Natuurlijk Fit met Brigitta

Natuurlijk Fit met Brigitta

Natuurlijk Fit met Brigitta is hét online platform voor natuurlijke gezondheid. Met de juiste professionele informatie sta ik virtueel naast je. Samen schakelen we om van een onbewuste naar een bewuste leefstijl. Je leert anders te kijken naar gezondheid, beweging en ontspanning.

Met de online tips over voeding, beweging en ontspanning, met bijbehorende recepten en geschikte supplementen geef ik je net dat zetje extra dat je nodig hebt om aan de slag te gaan.

• Kadetje
    Review voor Natuurlijk Fit met Brigitta

Ik heb Brigitta leren kennen via de workshops die ze eerder heeft gegeven over het veranderen van je leefstijl dat ten goede komt aan je gezondheid. Ze is een gedreven persoon en probeert iedereen die bij haar komt voor advies een persoonlijk plan van aanpak te bieden. Ze luistert zeer goed naar hetgeen je haar verteld over je gezondheid en mogelijke klachten waar je geen oorzaak van weet te vinden. De supplementen die ze adviseerd zijn van goede en betaalbare kwaliteit. Ik kan iedereen aanbevelen om contact op te nemen met Brigitta voor eerlijk en betrouwbaar advies.

• Anthe
    Review voor Natuurlijk Fit met Brigitta

Bestel al een aantal jaren bij haar.
    Ze geeft onderbouwend advies over supplementen gebruik.
    Ze is betrokken en gedreven om je te helpen.
    Ze probeert het inzichtelijk voor je te maken, zoekt onduidelijkheden voor je uit.
    Geeft tips of een recept.
    Lijntjes van contacten lopen makkelijk en ze reageert snel.
    Cursus bij haar over voeding en supplementen die ze een paar jaar geleden gaf was een eye-opener voor mij.

• Hoe beoordeel je Natuurlijk Fit met Brigitta?

• Iris
    Review voor Natuurlijk Fit met Brigitta

Brigitta heeft gekeken naar de mogelijke oorzaak van mijn klachten. Vervolgens heeft ze me een advies gegeven voor voeding en ook supplementen. Hierover heeft ze duidelijk uitleg gegeven wat ik waarom en wanneer kan innemen. Voor vragen staat ze altijd klaar en deze zijn snel beantwoord. Super fijn!

• Lineke
    Review voor Natuurlijk Fit met Brigitta

Onlangs heb ik contact gezocht met Brigitta voor informatie over het op een goede manier verliezen van gewicht en het vooral zo te houden. Wat een kennis heeft ze in huis! Je voelt je direct op je gemak bij haar, wat heel erg helpt in het delen van informatie. Daarin vraagt en kijkt ze ook naar omliggende factoren om tot een goed advies te komen. We hebben een aantal mogelijkheden doorgesproken en gekeken wat er bij mij past. Bedankt voor je advies en ondersteuning!

• Dagmar
    Review voor Natuurlijk Fit met Brigitta

ik ben een paar weken geleden bij Brigitta naar binnen gelopen tijdens het inloop uur, ik ben hier erg fijn ontvangen, serieus genomen en ze denkt erg met je mee, ze heeft en neemt de tijd voor je, stelt goede en duidelijke vragen, ze is er echt voor je! ze weet waar ze over praat en ze straalt dit ook uit door haar enthousiasme. eindelijk iemand waar ik me goed bij voel en ze is echt in jou als persoon geintereseerd. Ook tussendoor kun je met vragen bij haar terecht.
    Erg fijn, ook dat je bij haar binnen kunt lopen.
    Ze heeft me op weg geholpen met bepaalde supplementen ivm de tekorten die ik heb. die ben ik nu aan het uitproberen, en fijn te weten dat ze er is, om op haar terug te vallen bij vragen. Super!
    Groetjes Dagmar

• Cindy Bruns
    Review voor Natuurlijk Fit met Brigitta

Ik ben zelf méér dan tevreden met Brigitta! Ze neemt alle tijd voor om uitgebreid alle vragen te beantwoorden en komt altijd geheel vrijblijvend met goede adviezen. Wat ook erg fijn is, dat ze altijd na een paar weken vraagt of de producten goed bevallen en of het ook het resultaat geeft wat je eigenlijk wil bereiken. Zo niet wordt het advies aangepast of uitgebreid. Dit is dus het fijne van de persoonlijk begeleiding. Ook met de producten ben ik zeer tevreden 😊
    Ze heeft vakkennis, neemt meer dan genoeg tijd voor de klant, en vervolgens een super begeleiding. Een aanrader dus!!!

• Rianne
    Review voor Natuurlijk Fit met Brigitta

Snelle levering van producten. Denk graag mee.

• Gerrie
    Review voor Natuurlijk Fit met Brigitta

Helemaal tevreden over Brigitta ben via mijn dochter in contact gekomen met Brigitta voel mij er goed bij deskundig advies helemaal top.

• Chantal
    Review voor Natuurlijk Fit met Brigitta

Zeer tevreden over mijn box , fijn persoonlijk contact , goed en deskundig advies en snelle levering , merk dat ik van bepaalde klachten bijna af ben , dus kan het zeker iedereen aanraden .

• Tom Welling
    Review voor Natuurlijk Fit met Brigitta

Goed persoonlijk contact en zeer deskundig advies.