Numéraux
8,9
Filter 41 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 39 met beschrijving

• Berend
    Review voor Numéraux

Na een jaartje begint de coating van de huisnummers er aan alle kanten af te vallen. Ook bij mij hangen ze op het noorden en onder een afdakje. Kwaliteit is dus echt heel slecht.

• Eric
    Review voor Numéraux

In juli 2022 hebben wij nummers gekocht voor ons nieuwe huis. Ze hangen nu net iets minder dan een jaar, maar de coating bladert er nu al vanaf. En dit ondanks dat ze onder een afdakje op het noorden hangen waardoor ze dus minimaal worden blootgesteld aan de elementen. Een huisnummer hoort volgens mij meerdere jaren mee te gaan dus we kunnen concluderen dat dit ontzettend beroerde kwaliteit is. Support reageert bovendien niet op e-mails om op de garantie te beroepen.

• Hoe beoordeel je Numéraux?

• Paul
    Review voor Numéraux

Op 10 februari een bestelling geplaatst. Tot op heden helemaal niks vernomen. Meerdere mails gestuurd en gebeld maar geen gehoor.

• Stephan Staal
    Geverifieerde klant van Numéraux

Snelle en uitstekende service, mooie producten

• roel gerritsen
    Geverifieerde klant van Numéraux

Top levering en de nummers waren mooi en strak.

• Michelle Manley
    Geverifieerde klant van Numéraux

Het product ziet er goed uit! Helaas werd de bestelling niet de eerstvolgende dag verstuurd, zoals wordt beloofd op de website. Klantenservice is niet telefonisch bereikbaar en reageerde pas na meerdere e-mails.

• J Schoeman
    Geverifieerde klant van Numéraux

Het geleverde product is top en de communicatie en nazorg van de supportafdeling is uitstekend en klantgericht.

• Elly Van de Bree
    Geverifieerde klant van Numéraux

Snelle levering. Zwarte cijfers met helaas zilveren dopjes, zwart had mooier geweest.

• Joost Rösken

Zeer goede service. Goede kwaliteit

• Laura

Snelle service, goede prijs/kwaliteitverhouding

• Doenja Haan

Snelle levering, goed product

• Tessa Schreuder
    Geverifieerde klant van Numéraux

snel overzichtelijk en heel makkelijk om te bestellen.

• Mirjam van de Craats

Mooie kwaliteit! Prachtig

• Olav de Roos
    Geverifieerde klant van Numéraux

Duidelijke site en netjes geleverd

• Bart Boot
    Geverifieerde klant van Numéraux

Product heeft een mooi design. Geen vijf sterren omdat het schroefdraad niet goed werkte bij een van de twee gaten.

• Paul Zantman
    Geverifieerde klant van Numéraux

De producten waren niet afgewerkt waardoor ik zelf veel extra werk moest verrichten.

• Danny
    Review voor Numéraux

De eerste bestelling (zeer snel geleverd) beviel niet helemaal. Daarom andere nummers besteld op advies van de klantenservice. Ook deze weer 2 dagen na de bestelling in huis. Netjes in deze drukke tijd van het jaar.

• Raymond Van Dijk
    Geverifieerde klant van Numéraux

Uitstekende opvolging en communicatie zoals het hoort

• Fardy Bachdim

Komen de afspraken na

• Loeki Hogeveen
    Geverifieerde klant van Numéraux

Snelle levering en een mooi product!