Nuvance

Nuvance

Nuvance levert innovatieve producten welke veelvuldig in het dagelijks leven van pas komen. Het volledige assortiment van Nuvance is uitvoerig getest; op deze manier kunnen wij de kwaliteit van onze producten blijven waarborgen.

Voor alles wat je nodig hebt in het dagelijks leven ben je bij ons aan het juiste adres. Denk hierbij aan een uitgebreid assortiment binnen fitnessaccessoires, wonen en tuin, hobby, elektronica en gadgets!

Het is onze missie om onze klanten zo tevreden mogelijk te maken doormiddel van een uitstekende klantenservice, een uitgebreid assortiment met scherpe prijzen en een snelle leverbelofte.
8,5

• Hans
    Review voor Nuvance

Geweldige Service, ik ben te woord gestaan door Thomas, helemaal top

• LvL
    Review voor Nuvance

In december een mini printer voor mijn dochter gekocht. Helaas printe deze in maart niet meer. Na kort mail contact en hulp van nuvance waarbij het product het echt niet meer deed, de keuze voor het geld terug of een nieuw product. Zeer snelle en top service!

• Hoe beoordeel je Nuvance?

• A.M.
    Review voor Nuvance

Wij hebben een schoendroger gekocht, waar we heel tevreden over waren. Helaas ging hij na na 5 mnd kapot. Na een melding bij Nuvance kregen we een snelle reactie en mochten we kiezen: of ons geld terug, of kosteloos een nieuwe schoendroger ontvangen. Dat noem ik nog eens service!

• Sporthorloge K22
    Review voor Nuvance

Ik kocht in augustus 2022 een sporthorloge( K22) bij hen, vroeg eerst of ze ook reserve horloge bandjes hadden en dat was het geval. Nu februari 2024 ging het bandje toch stuk. Een mailtje naar Nuvance was voldoende en ze stuurde geheel gratis een nieuw bandje. Kijk dat noem in nog eens service/onderneming schap. Dank!

• Merel M
    Review voor Nuvance

Geweldige service! Helaas was mijn horloge binnen het jaar kapot gegaan, door een onbekende reden. Nuvance gaf aan dat dit helaas een productiefout kon zijn. Kosteloos een nieuw horloge opgestuurd gekregen na heel fijn contact gehad te hebben met altijd een snelle reactie op mijn e-mails. Nogmaals bedankt Nuvance!