Neweco® microvezeldoeken en badtextiel

Neweco® microvezeldoeken en badtextiel

Dé specialist met webshop in Microvezel schoonmaakdoekjes en Badtextiel.

Groot assortiment microvezel producten zoals:

Premium microvezeldoeken, hoogwaardig badtextiel van microvezel en biologisch katoen en innovatieve schoonmaakproducten.

Microvezeldoeken, Microvezel badtextiel, Hotelkwaliteit badtextiel

• Sanne
    Review voor Neweco® microvezeldoeken en badtextiel

Hier nog een hele tevreden klant. Ik had al eerder de soft touch handdoeken, washandjes en gastendoekjes besteld en heel erg tevreden. Het is wel even wennen want het voelt heel anders dan katoenen handdoeken maar ze zijn superzacht. Scheelt ook nog eens de helft in plek in de kast, heel licht materiaal ze komen hartstikke droog uit de wasmachine en ze drogen goed af. Ben zeer tevreden over hun producten en hun service want ik had in eerste instantie een verkeerde bestelling geplaatst maar werd gauw opgelost.

• Nel de Jong
    Review voor Neweco® microvezeldoeken en badtextiel

heerlijke doeken en een heerlijke dweilstok, Zou hem iedereen aan willen raden Heb koud water is het flesje gedaan vloer nat gedweild zo dat het kon weken, daarna met schone dweildoek erover het resultaat is grandioos. Heerlijk om zo,n dweilstok te hebben als er water in zit SUPER om snel te pakken. Dweilen is op deze manier zo geritseld. Ideaal ook voor ongelukjes op de vloer staat bij wijze al op je te wachten. Kan niet meer zonder

• Hoe beoordeel je Neweco® microvezeldoeken en badtextiel?

• Angela - De Kneedschuur
    Review voor Neweco® microvezeldoeken en badtextiel

Ik heb massagehanddoeken van neweco in verschillende formaten. Wat zijn ze heerlijk zacht. Klanten merken dit ook op! Snelle levering!

• Nina
    Review voor Neweco® microvezeldoeken en badtextiel

Snelle levering. Goede producten. Al eerder stapel zwarte vaatdoekjes besteld, heb je een mooie keuken zijn er alleen maar lelijke vaatdoekjes te koop. Tot dat ik deze site ontdekte. Heel blij met de vaatdoekjes gaan lang mee. Deze week grote handdoeken gekocht voor mee naar de sauna. Gewone strandlakens vind ik te klein en nu hier de 100x220 lakens ontdekt en besteld. Bestelling snel in huis en erg blij mee! De kleur roze op de website is fel roze maar in het echt zijn de handdoeken mooie diepe fuchsia kleur. Veel aanbod op de website en veel kleuren beschikbaar,echt een aanrader.

• Cindy iedema
    Review voor Neweco® microvezeldoeken en badtextiel

Ik heb een kapsalon , 20 jaar lang handdoeken gebruikt , deze zijn echt geweldig ! Ben zeer tevreden !

• Anne
    Review voor Neweco® microvezeldoeken en badtextiel

Bestelling verliep gemakkelijk en snel.
    Het strandlaken de dag erop al ontvangen. Zeer goede kwaliteit!
    Een van de weinige winkels waar ze strandlakens van 100x200 verkopen en tegen een net bedrag.

• Ann Vancoppenolle
    Review voor Neweco® microvezeldoeken en badtextiel

Wij kochten de softtouch handdoeken, zacht maar drogen niet af, echt vreselijk!Echter toen dit vermeld werd kregen we een prima service met creditnota en gratis staal als alternatief, geheel vrijblijvend.Dit is een uitzonderlijke service wat mij betreft, dankjewel en graag tot een volgende nieuwe bestelling!

• Charlotte
    Review voor Neweco® microvezeldoeken en badtextiel

Geweldige service, snelle verzending en heel vriendelijke klantenservice. Dit maak je niet zo vaak mee in een webshop. De kleur van mijn bestelde handdoek bleek in het echt af te wijken van de online foto. Ik had nog niet een verzoek voor omruilen ingediend of een ander exemplaar was al (kosteloos ook nog) onderweg.

De kwaliteit van de handdoeken is geweldig. Zwaar, fluffy, heerlijk in gebruik. Echt een aanrader. Deze webshop houden we erin!

• Janny Houwers

Top webshop
    Ik heb nog niet vaak meegemaakt dat het totaalplaatje zo goed georganiseerd en gemakkelijk verloopt. Van begin tot eind:
    geen verzendkosten, snelle levering, mooie verpakkingsmaterialen.
    Goede kwaliteit spullen en een correcte en snelle afhandeling bij retourzenden of bij vragen.
    Reden om opnieuw voor neweco te kiezen!

• raya bakker
    Review voor Neweco® microvezeldoeken en badtextiel

Nu sinds februari de kappershanddoeken in mijn bezit. Ze drogen erg fijn en ze blijven heerlijk fluffy. Zelfs mijn klanten zijn er erg enthousiast over. Ze vragen zelfs waar ik ze vandaan heb.