Niños
Voor al uw unieke hangemaakte baby en kinderproducten.
Filter 430 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 339 met beschrijving

• Daniella Giesing
    Geverifieerde klant van Niños

Altijd fijne service en tevreden met mijn producten!

• Paulien
    Review voor Niños

Altijd snelle levering en mn zoontje is heel blij met de spenen.. en de keuze is reuze!!

• Hoe beoordeel je Niños?

• Suzanne van Mierlo
    Review voor Niños

Goede producten, snelle service en hele fijne klantenservice!

• Nienke Ploeger
    Review voor Niños

Mooie producten, leuk verpakt en snel verzonden! Blij mee!

• Monique Jonker
    Geverifieerde klant van Niños

Snelle levering, heel mooi ingepakt altijd! Favoriete webshop !!

• Denise van de Weerdt
    Geverifieerde klant van Niños

Snelle levering en leuk ingepakt!

• Iris
    Review voor Niños

Last minute op verzoek heeft de webwinkel mijn procucten in kado papier verpakt. Erg snelle service, pluspunt.

Helaas na weken contact over mijn zoekgeraakte zending door postnl heb ik de producten moeten terug sturen omdat de levering te laat kwam.

Op het herroepingsformulier had de webwinkel een verkeerd adres vermeldt staan, waardoor de retour niet bij hen aangekomen is. Jeanine heeft de fout erkent en opgelost. Na veel mail contact en een aantal keren geprobeerd t pakketje tevergeefs terug te krijgen bij t verkeerde adres, toch mijn restitutie ontvangen.

Al met al veel pech voor zowel mij als NLninos.

Maar prima opgelost nu.

Telefoonnummer op de website lijkt alleen niet te werken.

Verder hele leuke spullen! Overzichtelijke shop.

Succes met je webshop!

Antwoord van Niños

Ongeveer 7 weken geleden heeft u een bestelling geplaatst, waarvan wij 3 weken geleden een mail kregen dat u het retour had terug gezonden zonder dit voorafgaande bij ons aan te melden. In onze voorwaarden staat duidelijk vermeld dat retour gezonden producten eerst aangemeld moeten worden via de mail zodat we weten wat retour komt, met welke reden en of wij mogelijk de retour voor onze rekening kunnen nemen. Helaas stond ergens inderdaad nog een oud adres vermeld waar je het naar retour hebt gezonden. Vandaar dat ik in dit geval zelf ook alle moeite aan het doen ben om het pakket te achterhalen.

Die week van ons eerste mail contact over het zoekgeraakte pakket, was ik nog besmettelijk met corona, waardoor ik niet bij een adres kon aanbellen om te vragen of daar mogelijk een verkeerd pakketje was bezorgd. Ook dit is gecommuniceerd via de mail. Die week erop ben ik 2 keer langs geweest, waarbij ik ook een briefje in de brievenbus heb gedaan waarin ik het verhaal heb uitgelegd inclusief mijn contact gegevens. Helaas tot op heden geen reactie op gekregen.

Mogelijk stuurt de verkeerde ontvangen het pakket naar u terug, of heeft dit al gedaan. Hierover hebben we via de mail contact gehad dat we het even af zouden wachten tot we het pakket boven water hebben. Dat restitutie niet mogelijk is, is nooit besproken.

Uw negatieve, snel geoordeelde reactie, komt voor mij dan ook uit de lucht vallen. Aangezien via de mail begrip en geduld werd getoond.

Ons contact via de mail loopt nog en ik hoop dat we het zo snel mogelijk naar tevredenheid kunnen oplossen.

• Sanne Verbeek

Perfect! Snel