Natuurlijk Bloemen

Natuurlijk Bloemen

Natuurlijk Bloemen is een bloemenwinkel in Woerden, ontstaan vanuit een passie voor bloemen. Onze winkel staat altijd bomvol met unieke bloemen, planten en hippe accessoires. Ook kweken wij onze eigen seizoensbloemen en zijn we specialist op gebied van droogbloemen. Met onze webshop bezorgen we boeketten, vazen en droogbloemen door heel Nederland.

Heb je een vraag, of zoek je iets speciaals? We staan klaar om je verder te helpen.

Bloemen | Droogbloemen | Planten | Vazen | Styling | Kantoorbeplanting | Trouwen | Afscheid
  • Ashley
    Review voor Natuurlijk Bloemen

Ben goed geholpen aan de telefoon, bos droogbloemen zijn netjes verpakt. En ze staan prachtig, echt heel blij mee!

• Katja
    Review voor Natuurlijk Bloemen

Snel geleverd. Goed verpakt en erg blij mee. Exact zoals weergegeven op de foto’s. Een aanrader!

• Hoe beoordeel je Natuurlijk Bloemen?

• Floris
    Review voor Natuurlijk Bloemen

Blij met het ontvangen boeket. Mooi vol, kleurrijk en stevig! Degene aan wie ik het cadeau heb gedaan was er erg blij mee. Verder verzending zoals aangegeven en netjes verpakt.

• Esther van hoof
    Review voor Natuurlijk Bloemen

Super tevreden met mijn ontvangen boeket en vaas. Het boeket is snel geleverd, heeft mooie bloemen en was perfect geschikt voor de vaas.