Nice things 4 kidz

Nice things 4 kidz

Kinderkleding
9,5
112 klantbeoordelingen
Beoordelingen verzameld via WebwinkelKeur
Filter 112 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 111 met beschrijving

Aantal sterren

Beschrijving

Andere eigenschappen

  • Melanie Verbroekken
    Geverifieerde klant van Nice things 4 kidz

    Mijn product kwam met een verkeerd gestikt stiksel binnen , mevrouw reageert niet meer

    Antwoord van Nice things 4 kidz

    Jammer om te horen dat u dit zo heeft ervaren.
    Zelf vind ik dit beordeling niet terecht en dit komt doordat ik naast mijn bedrijf ook een prive leven heb en niet binnen enkele seconden kan hebben gekeken of ik nog een extra van het product hebt.
    Uw heeft van mij een retour label gekregen om het setje terug te sturen/ruilen maar tot heden hebben wij niks ontwangen.

  • T
    Geverifieerde klant van Nice things 4 kidz

    Het product valt veeeeel groter en terugsturen komen de verzendkosten voor eigen rekening

  • Hoe beoordeel je Nice things 4 kidz?

    Hoe beoordeel je deze webwinkel?
     
  • Marjan Lever rozenberg
    Geverifieerde klant van Nice things 4 kidz

    Super snelle levering

  • Jamie De jong
    Geverifieerde klant van Nice things 4 kidz

    Super snelle levering . En super leuke kleding

  • Priscilla Loffeld
    Geverifieerde klant van Nice things 4 kidz

    Ik ben zo blij met jullie Super snelle verzending elke x weer kunnen veel bedrijven nog een voorbeeld aan nemen

  • Stephanie Vandijck
    Geverifieerde klant van Nice things 4 kidz

    Super leuke kleertjes en goede service.

  • HAJARITA
    Geverifieerde klant van Nice things 4 kidz

    Altijd snelle levering leuk ingepakt en ik kan altijd scoren bij deze winkel wat een leuke winkel en de eigenaressen heel klant vriendelijk en denkt altijd mee top top top top

  • Vera
    Review voor Nice things 4 kidz

    Zeer slechte service! Ik heb geprobeerd zo'n 10x te bellen naar het nummer dat op de website staat, maar er werd niet opgenomen, ook niet na voicemail. Toen ik eindelijk een medewerker te pakken kreeg via de mail, kreeg ik bericht dat ik niet meer mocht retourneren omdat inmiddels de retourtermijn verlopen was. Er was totaal geen begrip voor de situatie. Nu zitten we met een tas vol te kleine kleren omdat Ik zal hier niet nog eens een bestelling plaatsen.

    Antwoord van Nice things 4 kidz

    Jammer om te horen dat u dit zo heeft ervaren.
    Door de drukte en vakantie periode waren wij telefonisch helaas minder goed bereikbaar dan u van ons gewend bent.
    Uw bestelling was netjes de volgende dag bij u bezorgd.
    U kunt uw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst,op eigen kosten en zonder opgave van reden ,aan ons retourneren,U heeft veel later met ons contact gezocht!

  • Monique Oostwouder
    Geverifieerde klant van Nice things 4 kidz

    Goede service

  • Savannah Boumans
    Geverifieerde klant van Nice things 4 kidz

    Bestelling is zoo leuk alleen er zitten een paar kleine vlekjes in jammer genoeg heb ik geen tijd meer om het pakje op te sturen want dat red ik niet meer maar verder de service is super goed ondanks een min puntje ben ik tevreden:)

    Antwoord van Nice things 4 kidz

    Hartelijk dank voor uw beoordeling.
    Wat jammer om te horen dat er een paar kleine vlekjes op de kleding zitten,
    dat hebben wij over het hoofd gezien bij het inpakken,mijn excusses!
    Neem dan contact met ons op via een email ,we kijken dan of we direct een oplossing kunnen vinden.

  • Laad meer