OBA Kruiden
Meer dan 25 jaar producent en leverancier van kruiden, specerijen, thee soorten en bijzondere melanges.
Onze producten worden zorgvuldig samengesteld en geven die specifieke smaakbeleving, die onze klanten zo waarderen.

De constante productkwaliteit, flexibele en dienstverlenende opstelling én goede service maken van OBA kruiden een serieuze partner. OBA kruiden is een modern en professioneel bedrijf, met de volgende kernwaarden: kwaliteitsbewustzijn, klantbetrokken, servicegericht, ondernemend en vakkundig. Service en flexibiliteit staan bij OBA kruiden hoog in het vaandel.

OBA kruiden heeft ruim 250 artikelen in het assortiment. OBA kruiden biedt onder meer enkelvoudige kruiden en specerijen, diverse gemengde kruiden en specerijen, decoratiemixen, diverse thee melanges en zaad.

• Hennie Roggen
    Geverifieerde klant van OBA Kruiden

Snelle levering, overzichtelijke webwinkel, prima kwaliteit.

• Anoniem
    Geverifieerde klant van OBA Kruiden

goede kruiden aan mooie prijzen, snel en correct geleverd

• Hoe beoordeel je OBA Kruiden?

• Ron
    Geverifieerde klant van OBA Kruiden

Goede en snelle levering koop al een paar jaar thee bij oba is altijd goed geregeld 👍👍👍

• Hennie de w
    Geverifieerde klant van OBA Kruiden

goede kruiden voor een mooie lage prijs en zeer snelle levering.
    ik bestel hier vaker mijn kruiden omdat de kruiden lekker van smaak zijn.

• Aad
    Geverifieerde klant van OBA Kruiden

Fantastisch assortiment, goeie prijs en kwaliteit. Snelle levering. Echt een aanrader.

• Benno

Snelle levering, fijne produkten

• Carmen
    Geverifieerde klant van OBA Kruiden

Ik bestel al jaren bij OBA. Na een tip van een kennis over de kaneelstokjes. Alleen de kipkuiden komen nog uit de Turkse supermarkt, maar die heb ik dit keer ook meebesteld. Ben daar dus heel benieuwd naar. Voor de rest …nooit meer iets anders dan Oba kruiden.
    Hebben een grote variatie, goede kwaliteit, prima service en ook nog eens leuk geprijsd.
    Kortom:
    Bij OBA moet u zijn voor al uw kruiden, zuren en thee! 😘

• Sofia
    Geverifieerde klant van OBA Kruiden

Ik bestel al jaren bij deze zaak. Altijd goed geholpen en zeer snel verzonden. De kwaliteit is ook perfect.

• Laila
    Geverifieerde klant van OBA Kruiden

Goede kwaliteit kruiden, goede prijs!!!! Keurig geleverd

• Nora

Snel geleverd prima producten

• Kruidentik
    Geverifieerde klant van OBA Kruiden

Snelle verzending en heerlijke kruiden!

• K.s.
    Geverifieerde klant van OBA Kruiden

Voorheen ging ik altijd naar beverwijk , zwarte markt. Daar haalde ik altijd kruiden bij Oba. Mijn dochter is gek van jullie patat / aardappel kruiden en smeekte me nieuwe te halen. Dit keer besteld en zeer tevreden met de bestelling. Netjes verpakt & snel verzonden. Een aanrader voor iedereen. Tot snel weer!

• Willie
    Geverifieerde klant van OBA Kruiden

Snelle levering en goed verpakt.

• Walgemoet
    Geverifieerde klant van OBA Kruiden

Goede kwaliteit fijne kruiden snelle levering top

• Vorrecte levering

Top alles in orde

• Inge
    Geverifieerde klant van OBA Kruiden

Hele snelle service. En als eens een zakje verkeerd bij zit, wordt het goed opgelost👍🏼. Bestel hier altijd mijn kruiden en als ik op de zwarte markt ben in Beverwijk, haal ik ze bij de kraam🥳

• Karina
    Geverifieerde klant van OBA Kruiden

Goede geurige kruiden, specerijen, zaden en thee. Prima prijs - kwaliteitverhouding. Koop deze alleen nog maar bij oba.

• Karolina
    Geverifieerde klant van OBA Kruiden

Het is betrouwbaar, snel en veeleisend. Ik kan het alleen maar aanbevelen. Perfecte online winkel als je van kwaliteit houdt. Groetjes Karolina 🌺

• AAF
    Geverifieerde klant van OBA Kruiden

Leuk geprijsd en fantastische service.

• Ans de Bree-Roggeveen

Weer super geregeld.