Obbyo.nl

Obbyo.nl

Wij leveren sinds 2019 vloerkleden aan de consument, via ons webwinkel en bij shopinshop warenhuis Loods5.
8,2

• Anouchka
    Review voor Obbyo.nl

Snelle levering! Bestelling was mega snel thuis. En ook ontzettend netjes weer retour!

• Carmen
    Geverifieerde klant van Obbyo.nl

Snelle levering, goede prijs en mooi vloerkleed

• Hoe beoordeel je Obbyo.nl?

• Inez Haagmans
    Geverifieerde klant van Obbyo.nl

Vragen werden snel en accuraat beantwoord. Levering conform afspraak. Kleed is mooi! Prijs is goed.

• Fredie

snel, goede prijs

• Julia-Katharina Iczek
    Geverifieerde klant van Obbyo.nl

Super quick, nice customer service & quality of the product is amazing - we‘re super happy!

• Ria Davelaar

Snelle levering,mooie kleden

• Ans
    Geverifieerde klant van Obbyo.nl

Goede prijs en snelle levering. Mogelijkheid om last-minute aan te geven bij de voordeur te plaatsen is fijn.

• Tom Krijgsheld

Snelle levering, Goed product

• Reinardus Angenent
    Geverifieerde klant van Obbyo.nl

Hier klopt alles; prijs, kwaliteit en service

• Ingrid Den Oude
    Geverifieerde klant van Obbyo.nl

Vloerkleed is netjes en prima prijs!
    De levering duurde langer, namelijk 6 dagen. Er was geen tijdsindicatie bij dag van levering. De koerier stond opeens voor de deur.

• Maarten Dings
    Geverifieerde klant van Obbyo.nl

Slechte communicatie over levertijd en bezorgtijd. Zelf moeten mailen voor info. Daarna nog niet transparant. Wel mooi vloerkleed voor lage prijs.

• Marian Eikhout
    Geverifieerde klant van Obbyo.nl

Prima prijs en snel geleverd. TOPPIE

• Irene
    Geverifieerde klant van Obbyo.nl

Netjes binnen de aangegeven levertijd geleverd, prachtig kleed, goede prijs

• Maartje
    Geverifieerde klant van Obbyo.nl

Blij met het kleed. Mooie kwaliteit voor goede prijs en netjes op tijd geleverd

• Andre Cillessen
    Geverifieerde klant van Obbyo.nl

Slechte communicatie voor levering . Ik bestel een kleed maar er wordt niet gezegd wanneer het geleverd wordt . Ook al komt het kleed later dan is het belangrijk dat dit even door gegeven dat de levering langer duur. Dat scheelt een hoop stress.

• Mark Temmink

Snelle
    Levering en goed ingepakt. Mooie en dikke kwaliteit. Zeer tevreden.

• Remko
    Review voor Obbyo.nl

Wacht inmiddels al 6 weken op een kleed waarbij 'Op voorraad' en 'Korte levertijd' staat. 5x gebeld: kom er niet doorheen. Tevens gemaild: 1 kortaf mailtje terug ontvangen met mededeling dat het kleed 3 weken levertijd heeft. Nog een aanvullende vraag op gemaild 11 dagen geleden, maar geen reactie ontvangen. Ik beoordeel vooral de communicatie als zeer slecht. Kleed zelf geen idee van, want heb ik nog steeds niet binnen.

• Alice Alblas
    Geverifieerde klant van Obbyo.nl

Zeer goede communicatie . En levering.

• Inez Moes

Goeie service

• Anna
    Geverifieerde klant van Obbyo.nl

Verkeerde kleur geleverd, obbyo slecht bereikbaar. Uiteindelijk is hij wel omgeruild en het kleed is mooi!