Nouvelle Vie baby

Met liefde met de handgemaakte babykleding en nursery van de zachtste katoenen materialen.
Filter 122 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 67 met beschrijving

• Kim
    Review voor Nouvelle Vie baby

Hele goede service. Ik wilde graag iets gepersionaliseerd hebben wat er niet tussen stond en dat heeft ze voor me gedaan! Contact was erg fijn! Producten zijn binnen en zijn top!

• Lien Luyten

Snelle levering, goede kwaliteit

• Hoe beoordeel je Nouvelle Vie baby?

• Jenny Jager - loots

Heel leuk pakje!

• Femke
    Review voor Nouvelle Vie baby

Meerdere items van deze webshop. Erg goede kwaliteit, ook na meerdere wasbeurten. Vooral de boxpakjes zijn favoriet hier dankzij de fijne stretch en leuke prints.
    Altijd met zorg ingepakt, een cadeautje om binnen te krijgen!

• Laura van Montfort

Mooie producten!

• Monique Rodijk

1.50 betaald voor het inpakken voor mijn cadeau, maar cadeau was niet ingepakt

Antwoord van Nouvelle Vie baby

Hi Monique,

Wat vervelend om te horen. We vinden service super belangrijk dus vinden het ook heel vervelend dat dit gebeurd is. Ik heb het helaas over het hoofd gezien. Ik heb nu net gelijk de inpak kosten naar je terug overboekt.

Excuses dat ik dit vergeten ben en hopelijk zijn de commodemandjes verder wel naar wens!

Groetjes,

Danielle

• Kees van den Eijnden
    Geverifieerde klant van Nouvelle Vie baby

Inclusief verpakking besteld. De verpakking was in simpel bruin papier. Dat hadden we zelf voor minder kosten en feestelijker kunnen doen.

Antwoord van Nouvelle Vie baby

Hi Kees,

Bedankt voor je feedback. Onze huisstijl is heel neutraal dus vandaar dat hiervoor gekozen is. We gaan voor in de toekomst kijken naar ander inpakpapier en zijn blij met je feedback. Bedankt!

Groetjes,

Danielle

• Jennie Vlemmings
    Geverifieerde klant van Nouvelle Vie baby

Goede verzending, hele mooie kleertjes/stofjes!

• Lisa
    Geverifieerde klant van Nouvelle Vie baby

Mooie stoffen en leuke prints, denk wel dat de 56 klein valt. Niet iedere stof is even rekbaar.

• Siem
    Geverifieerde klant van Nouvelle Vie baby

Prettig persoonlijk contact met een snelle levering van een prachtig product!

• Daan
    Geverifieerde klant van Nouvelle Vie baby

Heel vriendelijk geholpen en prachtige kwaliteit kleertjes! Ik zal zeker nog een keer bestellen!

• Desteniy Roelofs
    Geverifieerde klant van Nouvelle Vie baby

Super mooie kleding en stofjes!! En ontzettend lieve dames🫶🏼 Ik ben er fan van!!

• Dominique van den Heuvel
    Geverifieerde klant van Nouvelle Vie baby

Superleuke pakjes. Helaas iets misgegaan met bezorging, maar dit hebben ze heel goed opgepakt en opgelost!

• Joke van den Berg
    Geverifieerde klant van Nouvelle Vie baby

Snelle levering, mega goede service, en hele leuke baby kleding😍

• Nicole Van Duuren
    Geverifieerde klant van Nouvelle Vie baby

Ik had mijn bestelling de andere dag in huis en het nestje was nog mooier dan op de foto!

• Michelle Van der beek
    Geverifieerde klant van Nouvelle Vie baby

Snelle levering. Goede service (wij hadden iets verkeerd besteld wat onze fout was en dat werd heel netjes opgelost door hen)

• Lysanne Velthuis
    Geverifieerde klant van Nouvelle Vie baby

Snelle levering en een super leuk pakje ontvangen

• Loeke Janssen
    Geverifieerde klant van Nouvelle Vie baby

Snelle levering, mooi pakje!

• Marieke Knockaert
    Geverifieerde klant van Nouvelle Vie baby

Mooie kwaliteit. Goed van maat.

• Lovita
    Geverifieerde klant van Nouvelle Vie baby

Fijne en snelle levering. Zag er uit zoals verwacht. ‘S avonds een nabestelling gedaan waarvoor opnieuw leveringskosten betaald en het pakket kwam wel in één geheel aan. Dit hebben zij keurig teruggeboekt! Fantastische services!