Noodzaken
Dé webshop die je helpt bij je voorbereiding op noodsituaties, thuis of op reis! Met noodpakketten, waterfilters, lang houdbaar voedsel en handige buitensport-artikelen.
waterfilters kampeerartikelen
9,7
Filter 1482 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1478 met beschrijving

• Anton
    Geverifieerde klant van Noodzaken

Ik vind het inderdaad belangrijk dat ik een noodpakket heb voor een maand in geval van ernstige calamiteiten! Noodzaken heeft daar zeer goed voor gezorgd. Voel me nu voor de naaste toerkomst goed uitgerust, wat er ook moge gebeuren!!

• Ger
    Geverifieerde klant van Noodzaken

Een mooi sortiment met goede THT data.
    Producten worden snel verstuurd en in het algemeen goed verpakt. Mocht er zich toch eens een logistiek probleem voordoen dan wordt dat op professionele wijze opgelost, waarbij de klant nog als gewaardeerde klant wordt behandeld.
    Ook merk ik als oa ervaren ex Customer Service Professional, dat het bedrijf zich altijd wil blijven verbeteren, ondanks de grote ervaring die ze reeds bezit op dit gebied.

Remco pakt alles goed op en is een vriendelijke persoon die goed communiceert.

Kortom een bedrijf dat onder mijn favorieten staat en bij mij naast betrouwbaarheid en een goed sortiment een vertrouwd gevoel geeft! Een aanrader dus!

• Hoe beoordeel je Noodzaken?

• Jos
    Geverifieerde klant van Noodzaken

Bestelling in eerste instantie niet helemaal compleet. Resterende item binnen 2 dagen alsnog in huis na een e-mailtje gestuurd te hebben. Top service!

• Cobi van der Luijt
    Geverifieerde klant van Noodzaken

snelle levering en na e-mail heel snel een antwoord

• Ellie
    Geverifieerde klant van Noodzaken

Super snelle levering, bijna alles was goed. 1 blik met brood heeft een flinke deuk, hopelijk is het brood niet aangetast hierdoor. Heb inmiddels contact gehad en er wordt een nieuw blik toegestuurd, wat een super service.
    Ik beveel dit bedrijf aan omdat ze goede producten met een redelijke prijs verkopen.

Antwoord van Noodzaken

Hallo Ellie, bedankt voor je mooie review! Je had me gerust kunnen mailen of bellen over dat blik hoor. Daar hoort geen flinke deuk in te zitten, ik zal je daarom een nieuw blik toesturen. Hartelijke groet, Remco

• Jac Hiemstra
    Geverifieerde klant van Noodzaken

Blij met de vlotte service!

• J.W. schipper

Goed en sn

• Gert-Jan van Ginkel
    Geverifieerde klant van Noodzaken

Een duidelijke beschrijving van alle producten, waardoor je de juiste keuze kunt maken. Verder worden de bestelde artikelen snel en goed verpakt geleverd.

• Maarten van K.
    Geverifieerde klant van Noodzaken

Snelle levering, producten zoals omschreven. Goede service. Volgende keer bestel ik weer bij noodzaken.nl

• Stefaan Godts
    Geverifieerde klant van Noodzaken

Dat was goed gepreisd en was goed verzorgd groetjes

• Jan Beens

Goed product

• Wout Martens
    Geverifieerde klant van Noodzaken

Snelle levering, duidelijke communicatie!

• Anna

Snell

• Pepijn Christian Sloep
    Geverifieerde klant van Noodzaken

Snel, duidelijk goede prijs kwaliteit verhouding.

• Martin
    Geverifieerde klant van Noodzaken

Goede service en een goede website met tips

• jpk
    Geverifieerde klant van Noodzaken

Erg jammer dat het niet geheel duidelijk was dat ik 4 mini-sticks van de Bushcraft Anti-Insect Stick 40% DEET had gekocht. Wat kan je met een ministick als je 4 weken op vakantie in Indonesië bent? Ik had liever 4 grote sticks aangeschaft maar die worden helaas niet geleverd.

• Ineke Kerstens

Redelijke prijzen, goeie producten

• Dick Reefman

Snelle levering!

• Sj Luiken
    Geverifieerde klant van Noodzaken

Altijd alles in orde. Snelle levering. Vriendelijk. Gewoon goed!!

• Shirley

Goede service en communicatie