Nowweb.nl
Tim & Jeroen van Nowweb.nl bouwen complete, professionele websites en webshops voor een vast maandbedrag. We rekenen geen opstartkosten en het abonnement is gewoon maandelijks opzegbaar!

• Marc Schols
    Review voor Nowweb.nl

Ik ben een van de eerste die bij hun een website liet maken. Vanaf begin goede communicatie en adviezen. Op aanraden heb ik ook de SEO generator laten activeren om mijn website zichtbaarder te krijgen. Sinds deze actief is heb ik veel meer bezoekers en reacties via de website. Ik vind zeker de prijs kwaliteit die zij leveren erg goed.

Antwoord van Nowweb.nl

Hi Marc, dank voor je review. Gaaf om te zien dat je al meer dan 10.000 pagina's hebt gemaakt met onze WordPress plugin. En dat het voor veel meer vertoningen en clicks zorgt!

• Patricia den Breems
    Review voor Nowweb.nl

De service is echt TOP en de uitleg zelfs voor mij als digibeet te begrijpen. Als ik een vraag heb wordt hij binnen no time beantwoord of wordt ik weer op weggeholpen door Tim of Jeroen. Ook de SEO generator loopt als een trein. Zeer tevreden met de mannen van NOWWEB

Antwoord van Nowweb.nl

Hi Patricia, dank voor je review. Fijn om te horen dat onze aanpakt zo goed werkt. En leuk dat de SEO generator het zo goed doet, daar zijn we stiekem natuurlijk wel trots op!

• Hoe beoordeel je Nowweb.nl?

• Paulien Everts
    Review voor Nowweb.nl

Ben echt blij met de service van Nowweb, gewoon persoonlijk. Ze hebben ook zelf een plugin gemaakt, SEO Generator, die werkt echt super voor de SEO. Heb ik heel snel al een paar honderd seo pagina's mee gemaakt (en ik wil er nog meer gaan maken). Lukte gewoon zelf. Helemaal top! Thanks guys :-)

• Polle
    Review voor Nowweb.nl

Best lang moeten wachten elke keer dat iets gebeurde. Mijn site bij nowweb.nl duurde dus best lang dat hij online kwam. Helemaal niets verkocht tot nu toe. Alles draait om geld bij hun. Wil je binnen 1 maand ervan af wordt er gezegd dat het niet kan want ik zit er 1 jaar aan vast. Dan is dit niet goed dan weer de foto's. Ik ben een zeer ontevreden klant en merk dat bij hun alleen alles om geld te doen is. Eerste 10 fotos zetten hun erop daarna ga je per foto betalen als je het zelf niet lukt...

Antwoord van Nowweb.nl

Beste Mario, we vinden het jammer dat je niet tevreden bent over onze diensten. We herkennen onszelf echter niet in je feedback. In onze beleving leveren we juist heel veel kwaliteit en service voor een zeer scherp maandbedrag. Zo was je webshop binnen 2 weken live, dat vinden wij best snel...

Veruit de meeste van onze klanten hebben genoeg aan ons basisabonnement, die krijgen dus nooit met meerkosten te maken. Als we stockfoto's gebruiken, moeten we daar de rechten voor afkopen, die - eenmalige - kosten rekenen we inderdaad door (slechts 6 tot 8 euro per foto).

Ons maandabonnement is inderdaad pas maandelijks opzegbaar na 1 jaar, daar zijn we vooraf ook open over (omdat we het ook best redelijk vinden, gezien het werk dat we hebben aan het bouwen van een webshop).

Tot slot, we vinden het oprecht jammer dat je niks verkocht hebt. We hebben je gaandeweg nog diverse tips en adviezen voor verbetering gegeven, daar heb je niks mee gedaan. Uiteindelijk zijn wij slechts de webbouwers, jij als ondernemer zult zelf een succes van je webshop moeten maken.

We wensen je veel succes met je bedrijf!
    Groeten, Tim & Jeroen

• Helene Strijker
    Review voor Nowweb.nl

Prima uitleg en een goede service