Neweco® microvezeldoeken en badtextiel

Neweco® microvezeldoeken en badtextiel

Dé specialist met webshop in Microvezel schoonmaakdoekjes en Badtextiel.

Groot assortiment microvezel producten zoals:

Premium microvezeldoeken, hoogwaardig badtextiel van microvezel en biologisch katoen en innovatieve schoonmaakproducten.
Microvezeldoeken, Microvezel badtextiel, Hotelkwaliteit badtextiel

• Anitje
    Review voor Neweco® microvezeldoeken en badtextiel

Winkel contact echt top ,bijna alle producten hoge kwaliteit,snel geleverd .ramen doek set super ,Micro doeken ook. De wringer is zalig .
    De emmers zijn minder , of de handvaten zitten te ver uit elkaarin de duo emmer ,de 6 liter emmer is top zwaar en niet op te tillen aan het hengel.en er ontbreekt anti slip .aan de bodems , de emmers schuiven alle kanten op .vasthouden dus ! . In een kar zal het prima werken, maar voor eigengebruik met artrose en reuma in de handen is het minder handig .
    Nu totaal 3 bestellingen gedaan en ben best tevreden met mijn aankopen ..maar ja die emmertje 🤷‍♀️

• M

TOP SPUL
    Mei 2020 grote bestelling geplaatst. We gebruiken de zwarte vaatdoekjes (30x30) dagelijks en om de 2 weken draai ik een was op 60 graden met het speciale wasmiddel voor microvezel. Nu na 2 jaar is de liter flacon leeg..de doekjes zien eruit als nieuw en van zeer hoge kwaliteit.

Ben ook zeer te spreken over de multi micovezel mopsysteem. Om de 4 dagen gaat de dweil door het hele huis...lichtgewicht, laminaatvloer niet te nat, snel en na 2 jaar nog als nieuw (zowel de doeken als mopsysteem).

Dank NewEco!

• Hoe beoordeel je Neweco® microvezeldoeken en badtextiel?

• jarne
    Review voor Neweco® microvezeldoeken en badtextiel

Mooie auto droog doeken voor een correcte prijs als je contact opneemt met de verkoper antwoorden ze super snel dus top.

• Ronnie
    Review voor Neweco® microvezeldoeken en badtextiel

Goed advies en superblij met het startersetje. Eindelijk een stalen verbinding , kwaliteit betaald zichzelf terug.

• Reynolt
    Review voor Neweco® microvezeldoeken en badtextiel

Goede service en uiteindelijk een kwalitatief goed product. Nadat ik een order had geplaatst, kwam ik er achter dat ik een fout had gemaakt. Direct gebeld en de medewerker heeft mijn order tegen kunnen houden. Daarna de juist order geplaatst en de volgende dag al geleverd.

• Amanda
    Review voor Neweco® microvezeldoeken en badtextiel

Fijne producten en niet duur.

• Kenan
    Review voor Neweco® microvezeldoeken en badtextiel

Ik heb 2 jaar geleden microvezeldoeken gekocht voor mijn wagen en ik gebruik ze steeds zonder problemen. Heel goedkoop en kwalitatief. Vandaag ga ik grotere en betere doeken bestellen. Heel erg bedankt Neweco!!!

• Steven
    Review voor Neweco® microvezeldoeken en badtextiel

Snel , goed , goedkoop , perfect .

• R Nuijten
    Review voor Neweco® microvezeldoeken en badtextiel

Besteld, volgende dag in huis, super snel, heren en dames bedankt voor de service.

• Pieter coddens

Uitmuntende kwaliteit