Natuurlijk Fit met Brigitta

Natuurlijk Fit met Brigitta

Natuurlijk Fit met Brigitta is hét online platform voor natuurlijke gezondheid. Met de juiste professionele informatie sta ik virtueel naast je. Samen schakelen we om van een onbewuste naar een bewuste leefstijl. Je leert anders te kijken naar gezondheid, beweging en ontspanning.

Met de online tips over voeding, beweging en ontspanning, met bijbehorende recepten en geschikte supplementen geef ik je net dat zetje extra dat je nodig hebt om aan de slag te gaan.

Lidmaatschap per 01-01-2024 stopgezet

• Jacqueline scheuter-weening
    Review voor Natuurlijk Fit met Brigitta

Door lichamelijke klachten en een ontzettende vermoeidheid, ben ik op advies van de physiotherapeut het inloop spreekuur bij Brigitta binnen gelopen. Zeer laagdrempelig en een deskundig iemand die weet waar ze het over heeft. Ik heb geen pijn meer, de vermoeidheid is een heel stuk beter. Ik voel mij een heel ander persoon.

• Mirjam Hengevelt
    Review voor Natuurlijk Fit met Brigitta

Erg toegankelijk en deskundig advies.

• Paulien
    Review voor Natuurlijk Fit met Brigitta

Al jaren had ik last van maagklachten waarvoor ik bij de MDL arts liep. Daar kreeg ik maagbeschermers, maar ik kwam van het ene probleem in het andere. Er werd weinig gekeken naar eetpatronen of meegedacht daarin. Daarom was ik zo blij toen ik bij Brigitta kwam. Zij luistert goed naar het probleem en geeft zeer deskundig advies. Het is erg laagdrempelig, je kan er zo binnenlopen en je kan altijd tussentijds bellen of appen voor advies. Ik ben nu van mijn maagbeschermers af en slik af en toe nog bethaïne HCL tabletten en ben zo goed als van mijn maagklachten af. Naast zeer kundig, is het ook een uiterst vriendelijke vrouw.

• Simone
    Review voor Natuurlijk Fit met Brigitta

Zo blij dat mijn coach me adviseerde naar Brigitta te gaan. Het is laagdrempelig… je kunt gewoon naar het inloopspreekuur en dat vind ik prettig. Ook kun je gerust contact opnemen via mail, app of even bellen. Brigitta is een lieve vrouw die weet waar ze over praat. Ze denkt met je mee, is betrokken en zeer kundig. Ze heeft me een duidelijk advies gegeven. Ik zou geen andere orthomoleculair therapeut meer willen.

• Anita
    Review voor Natuurlijk Fit met Brigitta

Ik ben blij dat iemand mij heeft gewezen op de website van Brigitta. De vragenlijst ingevuld en daarna al snel een reactie gekregen. Langs geweest op haar spreekuur. Vitamines en tips gekregen, waar ik mee aan de gang ga. Brigitta weet waar ze het over heeft, is gepassioneerd en een mooi mens.

• Annie
    Review voor Natuurlijk Fit met Brigitta

Tijdens het inloop spreekuur bij Brigitta binnen gelopen. Over mijn geschiedenis met haar in gesprek gegaan en gaandeweg het gesprek ontstond er inzicht dat ik het gebruik van supplementen niet op de juiste wijze toe paste. Dosering met het goede percentage van de stoffen met aanvullende hulpstoffen was in mijn geval niet juist. Brigitta geeft me inzichten op welke wijze ik de supplementen in kan zetten zodat er maatwerk ontstaat. Het contact was aangenaam, begripvol, adviserend en heel duidelijk van uitleg zodat ik gericht de supplementen inneem die bij mij passen. Ik adviseer haar aan als zeer deskundig ,integer en betrouwbaar!

• Femke Siebelink

Zeer behulpzaam.

• Dorien Vriezen
    Review voor Natuurlijk Fit met Brigitta

Jaren geleden in contact gekomen met Brigitta. Heel fijn en duidelijk gesprek gehad. Heel veel van haar geleerd qua gezondheid. Diverse supplementen gaan gebruiken die uitstekend zijn besproken. Vanaf die tijd een stijgende lijn qua gezondheid, fitheid en energie vermogen.
    Brigitta heeft de bestellingen keurig op tijd met aanvullende informatie.
    Het is altijd mogelijk om vragen te stellen

• Saskia
    Review voor Natuurlijk Fit met Brigitta

In 2021 ben ik voor het eerst bij Brigitta geweest na vele goede verhalen van mensen in mijn omgeving. Wat ben ik blij dat ik dat gedaan heb. Brigitta luistert met aandacht naar je en stelt vragen met oprechte interesse over je gezondheidsklachten. Zo ga je SAMEN op zoek naar de oorzaak van je gezondheidsklachten en pak je ze ook samen aan. Vooral de gezamenlijke aanpak is voor mij een groot pluspunt. Wat ik erg waardeer en voor mij een groot pluspunt is, dat is dat Brigitta de oorzaak van je gezondheidsklachten aanpakt en uitleg geeft hoe en waarom de gezondheidsklachten konden ontstaan. Kortom heel erg blij met haar deskundigheid, snelle en nette leveringen.

• Kadetje
    Review voor Natuurlijk Fit met Brigitta

Ik heb Brigitta leren kennen via de workshops die ze eerder heeft gegeven over het veranderen van je leefstijl dat ten goede komt aan je gezondheid. Ze is een gedreven persoon en probeert iedereen die bij haar komt voor advies een persoonlijk plan van aanpak te bieden. Ze luistert zeer goed naar hetgeen je haar verteld over je gezondheid en mogelijke klachten waar je geen oorzaak van weet te vinden. De supplementen die ze adviseerd zijn van goede en betaalbare kwaliteit. Ik kan iedereen aanbevelen om contact op te nemen met Brigitta voor eerlijk en betrouwbaar advies.

• Anthe
    Review voor Natuurlijk Fit met Brigitta

Bestel al een aantal jaren bij haar.
    Ze geeft onderbouwend advies over supplementen gebruik.
    Ze is betrokken en gedreven om je te helpen.
    Ze probeert het inzichtelijk voor je te maken, zoekt onduidelijkheden voor je uit.
    Geeft tips of een recept.
    Lijntjes van contacten lopen makkelijk en ze reageert snel.
    Cursus bij haar over voeding en supplementen die ze een paar jaar geleden gaf was een eye-opener voor mij.

• Iris
    Review voor Natuurlijk Fit met Brigitta

Brigitta heeft gekeken naar de mogelijke oorzaak van mijn klachten. Vervolgens heeft ze me een advies gegeven voor voeding en ook supplementen. Hierover heeft ze duidelijk uitleg gegeven wat ik waarom en wanneer kan innemen. Voor vragen staat ze altijd klaar en deze zijn snel beantwoord. Super fijn!

• Lineke
    Review voor Natuurlijk Fit met Brigitta

Onlangs heb ik contact gezocht met Brigitta voor informatie over het op een goede manier verliezen van gewicht en het vooral zo te houden. Wat een kennis heeft ze in huis! Je voelt je direct op je gemak bij haar, wat heel erg helpt in het delen van informatie. Daarin vraagt en kijkt ze ook naar omliggende factoren om tot een goed advies te komen. We hebben een aantal mogelijkheden doorgesproken en gekeken wat er bij mij past. Bedankt voor je advies en ondersteuning!

• Dagmar
    Review voor Natuurlijk Fit met Brigitta

ik ben een paar weken geleden bij Brigitta naar binnen gelopen tijdens het inloop uur, ik ben hier erg fijn ontvangen, serieus genomen en ze denkt erg met je mee, ze heeft en neemt de tijd voor je, stelt goede en duidelijke vragen, ze is er echt voor je! ze weet waar ze over praat en ze straalt dit ook uit door haar enthousiasme. eindelijk iemand waar ik me goed bij voel en ze is echt in jou als persoon geintereseerd. Ook tussendoor kun je met vragen bij haar terecht.
    Erg fijn, ook dat je bij haar binnen kunt lopen.
    Ze heeft me op weg geholpen met bepaalde supplementen ivm de tekorten die ik heb. die ben ik nu aan het uitproberen, en fijn te weten dat ze er is, om op haar terug te vallen bij vragen. Super!
    Groetjes Dagmar

• Cindy Bruns
    Review voor Natuurlijk Fit met Brigitta

Ik ben zelf méér dan tevreden met Brigitta! Ze neemt alle tijd voor om uitgebreid alle vragen te beantwoorden en komt altijd geheel vrijblijvend met goede adviezen. Wat ook erg fijn is, dat ze altijd na een paar weken vraagt of de producten goed bevallen en of het ook het resultaat geeft wat je eigenlijk wil bereiken. Zo niet wordt het advies aangepast of uitgebreid. Dit is dus het fijne van de persoonlijk begeleiding. Ook met de producten ben ik zeer tevreden 😊
    Ze heeft vakkennis, neemt meer dan genoeg tijd voor de klant, en vervolgens een super begeleiding. Een aanrader dus!!!

• Rianne
    Review voor Natuurlijk Fit met Brigitta

Snelle levering van producten. Denk graag mee.

• Gerrie
    Review voor Natuurlijk Fit met Brigitta

Helemaal tevreden over Brigitta ben via mijn dochter in contact gekomen met Brigitta voel mij er goed bij deskundig advies helemaal top.

• Chantal
    Review voor Natuurlijk Fit met Brigitta

Zeer tevreden over mijn box , fijn persoonlijk contact , goed en deskundig advies en snelle levering , merk dat ik van bepaalde klachten bijna af ben , dus kan het zeker iedereen aanraden .

• Tom Welling
    Review voor Natuurlijk Fit met Brigitta

Goed persoonlijk contact en zeer deskundig advies.

• Annie Jansen
    Review voor Natuurlijk Fit met Brigitta

Brigitta leerde ik kennen op een door haar gegeven cursus gezond eten. Gehoord in een supermarkt van een kennis dat het zo intressant was. Altijd wat lekkers bij de thee en de avonden vlogen voorbij. Het was zo boeiend dat ik de cursus die volde mij 2 dochters ernaartoe stuurde.
    Mijn man had een te hoge bloeddruk en een te hoog Cholesterolgehalte. Door onze voeding aan te passen en ondersteuning met vita kruid waren zijn waardes snel naar beneden. Ook ikzelf mankeerde vanalles en ook daar gingen we mee aan de slag met ondersteuning van Brigitta. Ik nam magnesium (tegen krampen) glocosamine (gevoelige gewrichten) en fenomisan (overgangs klachten). Heel fijn om met Brigitta te overleggen hoe het gaat en wat er nog veranderd kon worden. Telefonisch, Watchapp en zelfs voor een consult bij haar thuis. Haar advies heeft mij en mijn man ver gebracht. Ik vind VITA KRUID een top PRODUCT. Ga zo door Brigitta met al je eerlijke advies.💐🍀🍀🍀🍀