Nicoles Letters

Nicoles Letters

Cadeauwinkel met gepersonaliseerde cadeaus.
Filter 24 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 22 met beschrijving

• Anoniem
    Geverifieerde klant van Nicoles Letters

Last minute nog een cadeau voor bruiloft en ze heeft haar best gedaan nog op tijd te kunnen leveren!

• Marije
    Geverifieerde klant van Nicoles Letters

Nicole reageert heel snel op de mail, dat is heel fijn. De deurmat was snel gemaakt. Binnen een paar dagen in huis. Echt super!

• Hoe beoordeel je Nicoles Letters?

• Jorieke
    Geverifieerde klant van Nicoles Letters

Prettig contact, feedback op design goed opgepakt. Snelle verzending en een geweldig resultaat van het product. We zijn blij dat we dit cadeau mogen geven.

• Dees Engelbert
    Geverifieerde klant van Nicoles Letters

Prachtig inpakpapier en sluitstickers besteld.Met zorg verpakt met een extra attentie. Nicole besteedt aandacht haar bestellingen. En ook nog snel geleverd. De ophaalmogelijkheid is extra fijn!

• Sandy
    Geverifieerde klant van Nicoles Letters

Nicole maakt mooie gepersonaliseerde dingen. Leuk om als cadeau te geven of voor jezelf. Heel erg tevreden iedere keer weer.

• Veerle Brenninkmeijer

Top service !

• Kristel
    Geverifieerde klant van Nicoles Letters

Top service , en super blij met onze aankopen !!

• Monique Batenburg
    Geverifieerde klant van Nicoles Letters

Snelle service, leuk persoonlijk contact. Een aanrader wanneer je een leuk persoonlijk cadeau zoekt.

Antwoord van Nicoles Letters

Dank je wel voor je reactie! En hopelijk tot een volgende bestelling.

• Jessica Heinemans
    Geverifieerde klant van Nicoles Letters

Voor mijn dochter haar 10de verjaardag kwam Nicole een workshop handlettering geven. Dit werd door de 8 klasgenoten enorm goed ontvangen. Onder aansturing en uitleg van Nicole werd er geconcentreerd gewerkt. En onder het motto 'niks moet,want het is een feestje' ging iedereen naar huis met een eigen ontwerp op een schrift,superleuk!! Nogmaals dank je wel Nicole!

• Marcella
    Review voor Nicoles Letters

Omdat Nicole met veel plezier en enthousiasme iets leuks voor je maakt. Ik bestel regelmatig persoonlijke kaartjes en die zijn altijd weer leuk om te sturen! Leuke unieke persoonlijke cadeautjes ๐Ÿ‘๐Ÿ˜Š