Neweco® microvezeldoeken en badtextiel

Neweco® microvezeldoeken en badtextiel

Dé specialist met webshop in Microvezel schoonmaakdoekjes en Badtextiel.

Groot assortiment microvezel producten zoals:

Premium microvezeldoeken, hoogwaardig badtextiel van microvezel en biologisch katoen en innovatieve schoonmaakproducten.
Microvezeldoeken, Microvezel badtextiel, Hotelkwaliteit badtextiel
  • Ben
    Review voor Neweco® microvezeldoeken en badtextiel

Prachtig product die dubbele emmer met wringer - ook voor thuisgebruik en vooral als je last hebt van artrose in hand of schouder - en afgezet tegen vergelijkbare producten zeker niet duur! Bovendien is de service/nazorg perfect.

• Karin
    Review voor Neweco® microvezeldoeken en badtextiel

Mijn eerste ervaring met Neweco was geweldig! Een fout in de adressering van mijn pakket werd heel netjes en snel opgelost. De producten zijn van goede kwaliteit.

• Hoe beoordeel je Neweco® microvezeldoeken en badtextiel?

• Carool
    Review voor Neweco® microvezeldoeken en badtextiel

omdat het fantastische producten zijn.
    Ik had de bestelde vaatdoeken en autodoeken die ik gebruik voor nadrogen in de keuken en voor mijn ramen echt heel veel jaren eerder moeten hebben!!!

• Joost
    Review voor Neweco® microvezeldoeken en badtextiel

Snelle levering, zeer goede artikelen en een scherpe prijsstelling.

• Judith
    Review voor Neweco® microvezeldoeken en badtextiel

Ik heb nu vanaf 17 jan de Turbo mop Pro in bezit.

Alles wat ik er over gelezen hebt is waar, schone vloer, houd vocht vast tot een liter, mop is altijd schoon hoe vuil je water ook is. Ik spoel hem altijd even na met water als ik klaar ben maar er komt geen vuil water meer uit. TOP.

Ik gebruik hem samen met mijn stofzuig robot wil geen van beide meer missen.

groetjes Judith

• Sanne
    Review voor Neweco® microvezeldoeken en badtextiel

Hier nog een hele tevreden klant. Ik had al eerder de soft touch handdoeken, washandjes en gastendoekjes besteld en heel erg tevreden. Het is wel even wennen want het voelt heel anders dan katoenen handdoeken maar ze zijn superzacht. Scheelt ook nog eens de helft in plek in de kast, heel licht materiaal ze komen hartstikke droog uit de wasmachine en ze drogen goed af. Ben zeer tevreden over hun producten en hun service want ik had in eerste instantie een verkeerde bestelling geplaatst maar werd gauw opgelost.

• Nel de Jong
    Review voor Neweco® microvezeldoeken en badtextiel

heerlijke doeken en een heerlijke dweilstok, Zou hem iedereen aan willen raden Heb koud water is het flesje gedaan vloer nat gedweild zo dat het kon weken, daarna met schone dweildoek erover het resultaat is grandioos. Heerlijk om zo,n dweilstok te hebben als er water in zit SUPER om snel te pakken. Dweilen is op deze manier zo geritseld. Ideaal ook voor ongelukjes op de vloer staat bij wijze al op je te wachten. Kan niet meer zonder

• Angela - De Kneedschuur
    Review voor Neweco® microvezeldoeken en badtextiel

Ik heb massagehanddoeken van neweco in verschillende formaten. Wat zijn ze heerlijk zacht. Klanten merken dit ook op! Snelle levering!

• Nina
    Review voor Neweco® microvezeldoeken en badtextiel

Snelle levering. Goede producten. Al eerder stapel zwarte vaatdoekjes besteld, heb je een mooie keuken zijn er alleen maar lelijke vaatdoekjes te koop. Tot dat ik deze site ontdekte. Heel blij met de vaatdoekjes gaan lang mee. Deze week grote handdoeken gekocht voor mee naar de sauna. Gewone strandlakens vind ik te klein en nu hier de 100x220 lakens ontdekt en besteld. Bestelling snel in huis en erg blij mee! De kleur roze op de website is fel roze maar in het echt zijn de handdoeken mooie diepe fuchsia kleur. Veel aanbod op de website en veel kleuren beschikbaar,echt een aanrader.

• Cindy iedema
    Review voor Neweco® microvezeldoeken en badtextiel

Ik heb een kapsalon , 20 jaar lang handdoeken gebruikt , deze zijn echt geweldig ! Ben zeer tevreden !