Neweco® microvezeldoeken en badtextiel

Neweco® microvezeldoeken en badtextiel

Dé specialist met webshop in Microvezel schoonmaakdoekjes en Badtextiel.

Groot assortiment microvezel producten zoals:

Premium microvezeldoeken, hoogwaardig badtextiel van microvezel en biologisch katoen en innovatieve schoonmaakproducten.
Microvezeldoeken, Microvezel badtextiel, Hotelkwaliteit badtextiel

• Netty
    Review voor Neweco® microvezeldoeken en badtextiel

Veilig betalen.. snelle levering.. perfecte service!!

• Mayella
    Review voor Neweco® microvezeldoeken en badtextiel

Super kwaliteit!! Eindelijk na lang zoeken de goede microvezeldoeken gevonden, en nog voor een mooie prijs ook! Ook 2 grote raamwissers met extra rubbers besteld. Ramen zemen is nu zo gebeurd. Ik was al bekend met de grote lichte strandlakens, en de auto poetsdoeken. En nu weer verbaast ben over deze doeken en super goede raamwissers. Echt top! En super snelle levering van een dag! Waar andere websites steeds vertraging een paar dagen aangeven, komt Neweco zn belofte na. Of je nu een kleine of grote bestelling doet, de service blijft het zelfde.

• Hoe beoordeel je Neweco® microvezeldoeken en badtextiel?

• Jose den Brabander

In 1 woord; Geweldig 🤩
    Of je nu voor een tientje of voor honderd euro besteld, ze zijn en blijven de beste

• Rian
    Review voor Neweco® microvezeldoeken en badtextiel

Snelle levering van solarborstel met telescoopsteel voor een eerlijke prijs

• Monique Jakobs
    Review voor Neweco® microvezeldoeken en badtextiel

Wat een fijne doeken. De zilverdoeken zijn er nu in mooie gedekte kleuren met kleurcodering. De raamdoeken werken snel en streeploos. Ook even snel de hondensnuiten van de ramen tussendoor is geen probleem. Sinds kort ook de dweilstok in mijn bezit waardoor mijn vloer nu zonder moeite schoon is. Super service, snelle levering. 👍

• Cees Joosen
    Review voor Neweco® microvezeldoeken en badtextiel

Prima kwaliteit en zeeeer goede klantenservice !!!

• S. De Vries
    Review voor Neweco® microvezeldoeken en badtextiel

Goede en prettige klantenservice.
    Ze hadden een verkeerde telescoop geleverd.
    Na één simpel telefoontje naar tevredenheid opgelost.

• Matthijs Korenberg
    Review voor Neweco® microvezeldoeken en badtextiel

Fantastische kwaliteit handdoeken voor zowel mijn Bed & Breakfast als mijn twee massage praktijken. Ik kies voor de b&b voor extra zware katoenen handdoeken zonder decoratie rand want die krimpt. Doordat neweco ook deze variant heeft eigenlijk bij hen terecht gekomen. Voor mijn massagepraktijken kies ik juist voor de microvezel doeken. Super zacht gaan 6x langer mee dan katoenen handdoeken en zijn snel droog en nemen de olie niet zo op dus mijn wasmachines en drogers gaan ook langer mee.
    Super vriendelijke en snelle service en zeer scherpe tarieven voor de hoogste kwaliteit

• Daphné
    Review voor Neweco® microvezeldoeken en badtextiel

Enkele weken geleden had ik een demonstratie van producten verkocht door consumenten. Super blij met de vezel doeken maar wel duur 20€/doek. Omdat ik er maar 1 had en dit wat weinig was zocht ik een alternatief. Ik kwam uit op de website van NEWECO. Vandaag ( zaterdag) werd mijn bestelling geleverd. Ik ben super tevreden van deze doeken wooooow dan dat voor een ongelofelijke prijs! Tevens bestelde ik ook de raam doeken die ik bij de andere firma 32€ betaalde ook hier kwaliteit voor minder geld!
    Super tevreden, overzichtelijk webshop, veel betaal mogelijkheden en snelle levering!
    Jullie hebben een tevreden klant bij 😁

• Jolanda
    Review voor Neweco® microvezeldoeken en badtextiel

Geweldig product! Vergeleken bij de andere dure "wonderdoeken" ik heb de microwevel raamdoekenset besteld,ramen wassen is nog nooit zo'n feest geweest!