OBD24U
Alles voor het uitlezen van uw auto, boot, motorbike enz. OBD2 apparatuur voor elk budget.
8,8
Filter 895 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 503 met beschrijving

• Raymond Van der Weerd

Snelle levering, goede service. TOP

• Mark Kleijnen
    Geverifieerde klant van OBD24U

De uitleg over de FTP server adres klopt niet helemaal. Gelukkig kon ik een alternatieve methode gebruiken om op de server te komen. De diagnosesoftware opent niet. Foutmelding

Antwoord van OBD24U

Beste, als u even gemaild had met onze klantenservice dan hadden wij eenvoudig een andere link gehad voor u. Het zelfde geldt voor problemen bij de software installatie. Deze set is veel verkocht, en de software zou gewoon moeten werken.

• Hoe beoordeel je OBD24U?

• Robbert
    Geverifieerde klant van OBD24U

Goede prijs, goede kwaliteit en snel ontvangen

• r1200RT
    Geverifieerde klant van OBD24U

De uitleg over hoe aan te sluiten en te gebruiken is erg (te) summier. Gelukkig bestaat er YouTube, maar van de gebruiksaanwijzing hoef je het niet te hebben, vandaar 4 🌟 . Levering wel erg snel, ook contact via mail liep snel

• Koos Van der Veen

• Marcel Lap

Snelle verzending en levering

• Chris Romeijn

Goed product. Werkt.

• Th.G.A. Vink
    Geverifieerde klant van OBD24U

Verkeerde product geleverd, daarna wel snel het goede

• H. van Wezep
    Geverifieerde klant van OBD24U

Komen na waar ze voor staan

• Jan Stryckmans
    Geverifieerde klant van OBD24U

Goede webshop. Snelle levering. Al meermaals besteld. Altijd in orde !

• MPDB
    Geverifieerde klant van OBD24U

Eerst gevraagd bij OBD24U over welke kabel ik nodig had. Goed advies gekregen. Snelle levering. En het werkte gelijk! TOP. bedankt.

• Jos
    Geverifieerde klant van OBD24U

Veel keuze op de website. Artikel was snel in huis, niet de volgende dag maar dat hoeft ook niet. Het artikel doet het moet doen dus ik ben tevreden

• martijn koemeester
    Geverifieerde klant van OBD24U

De service was goed helaas is het product defect moet dit nog wel aanvragen voor een nieuwe

Antwoord van OBD24U

Beste, u kunt beter eerst contact met onze klantenservice opnemen, ipv een review te schrijven. In de meeste gevallen is er een eenvoudige oplossing voor een probleem. en anders kan deze onder garantie vervangen worden.

• Marco Vos
    Geverifieerde klant van OBD24U

Ik heb nog niets binnen gekregen

Antwoord van OBD24U

Beste, volgends de tracking gegevens is de zending 11 januari geleverd door PostNL. Mocht een verzending vertraging hebben, dan hebben wij hier helaas geen invloed op. Wij zijn geen postbezorger, dit wordt uitbesteed aan PostNL en DHL.

• Ahmet Menekse
    Geverifieerde klant van OBD24U

Daha elime geçmedi geçince bilecegim posta sevki güzel hemen adrese teslim edilmiş teşekkür ederim

• Nicolas DUMORTIER

snelle antwoorden op berichten
    Snelle en verzorgde verzending

• Marc Bossens

Toestel werkt goed
    Wel trage levering, kleine week

• Roy Weltens

Goede en snelle service