OBA Kruiden
Meer dan 25 jaar producent en leverancier van kruiden, specerijen, thee soorten en bijzondere melanges.
Onze producten worden zorgvuldig samengesteld en geven die specifieke smaakbeleving, die onze klanten zo waarderen.

De constante productkwaliteit, flexibele en dienstverlenende opstelling én goede service maken van OBA kruiden een serieuze partner. OBA kruiden is een modern en professioneel bedrijf, met de volgende kernwaarden: kwaliteitsbewustzijn, klantbetrokken, servicegericht, ondernemend en vakkundig. Service en flexibiliteit staan bij OBA kruiden hoog in het vaandel.

OBA kruiden heeft ruim 250 artikelen in het assortiment. OBA kruiden biedt onder meer enkelvoudige kruiden en specerijen, diverse gemengde kruiden en specerijen, decoratiemixen, diverse thee melanges en zaad.
9,7

• Kruidentik
    Geverifieerde klant van OBA Kruiden

Snelle verzending en heerlijke kruiden!

• K.s.
    Geverifieerde klant van OBA Kruiden

Voorheen ging ik altijd naar beverwijk , zwarte markt. Daar haalde ik altijd kruiden bij Oba. Mijn dochter is gek van jullie patat / aardappel kruiden en smeekte me nieuwe te halen. Dit keer besteld en zeer tevreden met de bestelling. Netjes verpakt & snel verzonden. Een aanrader voor iedereen. Tot snel weer!

• Hoe beoordeel je OBA Kruiden?

• Willie
    Geverifieerde klant van OBA Kruiden

Snelle levering en goed verpakt.

• Walgemoet
    Geverifieerde klant van OBA Kruiden

Goede kwaliteit fijne kruiden snelle levering top

• Vorrecte levering

Top alles in orde

• Inge
    Geverifieerde klant van OBA Kruiden

Hele snelle service. En als eens een zakje verkeerd bij zit, wordt het goed opgelost👍🏼. Bestel hier altijd mijn kruiden en als ik op de zwarte markt ben in Beverwijk, haal ik ze bij de kraam🥳

• Karina
    Geverifieerde klant van OBA Kruiden

Goede geurige kruiden, specerijen, zaden en thee. Prima prijs - kwaliteitverhouding. Koop deze alleen nog maar bij oba.

• Karolina
    Geverifieerde klant van OBA Kruiden

Het is betrouwbaar, snel en veeleisend. Ik kan het alleen maar aanbevelen. Perfecte online winkel als je van kwaliteit houdt. Groetjes Karolina 🌺

• AAF
    Geverifieerde klant van OBA Kruiden

Leuk geprijsd en fantastische service.

• Ans de Bree-Roggeveen

Weer super geregeld.

• Jacky lee
    Geverifieerde klant van OBA Kruiden

Perfect snel geleverd top kruiden!

• Henk
    Geverifieerde klant van OBA Kruiden

Producten zijn prima !!! Gebruikse al langer dan15 jaar ben blij met internet want ik kan niet meer naar Beverwijk.

• Benno
    Geverifieerde klant van OBA Kruiden

De kruiden zijn veel goedkoper dan bij andere aanbieders. Daarnaast vlotte en accurate levering van het bestelde. Ik koop nu al 30 jaar kruiden bij OBA, altijd goede kwaliteit en service ondervonden

• Theo Kleijer
    Geverifieerde klant van OBA Kruiden

Altijd een goede service, veilig verpakt. Een prima communicatie na de bestelling. Fijn adres om je kruiden te bestellen.

• Tan
    Geverifieerde klant van OBA Kruiden

Weer heel blij met de verse kruiden en snelle levering. Bedankt

• Kc
    Geverifieerde klant van OBA Kruiden

Snel geleverd, netjes verpakt, goed van prijs en indrukwekkend assortiment.

• Cor
    Geverifieerde klant van OBA Kruiden

Ja we gebruiken het al jaren want ze hebben het zonder zout

• RienJan
    Geverifieerde klant van OBA Kruiden

Goede kwaliteit kruiden en specerijen ..enig minpuntje dat zij beperkt open zijn en dan ook niet verzenden..(vrijdag bestellen is woensdag in huis)..
    Maar nogmaals goede prijs kwaliteit en al jaren tevreden klant

• ..
    Geverifieerde klant van OBA Kruiden

Prima service en snelle levering

• Inneke
    Geverifieerde klant van OBA Kruiden

Goede service, snelle levering, jammer dat er 1 pakje stuk was en de kruiden deels eruit lagen

Antwoord van OBA Kruiden

Beste Inneke,

Vervelend om te horen dat een van de pakjes beschadigd was en dat een deel van de kruiden eruit lag. Onze oprechte excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt.

Graag wil ik u bedanken voor uw feedback. Als u bij uw volgende bestelling deze kwestie vermeldt, zullen wij ervoor zorgen dat er een gratis pakje wordt toegevoegd om het ongemak goed te maken.

Met vriendelijke groeten,
    D.Tas