Neofollics Hair Technology

Neofollics Hair Technology

Stimulate hair growth without drugs, without side effects and without harsh chemicals. At Neofollics, our products have been specially developed to optimally care for the hair and to solve hair problems. Without compromising on ease of use.
8,6
Filter 1321 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 731 met beschrijving

Taal

• Meneer
    Geverifieerde klant van Neofollics Hair Technology

Goed product, werkt goed, vergt wel om consistent te gebruiken.

• Chantal Romani
    Geverifieerde klant van Neofollics Hair Technology

De shampoo zorgt ervoor dat de haaruitval stopt. Maar mijn hoofdhuid is nog steeds gevoelig. Dat gaat helaas niet weg met deze dure shampoo.

Beste Chantal,
    Bedankt voor het delen van je opmerking, we nemen deze zeer serieus. We zijn blij om te horen dat je haaruitval is gestopt en we willen je graag helpen om je hoofdhuid gezonder te maken. Hoe vaak per week gebruik je de shampoo? Hoe lang gebruik je het al? We willen graag dat je contact opneemt met de klantenservice om je geval te beoordelen en je meer persoonlijk advies te geven.
    Met vriendelijke groet
    Team Neofollics

• Hoe beoordeel je Neofollics Hair Technology?

• Suzan Ruesseler
    Geverifieerde klant van Neofollics Hair Technology

Ik heb grotere half kale plekken en gebruik alle producten van Neo-follics sinds 1 maand: shampoo, conditioner, serum + microneedleroller , tabletten, alles volgens aanwijzing, echter shampoo en conditioner slechts alle 5 dagen. Ik zie helaas nog geen enkel effect, mijn hoofdhuid is gevoelig en het haar voelt onprettig stug aan na gebruik van serum en shampoo/conditioner. Neofollics zelf schrijft dat het meerdere maanden kan duren voordat effect zichtbaar is, maar ik ontvang nu binnen een maand de 3e keer een verzoek voor een review. Bij deze dus een tussenstand: ik hoop dat de producten op langere termijn effect hebben en de stugheid van het haar niet leidt tot breken oa. Graag tip wat ik ertegen kan doen.

Beste Suzan,

Bedankt voor je opmerking, we nemen deze zeer serieus. Het is normaal dat je na een maand nog geen resultaat ziet, aangezien dit een korte periode is om de producten te gebruiken. Ik moedig je echter aan om contact op te nemen met onze klantenservice (klantenservice@neofollics.com) zodat je je situatie kunt uitleggen en advies kunt krijgen.

Als je haar na het gebruik van de Neofollics-producten stug aanvoelt en je het oncomfortabel vindt, zou je een masker zonder parabenen en siliconen kunnen gebruiken vanaf de middenlengtes tot de punten. Onthoud dat we er zijn om je te helpen je doelen te bereiken en je beter te laten voelen over je haar.

• Sven Faber
    Geverifieerde klant van Neofollics Hair Technology

Heb seboroisch eczeem op hoofdhuid wat jeuk en schilfers geeft. Heb daartoe shampoo, mask en serum gedurende een 5-6 weken gebruikt. Het heeft wel wat geholpen, maar klachten zijn niet helemaal verdwenen. Nog steeds in mindere mate last schilfers/roos en jeuk.

Beste Sven,

Bedankt voor je opmerking, we nemen deze zeer serieus. We zijn blij dat je resultaat ziet! Je moet weten dat seborroïsch eczeem een complexe auto-immuunreactie die te behandelen is. Behandeling helpt, maar andere factoren zoals klimaat, voeding en allergieën spelen ook een rol. Blijf de producten gebruiken om de effecten op je hoofdhuid geleidelijk onder controle te krijgen en als je advies nodig hebt, zal onze klantenservice je graag helpen.
    Met vriendelijke groet

• Alex Renema

Doet helemaal niks

Beste Alex,

Dank je wel voor je feedback, we nemen dit zeer serieus. We betreuren het te horen dat onze producten niet het gewenste effect hebben gehad, maar het is belangrijk om te weten dat baardgroei, net als haargroei, een langzaam proces is en dat je met slechts één serum mogelijk geen direct zichtbare resultaten zult zien. Het is aan te raden om onze producten minimaal 6 maanden te gebruiken, en sommige klanten zien pas later verbeteringen. Je kunt contact opnemen met onze klantenservice voor advies en ondersteuning bij het behalen van je doelen.
    Met vriendelijke groeten, Team Neofollics

• CA b
    Geverifieerde klant van Neofollics Hair Technology

Snel geleverd en vooral een heel goed werkend product

• Rosita Winter van Luijk
    Geverifieerde klant van Neofollics Hair Technology

Ik denk dat de pillen wel hun werk doen. Het is niet dat ik na bijna 2 maanden slikken haargroei zie terugkomen maar wel wat meer stevigheid in het haar. Straks bestel ik nog weer voor een maand. Omdat gesteld werd dat je minimaal 3 maanden moet slikken en daarna overgaan op onderhoud van 2 pillen per dag omdat het anders langzaam weer minder kan worden. Ik heb er al heel lang last van en er is maar weinig wat echt werkt helaas.

• TB
    Geverifieerde klant van Neofollics Hair Technology

Fijne shampoo en ik merk al verschil! Zeker aanrader

• Freek Gols Linthorst
    Geverifieerde klant van Neofollics Hair Technology

Amazing product! For many years I had very symptomatic eczema and needed very frequent ketaconazole shampoo, which changed my hair structure. Now that I am using the Neofollics shampoo, my symptoms are gone and my hair structure is starting to improve again! Amazing!!

• D
    Geverifieerde klant van Neofollics Hair Technology

Snelle levering artikel moet zn werk nog gaan doen, maar heb vertrouwen!

• Maria Dettweiler

Fijne producten!

• Robin Bloemhof

Product is top!

• tes
    Geverifieerde klant van Neofollics Hair Technology

Zeer snel was mijn bestelling thuis.

• A. Som

snelle levering

• Heidi
    Geverifieerde klant van Neofollics Hair Technology

Goede producten, van kwaliteit!

• Peter
    Geverifieerde klant van Neofollics Hair Technology

Ik gebruik het serum en de roller nu bijna anderhalve maand. Te kort om te zeggen of het iets doet. Ik ga nog een flesje bestellen en dan naar de 3 of 4 maanden. Ben benieuwd.

Beste Peter!

Bedankt voor het delen van je ervaring, we nemen dit zeer serieus. Als je advies of begeleiding nodig hebt, weet dan dat klantenservice@neofollics.com je altijd graag helpt. Ik raad je aan om foto's van jezelf te maken aan het begin van de behandeling en na 6 maanden, zodat je de verschillen kunt beoordelen. Bedankt voor je vertrouwen en ga zo door!

• Ahmet Capaci
    Geverifieerde klant van Neofollics Hair Technology

Helpt niet echt veel ik gebruik het al langer dan 2 maanden en zie geen verschil.

Beste Ahmet,

Bedankt voor je opmerking en we nemen het serieus. Haargroei gaat geleidelijk en het kan even duren voordat je resultaten ziet. We raden aan om het product minstens 6 maanden te gebruiken voordat je oordeelt over de effectiviteit. Je kunt altijd contact opnemen met ons klantenserviceteam op klantenservece@neofollics.com. Ze helpen je graag met persoonlijke aanbevelingen en extra ondersteuning om je ervaring met ons product te verbeteren en resultaten te behalen.

• Konstantin Apostolov

Very good

• Peggy Overhand
    Geverifieerde klant van Neofollics Hair Technology

Super fijn product! Doet wat het zegt in de beloftes!

• darique konter
    Geverifieerde klant van Neofollics Hair Technology

Ik gebruik de pillen nu circa 3 maanden en ik had ooit nul.nul baardgroei. In combinatie met een baardroller zijn de eerste bakkebaarden een feit. Als ik nu lang genoeg doorga, ben ik er zeker van dat ik ooit een echte baard zal hebben dankzij Neofolics.