Nina Niki BV

Nina Niki BV

Bij Nina Niki shop je de meest stijlvolle kleding voor de laagste prijs. Wekelijks hebben we een nieuwe collectie gevuld met trendy items die je eindeloos kan combineren.
Instagram: https://www.instagram.com/ninanikinl/
Facebook: https://www.facebook.com/ninanikinl/
Email: verkoop@ninaniki.nl

Lidmaatschap per 27-08-2023 stopgezet

9,1

• Paula
    Review voor Nina Niki BV

Oplichters maand geleden 2 dingen besteld die de volgende dag in huis zouden zijn nou niet dus ben gewoon mijn geld kwijt er wordt niet gereageerd op mail of op whatsapp niet in trappen! Ik wordt tegengehouden door deze site de review te plaatsen daarom lieg ik met het aantal sterren

• Zara Eshghiali

Heel netjes bezorgd.

• Babette De Prekel
    Geverifieerde klant van Nina Niki BV

Goede service, bestelling snel aangekomen! Heel tevreden over het product!

• Nicole Van der vliet

Super service

• Reshma Nazier
    Geverifieerde klant van Nina Niki BV

Snel verstuurd! Blij met mijn aankoop!

• Anne van Golden

• ans denneboom
    Geverifieerde klant van Nina Niki BV

Top snelle levering en mooie kwaliteit

• Ilona Van leussen
    Geverifieerde klant van Nina Niki BV

De kleding is niet mooi afgewerkt

Hi Ilona,
    Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over je bestelling, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Omdat we het erg vervelend vinden willen u aanbieden om uw bestelling gratis te retourneren of het artikel om te ruilen.

Als u ons laat weten om welke artikelen het gaat gaan wij voor u kijken of we dezelfde maat op voorraad hebben. Als u daarmee akkoord gaat sturen wij u een retourlabel toe waarmee u de bestelling gratis kan retourneren.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak. We horen graag van u!

• Cissy Kuijpers

Goede service. Leuke betaalbare kleding. Enigste minpunt retourkosten hoog

• Isabella Link
    Geverifieerde klant van Nina Niki BV

De knoopjes van het bloesje zijn erg snel kapot Gege aan de bestelling eergisteren binnen gekregen en ik doe de blouse aan en gelijk kapot

• Stella Mertens

• Anouchka
    Geverifieerde klant van Nina Niki BV

Jurkje Besteld, snel geleverd gekregen. Mooie stof. Service van Nina Niki verdient ook een compliment, positieve bejegening dat zie je niet vaak meer.

• Esengul Aksakalli

Kwalitatief en betaalbaar. Goed service

• Martha Wefers
    Geverifieerde klant van Nina Niki BV

Goedkoop, snelle verzending, past perfect

• Jill Doodeman
    Geverifieerde klant van Nina Niki BV

Er staat voor 15:00 besteld volgende dag in huis. Ik heb het dinsdag besteld. En het is inmiddels zondag en ik heb het pakket nog niet ontvangen

Hi Jill,

Wat vervelend om te horen en dat duurt ook zeker te lang.

We hebben even gekeken zien dat je order is vertraagd in het sorteerproces bij Postnl.
    Het kan zijn wegens drukte dat verschillende postbedrijven vertragingen oplopen.

Omdat we het heel vervelend vinden willen we je 20% korting op je geplaatste bestelling.

We horen graag van je.

• Amber Stekelenburg

De bezorgtijd klopt niet

Hi Amber,

Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over de bezorgtijd. We doen altijd onze uiterste best om de bestellingen zo snel mogelijk te versturen.

Alle bestellingen die wij binnenkrijgen op vrijdag ná 15:00 uur worden verwerkt op maandagen. We hebben even gekeken naar je order en zien dat je deze na 15:00 op vrijdag hebt geplaatst. We hebben je bestelling in behandeling genomen en de orderbevestiging en de track en trace naar je toegestuurd.

Het is momenteel erg druk bij PostNL dus we hopen dat je het pakketje zsm binnen krijgt!

Omdat we het vervelend vinden dat je niet tevreden bent over de bezorgtijd, willen we je 20% korting aanbieden op je bestelling.

We horen graag van je!

• Gabrielle Suurland

Top service

• Kristel Veldman
    Geverifieerde klant van Nina Niki BV

Snelle verzending en voor een hele goede prijs echt leuke dingen. Zeker aan te raden. Een nadeel is dat bepaalde items maar in one size komen dus daar wel mee oppassen.

• Romana Rampersad
    Geverifieerde klant van Nina Niki BV

Gewoon zoals het moet. Heel tevreden

• Venessa Wiegel
    Geverifieerde klant van Nina Niki BV

Goeie service. Mooie kleding en goeie prijzen