Natuurmatten.nl

Natuurmatten.nl

Bij Natuurmatten.nl kunt u veilig en gemakkelijk natuurmatten op rol bestellen. Geen gesleep met grote rollen, want wij bezorgen uw bestelling binnen 1 tot 2 werkdagen gratis aan huis. Ons assortiment bestaat uit: Rietmatten, Wilgenmatten, Bamboematten, Heidematten en Boomschorsmatten. Natuurmatten zijn een blijvende trend voor in de tuin en op balkon. Sfeervol en Natuurlijk resultaat in een handomdraai!

• Lucienne
    Review voor Natuurmatten.nl

Wat een service geeft dit bedrijf ! Je wordt zeer vriendelijk te woord gestaan. De klant is hier echt Koning, dat maak je nog maar weinig mee. Super, echt een aanrader en een goede prijs/kwaliteit verhouding.

• Ard
    Review voor Natuurmatten.nl

Bestellen en levering perfect in orde en nog GRATIS ook, ze doen wat ze zeggen en zeer voorkomend en vriendelijk.
    We kwamen nog een half metertje te kort (fout van ons) en kregen als service een extra rol bamboe-mat om onze klus af te maken. Grandioos, waar zie dat nog !!!!

Antwoord van Natuurmatten.nl

Goedemorgen,
    Hartstikke bedankt voor uw mooie review van ons bedrijf.
    Zijn we erg blij mee.

• Hoe beoordeel je Natuurmatten.nl?

• Anita

Topkwaliteit!

Antwoord van Natuurmatten.nl

Hartstikke bedankt voor je mooie review :)

• Miriam
    Review voor Natuurmatten.nl

Super service! Prachtige, stevige wilgenmatten, die gemakkelijk te plaatsen zijn. Staat heel sfeervol. De tweede bestelling kwam nog vlotter dan de eerste. In overleg zelfs matten op maat kunnen laten maken! Meer dan tevreden.

• Peter

Top service!
    Eerst levering van 2 rietrollen was niet naar wens. Via direct mailcontact snel antwoord en super nette oplossing geregeld.
    2e levering tiptop en ook weer super snel geleverd.

Een 10 met een gouden griffel.
    Top!

• bobby
    Review voor Natuurmatten.nl

Fantastische service. De boomschors die ik aanvankelijk had besteld bleek toch niet goed te passen op mijn balkon. Hierover een mail gestuurd en ik mocht deze omruilen. Was binnen no time geregeld, de vervoerder nam de boomschors mee en leverde de bamboematten af. Echt een aanrader en ik ben superblij met de bamboe matten!

• Ton
    Review voor Natuurmatten.nl

Prima product, snelle levering!
    Er is werkelijk niets negatiefs te zeggen!
    OpmerkingKader tijdens de bestelling wordt meegenomen met de levering! Top!

• Wiljandesi
    Review voor Natuurmatten.nl

Correcte levering van kwalitatief goede materialen. Schermen waren netjes verpakt. Snel geleverd en netjes op de hoogte gehouden omtrent levering etc.

• Marjolijn
    Review voor Natuurmatten.nl

De matten waren niet op voorraad maar ik werd per mail goed en snel op de hoogte gehouden van de voorraad. Na bestelling snel geleverd, alleen heb je van tevoren niet echt zicht op welke dag de levering plaatsvinden. Dat is soms lastig te combineren met werk.

• Jeroen Kastelein
    Review voor Natuurmatten.nl

snelle levering en top klantenservice!

• Henk Willems
    Review voor Natuurmatten.nl

Goede voorlichting omtrent aanschaf en gebruik, snelle levering, zeer goede service.
    Wel opletten, de bevestigingsmail kan in de spam box belanden.

• Jessica Bontrop
    Review voor Natuurmatten.nl

Matten waren niet op voorraad en toen ze weer op voorraad waren netjes een email gekregen en meteen besteld. Was iets korter en kreeg een extra rol Top service. Aardige mensen en goede kwaliteit

• Frits
    Review voor Natuurmatten.nl

Snelle afhandeling van de bestelling. Emailcontact erg prettig. Geleverde heidemat bleek korter dan 500 cm en kreeg zonder problemen een tweede toegestuurd, die de volgende al geleverd werd. Service zoals je het wenst.

• Linda
    Review voor Natuurmatten.nl

Ik ben heel tevreden! Mooie, degelijke wilgenmatten en super service! Denken mee met je ideeën en geven fijn advies.