Nogga NL & BE

Nogga NL & BE

Vachtverzorging Begint Met Nogga. Het enige dermo cosmetic product in Europa met natuurlijke actieve ingrediënten.
Filter 806 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 803 met beschrijving

Taal

• Rachel
    Review voor Nogga NL & BE

Goed!

• ANNE-MARIE Clemens
    Geverifieerde klant van Nogga NL & BE

Alles is snel en correct verzonden

• Hoe beoordeel je Nogga NL & BE?

• Sintya Sinnaeve

Zeer goed prijs kwaliteit

• Martina Vandaele
    Geverifieerde klant van Nogga NL & BE

tevreden met mijn produkt Biphasic spray denk dat het hele gamma uitstekend is

• Marleen Verheij

Geweldige producten

• Shirley Gielen
    Geverifieerde klant van Nogga NL & BE

2 September besteld. Pakket is aangemeld maar nog steeds niet verzonden. Jammer! De producten zijn namelijk van goede kwaliteit.

Beste Shirley,

Helaas hebben we ernstige problemen met BPost gehad na de aanmelding van de pakjes bij de postkantoor. We hebben meteen met BPost gesproken en ze geven aan dat alles moet vandaag of morgen binnen zijn. Zou dit niet het geval zijn dan stuur ons aub een email aan info@nogga.nl.

Onze oprechte excuses voor het ongemak.

We zouden het op prijs stellen als je jouw beoordeling zou kunnen herzien zodra je de producten heeft ontvangen, aangezien dit beoordelingssysteem voor de Nogga-producten is en niet voor de postdienst.

• Mariska Klassen

Zeer goede service..bedankt

Beste Mariska,

• Roelina Van dalen
    Geverifieerde klant van Nogga NL & BE

Mijn bestelling nog steeds niet binnen

Beste Roelina,

• Bita Ashouri

Goed gedaan!

• sugee statie
    Geverifieerde klant van Nogga NL & BE

Uitstekende service en zeer hoog kwalitatieve producten voor je 🐶