OTIQ
Otiq verkoopt nieuwe en oude meubelen. Onder andere prachtige handgemaakte leren Chesterfield banken en fauteuils. Ook nieuwe eetkamerstoelen en unieke vintage meubelen en accessoires behoren tot ons assortiment.
9,9

• MG van Dijk
    Review voor OTIQ

Dit is niet alleen een kas maar ook een sieraad voor huis en tuin. Eenvoudige vormgeving waarin het prachtige materiaal tot zijn recht komt.

• Anneriet Hoogland
    Review voor OTIQ

Prachtige kas, keurig thuis bezorgd, erg blij mee!

• Hoe beoordeel je OTIQ?

• Karlien De Jonge
    Review voor OTIQ

Prachtige, originele serre geleverd!
    Ben er heel blij mee.
    Super!!!

• Teus de Zwart
    Review voor OTIQ

Otiq biedt een mooi assortiment en zeer goede service!

• Cynthia
    Review voor OTIQ

Wat een super goede kwaliteit van spullen! Alles zag er mooi uit. Bank is op maat aangepast geheel naar wens en binnen 6 weken zelfs al (op 2 uur rijden van de winkel) persoonlijk afgeleverd! Ik ben helemaal verliefd op de nieuwe bank.

• Peter
    Review voor OTIQ

Perfecte service, dressoir is inderdaad nog mooier dan op de foto, precies zoals Pascal vooraf al gemeld had.

• Edwin
    Review voor OTIQ

We hebben bij Pascal 2 schitterende Chesterfield fauteuils gekocht. Pascal denkt goed met je mee en heeft verstand van zaken. We twijfelden of de stoelen misschien niet te groot waren. We konden het gewoon even uit proberen! Zijn zeer tevreden over de aankoop en de geboden service. Thanks Pascal!

• Roger
    Review voor OTIQ

Na korte levertijd genieten wij al enige tijd van onze Chesterfield bank en fauteuils.
    Door de goede prijs/ kwaliteit verhouding en service komen wij zeker terug....waarschijnlijk voor de eettafelstoelen.

• Tineke
    Review voor OTIQ

Goeie zaak , en erg meedenkend. Ik heb mijn industrieel tv meubel hier gekocht. Superblij mee en hele snelle levering. Echt een aanrader om je spullen hier te kopen! Staat dicht bij de mens in denken en doen!

• Hilde
    Review voor OTIQ

In het echt nog mooier dan op de site! Heel erg blij met mijn nieuwe zwarte Chesterfield 2-zitter.
    Stevig leer, goede kwaliteit, nette afwerking. Daarnaast is de service goed, vriendelijk en snel. Er wordt meegedacht in mogelijkheden. Bedankt!

• Gerard
    Review voor OTIQ

Heerlijke eetkamerstoelen, degelijk! De mogelijkheid betreft het proefzitten bij ons thuis op de verschillende modellen eetkamerstoelen was erg geslaagd. Ook dat we de keuze uit 27 kleuren per type stoel hadden via de meegebrachte stoffen was erg prettig. We zijn er blij mee, bedankt Pascal!

• Stephan
    Review voor OTIQ

Ik twijfelde erg tussen 2 Chesterfield fauteuils. Aangezien Otiq zelf de bezorgingen verzorgd heb ik gevraagd of beide fauteuils mee konden om thuis te kijken welke het mooiste is. Zo gezegd zo gedaan, top service!!

• Annie
    Review voor OTIQ

Betrouwbaar adres en uitstekende service!

• Jeroen Hendriksen
    Review voor OTIQ

Ik heb een prachtige Chesterfield bank gekocht voor in mijn winkel. Eerst telefonisch contact gehad, waarbij de vakkennis, deskundigheid en klantvriendelijkheid écht positief opviel!
    Snelle levering en de bank is een meerwaarde voor het interieur van m’n winkel!
    Pascal nogmaals dank!

• Marcel
    Review voor OTIQ

Prachtige meubelen tegen een betaalbare prijs!

• Jannie
    Review voor OTIQ

Leuke artikelen en goede service. ..en snel geleverd

• S. Kamping
    Review voor OTIQ

Thuis proefritten is echt ideaal. Ik kon meteen zien of de eetkamerstoel goed bij onze tafel past. Daarna nog de kleur uitkiezen. Ook dat is makkelijk om de staal meteen bij ons behang ed te kunne houden. Goede service. Denkt goed mee.

• Kees
    Review voor OTIQ

Mooie eetkamer stoelen gekocht. Heel erg blij mee. Wij zijn zeer tevreden over de service!

• Alice
    Review voor OTIQ

Erg fijn geholpen en goede kwaliteit! Een aanrader!!!!!

• Djimmer
    Review voor OTIQ

Eindelijk binnen bereik een Chesterfield bank, wat een prachtige bank,
    onwijs blij mee. Super correcte levering en heel vriendelijke man, Pascal dus.