Noca Nails
Webwinkel voor nagelproducten en sieraden.

• Laura
    Review voor Noca Nails

Joyce stuurde dezelfde dag de parels nog op die ik nodig had, waardoor mijn vriendin haar nagels er prachtig uitzagen op haar bruiloft. Dankjewel voor de top service!

• SVV
    Review voor Noca Nails

Vakantieperiode stond niet duidelijk aangegeven op de website. Na mijn bestelling van onder andere een nagelkoffer zou ik uiteindelijk ruim een week moeten wachten. Een ander artikel had ik echter eerder zeker nodig, dus op hoop van zegen een bericht gestuurd. Noca Nails reageerde zelfs in haar vakantie en heeft bij uitzondering mijn bestelling supersnel geleverd! Leerpuntje voor de website, maar heel fijne service! Ik geniet nu extra van mijn koffer en kom zeker nog eens terug!

Antwoord van Noca Nails

wat een lieve beoordeling. Was geen enkele moeite, vonden het vooral vervelend dat de vakantieperiode blijkbaar niet duidelijk genoeg aangegeven was. We hopen dat je nog heel veel nagelplezier van je koffer mag hebben en hopen je uiteraard terug te zien in onze webwinkel of shop. Groetjes, Joyce en Carla

• Hoe beoordeel je Noca Nails?

• Silke
    Review voor Noca Nails

Gisteren een koffer bestelt, de dag erna al in huis.
    Ik deed de koffer open en ik vond een lief kaartje met een leuk extra'tje :)
    superlevering & superlieve mense!

• Joyce Koks
    Review voor Noca Nails

Ik heb het opgehaald en werd snel en vriendelijk geholpen.