Niebla
Niebla - heerlijk douchen met een schoon geweten
Een waterbesparende douchekop bespaart evenveel energie voor een gemiddeld gezin per jaar als acht zonnepanelen opleveren.
Waterbesparende, energiezuinige douchekoppen: 50% water, 200% comfort!
8,6

• Ineke Lode
    Review voor Niebla

Niebla heeft een geweldige service en een zeer goede kwaliteit producten. Wat betreft de service; afgelopen januari ging mijn waterbesparende douchekop kapot door een te hoge waterdruk veroorzaakt door de installatie van een nieuwe ketel. Ik had de douchekop al 1,5 jaar maar toch Niebla even gemaild of er nog iets aan gerepareerd kon worden. Ik kreeg de volgende dag al een mail terug dat dit buiten de garantie viel maar omdat het nieuwe jaar net was begonnen zij kosteloos een nieuwe douchekop zouden sturen. Twee dagen later al binnen . Wat een geweldige service en tevens een hele fijne waterbesparende douchekop die een heerlijke straal geeft. Absolute aanrader.

• Wil
    Review voor Niebla

• Hoe beoordeel je Niebla?

• Ron
    Review voor Niebla

Snel geleverd met een leuke persoonlijk berichtje erbij gevoeg. Douchekop was aanwezig op een camping in Drenthe, was ons goed bevallen en deze nu ook bij ons thuis. We zullen zien wat het ons gaat besparen, tot nu toe zeer tevreden