OLIVA OIL BIJ BIOLOGISCH PAKHUIS

OLIVA OIL BIJ BIOLOGISCH PAKHUIS

* OLIVA OIL EXTRA VIERGE OLIJFOLIE *
in 2014 opgericht - is de meest toonaangevende importeur van OLIJFOLIE in Nederland. We importeren momenteel verschillende soorten extra vierge olijfoliën, o.a. biologisch en extra ecologische van la Fincas Almazara Deortegas, la Finca La Chinata, la Finca Oba Badenes en la Finca La Redonda. De olijfolie wordt door ons rechtstreeks uit zuid-Spanje geïmporteerd .
U vindt onze extra vierge Olijfoliën bij een groot aantal toprestaurants in Spanje en over algemeen is onze Olijfolie nergens anders te koop. Heeft u nog vragen kunt u graag contact met ons opnemen.
De zekerheden van https://www.olivaoil.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2017