NeilMed Nederland

NeilMed Nederland

NeilMed Nederland is officieel partner van NeilMed Farmaceuticals Inc in Amerika. Wij brengen de wereldwijd best verkochte KNO- en neusproducten, en piercing aftercare naar Nederland. Inmiddels ontdekt Nederland ook deze kwalitatief uitstekende producten en groeien wij als webshop hard. Wij maken onze missie waar: NeilMed Nederland geeft je weer lucht.
Gezondheid, Drogist, KNO
Filter 350 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 349 met beschrijving

• Paul Van Cauwelaert
    Geverifieerde klant van NeilMed Nederland

Geen datum van levering. Bestelling is steeds onderweg tussen twee dépôts zonder verklaring of voorgestelde datum

• Wil Jonkman
    Geverifieerde klant van NeilMed Nederland

Het pakketje was helemaal in elkaar en slecht ingepakt

Antwoord van NeilMed Nederland

Dag Wil, naar aanleiding van je review hebben we je gebeld en de doorgesproken wat er aan de hand is. Blijkbaar is er bijzonder lomp omgesprongen met het pakketje tijdens het vervoer, want zelfs de tape was stuk getrokken. Heel vreemd en dat zullen we doorgeven aan DPD. Jammer dat wij op de blaren moeten zitten vanwege dit slordige werk, maar wat we kunnen doen zullen we doen om dit te voorkomen. Goed dat je het aan ons laat weten!

• Hoe beoordeel je NeilMed Nederland?

• Jeremy Traas
    Geverifieerde klant van NeilMed Nederland

Buiten de schuld van neilmed om was het pakketje verkeerd geleverd. Mailtje gestuurd. Binnen paar uur antwoord en super snel opgelost! Top service.

Antwoord van NeilMed Nederland

Hoi Jeremy, leuk dat je deze review geeft! Iedereen mag het weten dat we altijd voor onze klanten klaar staan, problemen oplossen en meedenken :-). Bedankt!

• Zuzanna Maras
    Geverifieerde klant van NeilMed Nederland

Snelle levering, de verzending aan de duurdere kant

Antwoord van NeilMed Nederland

Hoi Zuzanna, dat is wat we willen, snel verzenden en snel ontvangen. Tja, verzending is altijd wel een issue. Dit jaar zijn we overgestapt op een andere verzendpartner die goedkoper is. Uiteindelijk kost verzenden geldt, omdat er busjes voor rijden en mensen voor werken. De hele grote jongens kunnen voor weinig geld of gratis verzenden, hoewel dat vaak verstopt zit in de prijs. Weet dat we scherp blijven op onze verzendkosten en het zo laag mogelijk proberen te houden.

• Jeroom Stevelinck
    Geverifieerde klant van NeilMed Nederland

Goede prijzen en een snelle service

Antwoord van NeilMed Nederland

Hoi Jeroom, dankjewel voor je review. Jij bent scherp en onze prijzen ook :-)!

• Cindy Peress
    Geverifieerde klant van NeilMed Nederland

altijd op tijd, geweldig product

Antwoord van NeilMed Nederland

Hoi Cindy, jij kan het weten als vaste klant :-) . Dankjewel!

• Kevin Timmermans
    Geverifieerde klant van NeilMed Nederland

Hele nette service. Voor vragen kan je ze bellen en staan ze je goed te woord. Ondanks dat ik achteraf zelf een fout heb gemaakt met de bestelling hebben zo voor een mooie oplossing gezorgt.

Antwoord van NeilMed Nederland

Ha Kevin. We zijn blij dat je ons belde! Dat geeft ons de gelegenheid om uitleg te geven en je te helpen. Je review beschrijft mooi dat we er voor onze klanten zijn, willen helpen en meedenken. Bedankt!

• H.J Alfen
    Geverifieerde klant van NeilMed Nederland

Snel geleverd prima webshop.

Antwoord van NeilMed Nederland

Dag H.J. Dank voor je review en de sterren. Daar zijn we blij mee. Wij sturen zo snel mogelijk je bestelling op, en als het transportbedrijf (DHL of DPD) zijn werk goed doet, heb je een naadloze ervaring en ontvang je het pakketje de volgende dag. Goed om te horen dat de webshop je makkelijk ondersteunt bij je bestelling. Thanks!

• Rob

Great Product, Fast Delivery, Great Online Experience

Antwoord van NeilMed Nederland

Hi Rob, thank you for your 5 star review. We are happy with your experience offline and online. Great!

• Ankie
    Geverifieerde klant van NeilMed Nederland

Ik had eerst een douche kannetje, maar kreeg nekklachten. (70+) toen kort een spuitfles, maar heb nu dus de elektrische neus douche (NeilMed Sinugator)en daar ben ik heel tevreden mee. Het maakt heel goed mijn holtes schoon en zeer gemakkelijk in gebruik zonder nekklachten…

Antwoord van NeilMed Nederland

Dag Ankie, wat goed om te horen zeg. De sinugator is inderdaad eenvoudig in gebruik. Je hoeft niet ver voorover te buigen en kan eenvoudig met twee standen de ideale sterkte van de waterstroom regelen. Dankjewel dat je dit hebt gedeeld in deze review!