Neweco® microvezeldoeken en badtextiel

Neweco® microvezeldoeken en badtextiel

Dé specialist met webshop in Microvezel schoonmaakdoekjes en Badtextiel.

Groot assortiment microvezel producten zoals:

Premium microvezeldoeken, hoogwaardig badtextiel van microvezel en biologisch katoen en innovatieve schoonmaakproducten.

• Barones

Super doeken!
    Na jarenlang met veel plezier de raamdoeken te hebben gebruikt, heb ik gisteren een dweil besteld voor mijn laminaat. Eindelijk eens een streeploze vloer. En superschoon! Mijn dweil was veel vuiler dan bij het gebruik van mijn vorige vloerdoeken. Ik raad neweco zeker aan, en geef daarom 5 sterren.

• Mahmut

Allles top

• Hoe beoordeel je Neweco® microvezeldoeken en badtextiel?

• Margaret
    Review voor Neweco® microvezeldoeken en badtextiel

Fantastische schoonmaakproducten, uitstekende microdoeken en glasdoeken, gebruik voor mijn werk alleen nog maar Neweco, en alles is spik en span.

• Jan
    Review voor Neweco® microvezeldoeken en badtextiel

Geweldige doeken en vooral ook een geweldige service. Alle doeken die ik gekocht heb voldoen aan mijn wensen.
    Bij mijn laatste bestelling ontbrak iets, maar ze hadden ook iets teveel geleverd en dat mocht ik houden en het ontbrekende deel werd meteen nageleverd.

• Wim
    Review voor Neweco® microvezeldoeken en badtextiel

Heb nu ong 1maand setpro wisser super schoonmakker voor mensen als wij die een hondje in huis hebben je schrik van wat de droogwisser oppikt

• Petra
    Review voor Neweco® microvezeldoeken en badtextiel

Was op zoek naar goede handdoeken voor krulhaar en kwam zo op de site. Na de vele reviews een test bestelling gedaan. Zeer tevreden over de kwaliteit van de handdoeken alsook het bestelproces alles ging super vlotjes. Op 2 werkdagen ontvangen in België. Zal zeker nog een bestelling doen.

• Cor
    Review voor Neweco® microvezeldoeken en badtextiel

Heerlijke badjas, fijne stof en goede pasvorm.
    De badjas met kraag is net dat beetje meer, lekker.
    Snel geleverd en ben super tevreden, ook de prijs en service. Top!

• Marjolein
    Review voor Neweco® microvezeldoeken en badtextiel

Echt een hele goede kwaliteit microvezel tegen een scherpe prijs. Heb veel verschillende doeken besteld en favorieten zijn tot nu toe:
    - Microvezel excellent
    - Top silk microvezel
    - Glasdoek brilliant zwart (deze is echt geniaal goed)
    - PVA microvezeldoeken
    - Non woven microvezeldoeken.
    Minder goed vond ik Microvezel koi (pluist op het glas) en Microvezel stofdoeken. Er zijn ook van die pluizige microvezel stofdoeken in de handel en die vind ik fijner werken dan deze.

Verzoek aan Neweco: Maak eens microvezel makeupverwijderingspads/doeken.

• Ron
    Review voor Neweco® microvezeldoeken en badtextiel

Snelle levering zeer netjes verpakt

• Amy
    Review voor Neweco® microvezeldoeken en badtextiel

Klantenservice erg vlot en fijne nazorg na de bestelling

• Anitje
    Review voor Neweco® microvezeldoeken en badtextiel

Winkel contact echt top ,bijna alle producten hoge kwaliteit,snel geleverd .ramen doek set super ,Micro doeken ook. De wringer is zalig .
    De emmers zijn minder , of de handvaten zitten te ver uit elkaarin de duo emmer ,de 6 liter emmer is top zwaar en niet op te tillen aan het hengel.en er ontbreekt anti slip .aan de bodems , de emmers schuiven alle kanten op .vasthouden dus ! . In een kar zal het prima werken, maar voor eigengebruik met artrose en reuma in de handen is het minder handig .
    Nu totaal 3 bestellingen gedaan en ben best tevreden met mijn aankopen ..maar ja die emmertje 🤷‍♀️

• M

TOP SPUL
    Mei 2020 grote bestelling geplaatst. We gebruiken de zwarte vaatdoekjes (30x30) dagelijks en om de 2 weken draai ik een was op 60 graden met het speciale wasmiddel voor microvezel. Nu na 2 jaar is de liter flacon leeg..de doekjes zien eruit als nieuw en van zeer hoge kwaliteit.

Ben ook zeer te spreken over de multi micovezel mopsysteem. Om de 4 dagen gaat de dweil door het hele huis...lichtgewicht, laminaatvloer niet te nat, snel en na 2 jaar nog als nieuw (zowel de doeken als mopsysteem).

Dank NewEco!

• jarne
    Review voor Neweco® microvezeldoeken en badtextiel

Mooie auto droog doeken voor een correcte prijs als je contact opneemt met de verkoper antwoorden ze super snel dus top.

• Ronnie
    Review voor Neweco® microvezeldoeken en badtextiel

Goed advies en superblij met het startersetje. Eindelijk een stalen verbinding , kwaliteit betaald zichzelf terug.

• Reynolt
    Review voor Neweco® microvezeldoeken en badtextiel

Goede service en uiteindelijk een kwalitatief goed product. Nadat ik een order had geplaatst, kwam ik er achter dat ik een fout had gemaakt. Direct gebeld en de medewerker heeft mijn order tegen kunnen houden. Daarna de juist order geplaatst en de volgende dag al geleverd.

• Amanda
    Review voor Neweco® microvezeldoeken en badtextiel

Fijne producten en niet duur.

• Kenan
    Review voor Neweco® microvezeldoeken en badtextiel

Ik heb 2 jaar geleden microvezeldoeken gekocht voor mijn wagen en ik gebruik ze steeds zonder problemen. Heel goedkoop en kwalitatief. Vandaag ga ik grotere en betere doeken bestellen. Heel erg bedankt Neweco!!!

• Steven
    Review voor Neweco® microvezeldoeken en badtextiel

Snel , goed , goedkoop , perfect .

• R Nuijten
    Review voor Neweco® microvezeldoeken en badtextiel

Besteld, volgende dag in huis, super snel, heren en dames bedankt voor de service.

• Pieter coddens

Uitmuntende kwaliteit