude pot hebt ontvangen en hij in de prullenbak is beland. Wij houden juist onze voorraad laag, zodat we maandelijks nieuwe voorraad geleverd krijgen. De bij voorkeur te gebruiken datum van jouw product liep daarom ook tot in 2023.
    Het product retour nemen ging helaas niet omdat je, nadat je eerst had aangegeven het verkeerde product besteld te hebben hem toch had gebruikt. Dat retournemen daardoor niet meer ging, begreep je ook.
    Wij hebben je een passende oplossing geboden met een mooie korting op je volgende aankoop in onze webshop, die je ook geaccepteerd hebt. Wij hopen dat je bij een volgende aankoop wel tevreden bent over je product.

Groet, Natural Skin Care@home

• Berna Rudolfs
    Geverifieerde klant van Natural Skin Care@home

Goede en snelle service!!

Antwoord van Natural Skin Care@home

Dank je wel voor je mooie beoordeling Berna

• F Puttemans
    Geverifieerde klant van Natural Skin Care@home

goede overzicht en snelle levering

Antwoord van Natural Skin Care@home

Dank je wel voor je mooie beoordeling. We doen altijd ons uiterste beste om een bestelling dezelfde dag te versturen.

• Monica Kruisman
    Geverifieerde klant van Natural Skin Care@home

Snelle service en extra cadeautje bij bestelling

Antwoord van Natural Skin Care@home

Dank je wel voor je beoordeling. Een cadeautje bij je bestelling maakt het uitpakken extra feestelijk.

• Olena Kovalyova
    Geverifieerde klant van Natural Skin Care@home

snel, persoonlijk bericht, leuk cadeau

Antwoord van Natural Skin Care@home

Dank je wel voor je mooie beoordeling. Veel plezier met je producten en je presentje.

• Irene
    Geverifieerde klant van Natural Skin Care@home

Snel bezorgd, leuke persoonlijke boodschap erbij, mooi ingepakt. Super!

Antwoord van Natural Skin Care@home

Dank je wel voor je mooie beoordeling Irene.

• Gerda Van oene

Antwoord van Natural Skin Care@home

Dank je wel voor de mooie beoordeling Gerda. Hopelijk bevalt de geadviseerde crème je goed.

• Marjan
    Geverifieerde klant van Natural Skin Care@home

Snelle levering, was een cadeautje om uit te pakken!

Antwoord van Natural Skin Care@home

En dat is nou juist onze bedoeling! Dank je wel voor je reactie

• Micha Kist
    Geverifieerde klant van Natural Skin Care@home

Keurig op tijd en heel leuk ingepakt. Met een lekker ruikende takje lavendel erop en een vriendelijk handgeschreven briefje erin. Top.
    En natuurlijk niet geheel onbelangrijk... De juiste prijs.
    Kortom, een goed adres.

Antwoord van Natural Skin Care@home

Wat een mooie reactie! Dank je wel.

• Jessica Melio
    Geverifieerde klant van Natural Skin Care@home

Echt een topservice en zo leuk verpakt!

Antwoord van Natural Skin Care@home

Dank je wel voor je positieve reactie Jessica. Fijn dat je onze verpakking zo waardeert.

• Frederieke Friso
    Geverifieerde klant van Natural Skin Care@home

Snel geleverd, netjes verpakt en met een handgeschreven briefje. Persoonlijker kan bijna niet!

Antwoord van Natural Skin Care@home

Dank je wel voor je mooie beoordeling Frederieke. Ook het uitpakken moet een klein feestje zijn.

• Mila Basra

Snelle bezorging

Antwoord van Natural Skin Care@home

Fijn dat je de bestelling snel in huis had. We doen altijd ons best om een bestelling dezelfde dag te versturen.

• Martine Groenevelt
    Geverifieerde klant van Natural Skin Care@home

snelle levering, attente service.

Antwoord van Natural Skin Care@home

Dank je wel voor je mooie beoordeling Martine.

• d Rietberg

Zeker aanrader goede service

Antwoord van Natural Skin Care@home

Dank je wel voor je mooie beoordeling.