Noordschaap

Kwalitatieve schapenvachten voor de laagste prijs!
Dat is wat wij u kunnen garanderen doordat wij alleen de beste producten direct bij onze looier persoonlijk selecteren. Dit houdt in dat er geen bemiddelaars tussen onze transacties komen waardoor u geniet van de beste prijs-kwaliteitsverhouding voor de mooiste vachten en huiden.
9,6
Filter 780 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 463 met beschrijving

Taal

• rvdk uit belgi¨
    Review voor Noordschaap

produkt identiek aan de foto, erg tevreden

• JJ Veerling
    Review voor Noordschaap

Snel, betrouwbaar, zeer mooi product

• Hoe beoordeel je Noordschaap?

• Kees
    Review voor Noordschaap

Duidelijke website, foto's van product. Snelle bezorging.

• Hilde
    Review voor Noordschaap

snelle en goede service, zeker aan te raden

• Hannafloor de Roos
    Review voor Noordschaap

Snelle levering mooie bruine vacht. Zacht. Wel even moeten wennen aan de maten die ik anders zou meten. Maar stevige vacht…

• Marlies
    Review voor Noordschaap

Prachtige vachten, al vaker besteld en steeds erg tevreden. Het zijn mooie kado’s om te geven, zo’n mooie kwaliteit 😍.
    Perfecte service ook!

• Zelda
    Review voor Noordschaap

Schapenvacht gekocht voor de babykamer. Helemaal blij mee. Vacht is prachtig. Geen sterke geur. Levering was zoals afgesproken. Was blij verrast

• Marieke Senden
    Review voor Noordschaap

Mooi product, goeie prijs/kwaliteit verhouding.

• Ghost saddles Italy
    Review voor Noordschaap

Prima prijs, mooie vachten en keurig geleverd zoals afgesproken. Niets om over te klagen

• Airborne2

Zeer goede kwaliteit

• Dharmika
    Review voor Noordschaap

Mooi product en goede levering!

• Ria

Mooie prijs ,goede service

• Hond ligt heerlijk op de vachten

Snelle levering , nette verpakking

• Rudolf
    Review voor Noordschaap

Perfect afgeleverd top materiaal heel contend Goed bezig ! Bedankt de dieren met hun pels.
    Gr

• EvZ

Gewoon goed!🙏

• kluijtmans

prima zaak

• Krijnen
    Review voor Noordschaap

Inhoudelijk to the point contact gehad, en omdat wij een grotere bestelling hadden, konden we langs komen. De opslag is ruim, kraakhelder, goed gestructureerd in opzet. Dat maakte dat we heel goed konden uitzoeken. We hadden ook andere aanbieders benaderd, maar die vallen in het niet bij de gedegen aanpak van Noordschaap, Leo. Prijs is fair en Leo heeft niet alleen passie voor zijn werk, hij weet waar hij het over heeft en heeft kwaliteitsvachten. De hightech foto opstelling maakt de beste impressie die per foto maar mogelijk is van een vacht. Knap gedaan. Wij zijn supergoed geholpen 😃

• Gurba
    Review voor Noordschaap

De vachten waren 15 tot 25% kleiner dan besteld. Vervolgens wordt twee dagen niet op de mail gereageerd en is het bedrijf niet telefonisch bereikbaar en kan het product niet worden geretourneerd omdat daar geen contact over mogelijk is. Verspild geld😡

Antwoord van Noordschaap

Goedemiddag,

Het is momenteel de drukste tijd van het jaar, nu vlak voor kerst. Vandaar dat het wat langer kan duren voordat wij de kans krijgen een e-mail te kunnen beantwoorden. Ook was uw email adres automatisch gemankeerd als spam en vandaar dat wij uw email helaas niet hebben gezien, maar natuurlijk is retourneren geen probleem.
    In onze blog beschrijven wij ook hoe de vachten worden gemeten https://noordschaap.nl/blogs/blog/hoe-meten-wij-onze-vachten Ik hoop dat dit meer duidelijkheid biedt

Leo Megens

• Carla
    Review voor Noordschaap

Heel blij met de prachtige IJsland vacht. Kwaliteit en prijs verhouding kloppen en exact de kleur als op de foto. Een aanrader!

• Gemma Peters
    Review voor Noordschaap

Mooi product, goede kwaliteit, origineel design