OBD24U
Alles voor het uitlezen van uw auto, boot, motorbike enz. OBD2 apparatuur voor elk budget.
8,7
Filter 662 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 409 met beschrijving

• michael curth
    Geverifieerde klant van OBD24U

Snelle levering , prima toppie .

• Ger

Snelle en correcte levering

• Hoe beoordeel je OBD24U?

• Jan Otto
    Geverifieerde klant van OBD24U

Leuke producten. Wel aan de prijs.

• Martin
    Geverifieerde klant van OBD24U

Snelle levering. Product werkt naar behoren. Een gekopieerde CD is wel een beetje niet meer van deze tijd. Staat ook geen werkplaatsboek bij van de df20a. Deze kon ik wel uitlezen. Geen klantenservice nodig gehad.

• patrick van der sluis
    Geverifieerde klant van OBD24U

Goede service ook als het niet past

• Jerry Post
    Geverifieerde klant van OBD24U

Wij hebben een kabel en software besteld voor onze Yamaha waverunner. Spijtig was de eerste kabel defect. Maar na wat software heen en weer gestuurd te hebben en een bezoekje aan de winkel snel de oorzaak boven water. Kabel defect, blijft elektronica. Snel omgewisseld en hopla daar was de data….

• al dwarka
    Geverifieerde klant van OBD24U

Produkt netjes onvangen alleen weer terug gestuurd omdat ik niet de juiste had besteld mijn fout

• Dylan Cino

Goede service
    Snel in reageren

• S Krullaars
    Geverifieerde klant van OBD24U

De website gaf aan 1 tot 2 weken levertijd. Ik had de spullen binnen twee dagen in huis. Ook de service is geweldig. Ik dacht een probleem te hebben met de obd scanner, mail gestuurd op zaterdag, en ook de zelfde dag nog reactie terug. Had ik op z'n vroegst op maandag verwacht. Helemaal top. Probleem bleek een gebruikersfout, dus ook gelijk opgelost.

• Gert Schmitz
    Geverifieerde klant van OBD24U

Snel geleverd. Werkt prima.