Natuursteenvoordelig

Natuursteenvoordelig

Natuursteenvoordelig de
webshop waar u terecht kunt
voor al uw natuursteen
tuinproducten en keramische
terrastegels, tegen voordelige
prijzen!

• Huib Willemse
    Review voor Natuursteenvoordelig

Zeer correcte service. Erg duidelijk en meewerkend. De levering was zelfs buitengewoon: de chauffeur heeft ons geholpen om de goederen op de plaats te brengen !!!

• Patrick Steyfkens
    Review voor Natuursteenvoordelig

Goed geprijsd, veel keuze, actieve chatbox, stipt op tijd geleverd zoals vooraf aangemeld.Ik ben heel tevreden met de manier van leveren; de twee pallets werden door de vrachtwagenchauffeur met behulp van een Moffett kooiaap netjes tot achteraan de woning gereden; precies waar ik ze wilde. Die service krijg je niet van iedereen. Ik ken voorbeelden van leveringen die met de vrachtwagenkraan op de stoep worden neergezet en dan moet je de hele zwik nog naar binnen of naar achter kruien. Dus alvast hartelijk dank. Het design van de tegels is ook volgens de verwachtingen.

• Hoe beoordeel je Natuursteenvoordelig?

• Ralph di Stefano

duidelijk en overzichtelijk

• Stefan
    Review voor Natuursteenvoordelig

Top service van natuursteenvoordelig en het transportbedrijf

• Cecile
    Review voor Natuursteenvoordelig

Hele goede service na telefonisch contact, vriendelijk en duidelijk en alles goed en verzorgd geleverd.

• Lies
    Review voor Natuursteenvoordelig

Goed geprijsd, goeie kwaliteit materiaal, snelle levering en ronduit geweldige service. Aanrader!!

• tim schmitz

zeer snelle levering

• G. Kleijer
    Review voor Natuursteenvoordelig

Goede prijzen en prima levertijd.

• Wilhelmine Schipper
    Review voor Natuursteenvoordelig

Mooie keramische betaalbare steen.

• Peter
    Review voor Natuursteenvoordelig

Alles is zeker goed verlopen. Uitstekende communicatie en service vooraf (over maatwerk en opties voor bezorging), ook al ging het om een order van beperkte omvang. Daarna bij levering keurig eerst een belletje, en uiteindelijk, ondanks dat de vrachtwagen helaas toch niet in de straat paste, de stenen netjes bij de deur neergezet. De stenen waren goed verpakt en zien er keurig uit