Numsy Shop

Numsy Shop

Numsy creëert slaaphulpen en educatie voor jong en oud om een betere relatie met slaap op te bouwen. Dit doen we door onze producten simpel en effectief te maken zonder dat het ten koste gaat van de gebruikservaring. We werken nauw samen met slaapexperts en pedagogen waarbij ons doel altijd is om de gebruiker van een betere gemoedstoestand te voorzien. Slaap moet geen gevecht zijn, maar juist iets om naar uit te kijken.
8,5
Filter 86 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 70 met beschrijving

• Noëlle van Loon

Snelle levering, goede kwaliteit

• Tessa Dirven-Aarts
    Geverifieerde klant van Numsy Shop

Onze dochter slaapt eindeloos door. Wij kunnen niet meer zonder! We hebben de Numsy Mini. Deze heeft verschillende geluiden en lichten.

• Hoe beoordeel je Numsy Shop?

• Nicky Demoitié
    Geverifieerde klant van Numsy Shop

Heel snelle sevice. Artikel zoals beschreven.

• Henriëtte van Lieshout
    Geverifieerde klant van Numsy Shop

Voor de eerste keer hier iets besteld, de volgende dag al binnen gekregen dat was al super. Nette prijs en je wordt goed op de hoogte gehouden waar je bestelling op dat moment is. Dat vindt ik wel erg fijn.

• Richella van Mastrigt
    Geverifieerde klant van Numsy Shop

Een fijne webshop, gemakkelijk in gebruik en duidelijke omschrijving van het product. Wij waren er al snel uit wat het ging worden en zijn er onwijs blij mee. Dit is echt een uitkomst met ons dochtertje ze slaapt zoveel beter.

• Georgie

Snelle levering. Super product ! Ontzettend blij mee

• Evelien Hanssens
    Geverifieerde klant van Numsy Shop

Makkelijke webshop, snelle service, goede communicatie

• Esmee Stavasius
    Geverifieerde klant van Numsy Shop

De Numsy mini mogen proberen, geweldig product.
    Mooi helder geluid en veel verschillende geluiden.
    Echt een musthave voor elke ouder.

• Eline Massin
    Geverifieerde klant van Numsy Shop

Goed product! Enkel jammer dat je voor de dutjes ook niet een bedtijd kan instellen

• Jan Jekel
    Geverifieerde klant van Numsy Shop

Numsy blauw licht filter bril gekocht en wat een verschil, geen branderige ogen en wazigheid na een half uur op de Nintendo switch. Kon nu uren door gamen. Werkt dus echt een aanrader voor iedereen die veel op beeldscherm bezig is. Top!

• An Schip
    Geverifieerde klant van Numsy Shop

Nachtlampje werkt naar behoren. Sticker plakken gaat iets minder makkelijk.

• Marieke Meijer
    Geverifieerde klant van Numsy Shop

Goede klantenservice. Ons nachtlampje was kapot. Dit is snel en netjes opgelost.

• Geertje
    Geverifieerde klant van Numsy Shop

Lampje kapot aangekomen in gescheurd doosje. Mag in overweging nemen om het terug te sturen😏

• Eva
    Geverifieerde klant van Numsy Shop

Mijn numsy is snel bezorgd en doet wat hij moet doen. Op mijn werk ( een kdv) gebruiken we de numsy ook, werkt goed voor kinderen die moeite hebben om zelf in slaap te vallen.

• Annemarie Hoogendoorn
    Geverifieerde klant van Numsy Shop

Ik hou van witte ruis en met de calm is dat altijd makkelijk in de buurt. Sinds zaterdag in huis en elke dag minimaal 1x in gebruik. De keuze opties zijn bizar veel en het lampje denk ik ook ideaal als je kindje wat ouder is om direct als nachtlampje te gebruiken. Ik ben fan!

• Carmen
    Geverifieerde klant van Numsy Shop

Hoop gedoe rond een product wat niet werkt. Soort geautomatiseerde klantenservice waardoor je keer op keer dezelfde bericht krijgt. En de andere mailings blijven maar doorgaan. Heel irritant

• Mirjam Wouda
    Geverifieerde klant van Numsy Shop

Wij kregen een tijdje geleden de Lou binnen, en o wat heeft die ons geholpen, ons kindje kwam standaard altijd 05.30 maar met deze wekker is het nu 07.00 uur! En met de online boek de vroege vogels wat nu? Die heeft ons de tips en trucks gegeven die hielpen.

Bedankt

• Monique
    Geverifieerde klant van Numsy Shop

Wat een hoge prijs voor twee kleine lampjes.
    Heel snelle verzending

• Conny Biesmans
    Geverifieerde klant van Numsy Shop

snelle levering, correcte prijs.

• Dhr. Ravenswaay
    Geverifieerde klant van Numsy Shop

Snelle levering (volgende dag), strak proces om je op de hoogte te houden over de bestelling en een mooi product!