Nogga NL & BE

Nogga NL & BE

Vachtverzorging Begint Met Nogga. Het enige dermo cosmetic product in Europa met natuurlijke actieve ingrediënten.
9,2
Filter 1151 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1147 met beschrijving

Taal

• Inge

Ok!!!

• Claudia Steuten
    Geverifieerde klant van Nogga NL & BE

• Hoe beoordeel je Nogga NL & BE?

• Leila
    Geverifieerde klant van Nogga NL & BE

Bad communication. I ordered and paid the products. After more than a week I inquired about my order. First then I was informed that some of the items where out of stock. Then endless email contacts before things was at last solved. The whole communication was so bad that I thought this was a fake company and that I had lost my money.

Beste Leila,

Bedankt voor je feedback met 2 sterren. We begrijpen je teleurstelling over de communicatie en het feit dat sommige items niet op voorraad waren. Het spijt ons dat je deze ervaring hebt gehad.

We willen graag verduidelijken dat je oorspronkelijk 131 euro hebt betaald voor je bestelling, maar we hebben je een bestelling ter waarde van 179 euro gestuurd als compensatie voor de items die niet op voorraad waren. Dit betekent dat je in feite 48 euro extra aan waarde hebt ontvangen.

We streven ernaar om onze service te verbeteren en zullen je feedback gebruiken om onze communicatie en voorraadbeheer te optimaliseren. Als je nog verdere vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

• Caroline Thomas
    Geverifieerde klant van Nogga NL & BE

Top producten die snel geleverd worden.

• Linda

Heel vlug geleverd

• Stephanie
    Geverifieerde klant van Nogga NL & BE

Het duurde even voordat ik mijn bestelling kreeg. Er bleek iets uit mijn bestelling niet op voorraad te zijn, dit hadden ze misschien beter kunnen communiceren want dit ben ik te weten gekomen door zelf contact te nemen. Buiten dit kleinigheidje hebben ze een zeer goede service geboden! Een echte aanrader!

• Anja
    Geverifieerde klant van Nogga NL & BE

Zeer goede producten maar er ging iets mis met de levering. De producten waren niet op voorraad en daarom werd de leveringstijd ruim een week in plaats van de beloofde 1 tot 3 dagen. Ik werd hiervan niet op de hoogte gebracht en kon ook niemand bereiken. Maar toen alles uitgeklaard werd was de levering snel en correct verlopen. Dus een goede tip : laat je klanten weten dat er een langere levertijd is omwille van uitputting voorraad gevraagd producten. Dat voorkomt veel onrust :-)

• Carla van Geldere
    Geverifieerde klant van Nogga NL & BE

super snel geleverd en een top product

• Melissa Vandemoere
    Geverifieerde klant van Nogga NL & BE

Snelle levering, alle producten zijn top!

• Anne-Marie Schipper
    Geverifieerde klant van Nogga NL & BE

Snelle levering. Producten netjes verpakt.

• Petra Welvis

Na 3 dagen pakketje ontvangen. Heel tevreden. Ook van de produkten

• Martine Kesteloot

Ik vind nogga Shampoo top

Beste Martine,

Bedankt voor uw review en het delen van uw ervaring met ons. Onze excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren met de verkeerd geleverde producten.

We willen graag benadrukken dat we uw e-mail op 30 december hebben ontvangen, maar helaas waren we op dat moment gesloten vanwege het weekend en feestdagen. Vandaag is onze eerste werkdag na de vakantieperiode.

We zullen het ontbrekende item zo snel mogelijk naar u opsturen. Daarnaast willen we u als tegemoetkoming gratis de Biphasic spray aanbieden. We hopen dat dit uw teleurstelling enigszins kan verzachten.

We willen graag met u samenwerken om dit probleem op te lossen en uw tevredenheid te waarborgen. Mocht u nog verdere vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak en we kijken ernaar uit om dit probleem snel en naar tevredenheid op te lossen.

• Ann Roeffaerts

Snel

• BLUE FAIRY'S
    Geverifieerde klant van Nogga NL & BE

Jammer dat spray spuit er niet bij is, e-mail ontvangen, wordt nagestuurd, top Service 👍👍

Beste Diane,

Bedankt voor je review en feedback over je bestelling bij Nogga. We vinden het jammer om te horen dat de spray spuit ontbrak in je bestelling. Onze excuses voor het ongemak, als het nogmaals gebeurt (hopelijk niet natuurlijk!) kan je best direct contact met onze klantenservice opnemen!

We willen je graag helpen en gaan ervoor zorgen dat je alsnog de spray spuit ontvangt.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak en we hopen dat we dit snel kunnen rechtzetten. Bedankt voor je begrip en geduld.

• dilek hasturk
    Geverifieerde klant van Nogga NL & BE

ik heb dit product vele malen gekocht omdat het erg lekker rook.deze keer was ik echter helemaal niet tevreden omdat het helemaal niet rook.ik was teleurgesteld.hoewel ik het wilde retourneren,is het werd niet geaccepteerd.u bent een klant kwijtgeraakt

Beste Dilek,

Bedankt voor het delen van uw feedback. We begrijpen dat u teleurgesteld bent over uw recente aankoop van ons product. Onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt.

We willen graag de gelegenheid krijgen om dit probleem voor u op te lossen. Helaas hebben we uw e-mail tijdens de feestdagen ontvangen, toen ons team niet beschikbaar was om te reageren. Onze excuses hiervoor.

We willen u graag helpen en bieden u de mogelijkheid om het product terug te sturen. Zodra we het product hebben ontvangen, zullen we de "oude" versie naar u terugsturen. We willen ervoor zorgen dat u tevreden bent met uw aankoop.

U kunt het product retourneren naar ons. Zodra we het product hebben ontvangen, zullen we de nodige stappen ondernemen om het probleem op te lossen.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak en we hopen dat we dit snel voor u kunnen oplossen. Als u nog vragen heeft of verdere assistentie nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

• Inez van Paassen
    Geverifieerde klant van Nogga NL & BE

Goed produkt, vlotte levering.

• Gisèle Van Belle

Ben tevreden met mijn aankoop ,niet tevreden over PostNL ,Groetjes

• Claudine de Clercq
    Geverifieerde klant van Nogga NL & BE

Heel tevreden van de Biphasic lotion !

• Alfons Straus
    Geverifieerde klant van Nogga NL & BE

Geweldige service,zeer goede produkten.

• Nancy

Tip top in orde