Nogga NL & BE

Nogga NL & BE

Vachtverzorging Begint Met Nogga. Het enige dermo cosmetic product in Europa met natuurlijke actieve ingrediënten.
Filter 870 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 866 met beschrijving

Taal

• Nancy Monte
    Geverifieerde klant van Nogga NL & BE

Top producten om je huisdier de beste verzorging te geven 👍🏻

• Anita van Kessel

Goede service

• Hoe beoordeel je Nogga NL & BE?

• Albertha Faber
    Geverifieerde klant van Nogga NL & BE

Was wel vertraging maar verder goed gegaan

• Brunie

Goede service !

• Paula van Buuren
    Geverifieerde klant van Nogga NL & BE

Na een hobbelige start als nieuwe klant (soms loopt alles anders dan gepland) uiteindelijk goed geholpen.
    Fijne producten en een eigenaresse met hart voor haar zaak.

Antwoord van Nogga NL & BE

Het spijt ons zeer om dit te horen, door een ongelukkige combinatie van technische problemen, de lockdown en problemen met de postdienst heeft u een service ervaren die niet onze gebruikelijke is. Dat blijkt ook uit ons cijfer van 9,3. Normaal gesproken zou u uw artikelen morgen moeten ontvangen. Nogmaals, het spijt ons zeer en we willen u graag 10% korting aanbieden op uw volgende bestelling. Laat het ons weten als je dit wilt.

• Eva De Troyer

30 december besteld
    Na een week nog steeds geen pakket geleverd

Antwoord van Nogga NL & BE

• Petra Stommel
    Geverifieerde klant van Nogga NL & BE

Ik heb de spray pas binnen gekregen en hij ruikt heerlijk.Prijzen vind ik wel wat aan de hoge kant

• Artina Vissers
    Geverifieerde klant van Nogga NL & BE

Heldere uitleg v het product

• Marie De craene

Vragen werden goed beantwoordt