Neweco® microvezeldoeken en badtextiel

Neweco® microvezeldoeken en badtextiel

Dé specialist met webshop in Microvezel schoonmaakdoekjes en Badtextiel.

Groot assortiment microvezel producten zoals:

Premium microvezeldoeken, hoogwaardig badtextiel van microvezel en biologisch katoen en innovatieve schoonmaakproducten.
Microvezeldoeken, Microvezel badtextiel, Hotelkwaliteit badtextiel
  • Daphné
    Review voor Neweco® microvezeldoeken en badtextiel

Enkele weken geleden had ik een demonstratie van producten verkocht door consumenten. Super blij met de vezel doeken maar wel duur 20€/doek. Omdat ik er maar 1 had en dit wat weinig was zocht ik een alternatief. Ik kwam uit op de website van NEWECO. Vandaag ( zaterdag) werd mijn bestelling geleverd. Ik ben super tevreden van deze doeken wooooow dan dat voor een ongelofelijke prijs! Tevens bestelde ik ook de raam doeken die ik bij de andere firma 32€ betaalde ook hier kwaliteit voor minder geld!
    Super tevreden, overzichtelijk webshop, veel betaal mogelijkheden en snelle levering!
    Jullie hebben een tevreden klant bij 😁

• Jolanda
    Review voor Neweco® microvezeldoeken en badtextiel

Geweldig product! Vergeleken bij de andere dure "wonderdoeken" ik heb de microwevel raamdoekenset besteld,ramen wassen is nog nooit zo'n feest geweest!

• Hoe beoordeel je Neweco® microvezeldoeken en badtextiel?

• Jennifervdv@live.nl
    Review voor Neweco® microvezeldoeken en badtextiel

Zeer tevreden over de klantenservice. Ik stuurden een mailtje over de centrifuge die niet goed meer werkten in kijn schoonmaakemmer al na korte tijd. Ik denk een productie foutje, want vrienden van mij hebben al langere tijd plezier van dit product. 2 dagen na mijn mail had ik een nieuwe kosteloos ontvangen! Wauwie! 10voor de klantenservice!

• Margaux Desmet
    Review voor Neweco® microvezeldoeken en badtextiel

Eerlijke prijzen, super service, snelle levering. Echte aanrader!

• Erwin Moolhuizen
    Review voor Neweco® microvezeldoeken en badtextiel

snelle levering, en goed materiaal.

• Michiel
    Review voor Neweco® microvezeldoeken en badtextiel

Wat een heerlijke badjas!! En écht zo niet meer dan hotel kwaliteit! Enige probleem, ik wil hem niet meer uitdoen, zo behaaglijk!

• Joey
    Review voor Neweco® microvezeldoeken en badtextiel

Super vriendelijke en professionele medewerkers met kennis van zaken die de tijd voor je nemen, om alles goed en duidelijk uit te leggen. Dit geeft echt een vertrouwd gevoel. Daarnaast is de product kwaliteit echt TOP en maakt dit het schoonmaakwerk een stuk leuker :) Ons gezin is erg blij met de producten.

• Janssen Patrick

Geweldige producten , zeer schappelijke prijzen en uitgebreid assortiment 👍🏻👌🏻

• Marian de Zeeuw Bles
    Review voor Neweco® microvezeldoeken en badtextiel

Prachtige badlakens voor een mooie prijs.
    Super snelle levering keurig verpakt.
    Ook telefonisch wordt je heel vriendelijk te woord gestaan

• Fred
    Review voor Neweco® microvezeldoeken en badtextiel

Zeer goede producten voor een hele nette prijs.