Neweco® microvezeldoeken en badtextiel

Neweco® microvezeldoeken en badtextiel

Dé specialist met webshop in Microvezel schoonmaakdoekjes en Badtextiel.

Groot assortiment microvezel producten zoals:

Premium microvezeldoeken, hoogwaardig badtextiel van microvezel en biologisch katoen en innovatieve schoonmaakproducten.
Microvezeldoeken, Microvezel badtextiel, Hotelkwaliteit badtextiel
  • Erwin Moolhuizen
    Review voor Neweco® microvezeldoeken en badtextiel

snelle levering, en goed materiaal.

• Michiel
    Review voor Neweco® microvezeldoeken en badtextiel

Wat een heerlijke badjas!! En écht zo niet meer dan hotel kwaliteit! Enige probleem, ik wil hem niet meer uitdoen, zo behaaglijk!

• Hoe beoordeel je Neweco® microvezeldoeken en badtextiel?

• Joey
    Review voor Neweco® microvezeldoeken en badtextiel

Super vriendelijke en professionele medewerkers met kennis van zaken die de tijd voor je nemen, om alles goed en duidelijk uit te leggen. Dit geeft echt een vertrouwd gevoel. Daarnaast is de product kwaliteit echt TOP en maakt dit het schoonmaakwerk een stuk leuker :) Ons gezin is erg blij met de producten.

• Janssen Patrick

Geweldige producten , zeer schappelijke prijzen en uitgebreid assortiment 👍🏻👌🏻

• Marian de Zeeuw Bles
    Review voor Neweco® microvezeldoeken en badtextiel

Prachtige badlakens voor een mooie prijs. Super snelle levering keurig verpakt. Ook telefonisch wordt je heel vriendelijk te woord gestaan

• Fred
    Review voor Neweco® microvezeldoeken en badtextiel

Zeer goede producten voor een hele nette prijs.

• Wendy
    Review voor Neweco® microvezeldoeken en badtextiel

Ik was op zoek naar goede poetsdoeken voor een leuke prijs. Ik had al (goede) raamdoeken van Jemako, maar eerlijk is eerlijk..... Deze doeken zijn behoorlijk prijzig. Daarom ging ik op zoek naar een ander merk doeken en kwam op de site van Neweco terecht. Aangezien de doeken goedkoop zijn was ik redelijk sceptisch en heb dan ook eerst maar een paar doeken besteld: eerst zien, dan geloven!! Nu ben ik fan van deze doeken! Mijn God, ze zijn zoooooo fijn..... Ramenset: fantastisch!!! Pva-doeken: gewoon ongelooflijk..... Niks meer nadrogen, alles droogt echt streeploos op.... Zelfs spiegels! Ik ben verkocht en heb dan ook een hele lading doeken bijbesteld. Oohhhh glasdoek silky is ook super fijn!

• Ben
    Review voor Neweco® microvezeldoeken en badtextiel

Prachtig product die dubbele emmer met wringer - ook voor thuisgebruik en vooral als je last hebt van artrose in hand of schouder - en afgezet tegen vergelijkbare producten zeker niet duur! Bovendien is de service/nazorg perfect.

• Karin
    Review voor Neweco® microvezeldoeken en badtextiel

Mijn eerste ervaring met Neweco was geweldig! Een fout in de adressering van mijn pakket werd heel netjes en snel opgelost. De producten zijn van goede kwaliteit.

• Carool
    Review voor Neweco® microvezeldoeken en badtextiel

omdat het fantastische producten zijn.
    Ik had de bestelde vaatdoeken en autodoeken die ik gebruik voor nadrogen in de keuken en voor mijn ramen echt heel veel jaren eerder moeten hebben!!!