Nina Niki BV

Nina Niki BV

Bij Nina Niki shop je de meest stijlvolle kleding voor de laagste prijs. Wekelijks hebben we een nieuwe collectie gevuld met trendy items die je eindeloos kan combineren.
Instagram: https://www.instagram.com/ninanikinl/
Facebook: https://www.facebook.com/ninanikinl/
Email: verkoop@ninaniki.nl
Fashion, Kleding, Webshop
9,1

• Isabella Link
    Geverifieerde klant van Nina Niki BV

De knoopjes van het bloesje zijn erg snel kapot Gege aan de bestelling eergisteren binnen gekregen en ik doe de blouse aan en gelijk kapot

• Stella Mertens
    Geverifieerde klant van Nina Niki BV

• Hoe beoordeel je Nina Niki BV?

• Anouchka
    Geverifieerde klant van Nina Niki BV

Jurkje Besteld, snel geleverd gekregen. Mooie stof. Service van Nina Niki verdient ook een compliment, positieve bejegening dat zie je niet vaak meer.

• Esengul Aksakalli

Kwalitatief en betaalbaar. Goed service

• Martha Wefers
    Geverifieerde klant van Nina Niki BV

Goedkoop, snelle verzending, past perfect

• Jill Doodeman
    Geverifieerde klant van Nina Niki BV

Er staat voor 15:00 besteld volgende dag in huis. Ik heb het dinsdag besteld. En het is inmiddels zondag en ik heb het pakket nog niet ontvangen

Antwoord van Nina Niki BV

Hi Jill,

Wat vervelend om te horen en dat duurt ook zeker te lang.

We hebben even gekeken zien dat je order is vertraagd in het sorteerproces bij Postnl.
    Het kan zijn wegens drukte dat verschillende postbedrijven vertragingen oplopen.

Omdat we het heel vervelend vinden willen we je 20% korting op je geplaatste bestelling.

We horen graag van je.

Klantenservice Nina Niki

• Amber Stekelenburg

De bezorgtijd klopt niet

Antwoord van Nina Niki BV

Hi Amber,

Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over de bezorgtijd. We doen altijd onze uiterste best om de bestellingen zo snel mogelijk te versturen.

Alle bestellingen die wij binnenkrijgen op vrijdag ná 15:00 uur worden verwerkt op maandagen. We hebben even gekeken naar je order en zien dat je deze na 15:00 op vrijdag hebt geplaatst. We hebben je bestelling in behandeling genomen en de orderbevestiging en de track en trace naar je toegestuurd.

Het is momenteel erg druk bij PostNL dus we hopen dat je het pakketje zsm binnen krijgt!

Omdat we het vervelend vinden dat je niet tevreden bent over de bezorgtijd, willen we je 20% korting aanbieden op je bestelling.

We horen graag van je!

Klantenservice Nina Niki

• Gabrielle Suurland

Top service

• Kristel Veldman
    Geverifieerde klant van Nina Niki BV

Snelle verzending en voor een hele goede prijs echt leuke dingen. Zeker aan te raden. Een nadeel is dat bepaalde items maar in one size komen dus daar wel mee oppassen.

• Romana Rampersad
    Geverifieerde klant van Nina Niki BV

Gewoon zoals het moet. Heel tevreden