Obelisk Boeken

Obelisk Boeken

Obelisk geeft boeken uit over spiritualiteit, bewustwording, gezondheid, persoonlijke groei, complementaire geneeswijzen en nieuwe wetenschap. Uitgeefhuis van bekende auteurs als Marcel Messing, David Icke, Elena Danaan, Radu Cinamar, Suzanne Ward, Thea Terlouw, Richard Hoofs en vele andere.
2.639 klantbeoordelingen
Filter 2639 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1891 met beschrijving

• Heino Brüll (1)
    Review voor Obelisk Boeken

verpakking te groot! Bijna niet uit mijn Briefkasten te krijgen!

Beste heer Brüll,
    Heel terecht dat u hier een melding van maakt. Uiteraard heb ik meteen gecheckt hoe- en wat.
    Het door u aangeschafte boek had niet eens in de brievenbus gestopt mogen worden. Deze titel staat gemarkeerd als 'pakket ter overhandiging' voor PostNL alsmede DHL. Ik heb hier reeds een melding van gemaakt.
    Ik wens u veel leesplezier. Met vriendelijke groet, Saskia van der Loo - klantenservice Obelisk Boeken

• Wendy
    Review voor Obelisk Boeken

Snelle service ! En mooie bijzondere boeken om te lezen echte aanraders!

• Hoe beoordeel je Obelisk Boeken?

• RetreatGaasterland Natuurhuisje Hartenvreugd
    Review voor Obelisk Boeken

Er was een kadootje bij de tweede helft van de hele serie van Radu Cinamar, per ommegaande ontvangen, nml. het boekje over de serie Ontdekkingen in het Bucegigebergte, die heb ik weer doorgegeven aan een geïnteresseerde.

• A.
    Review voor Obelisk Boeken

Boek was goed verpakt en vlot geleverd

• Anne

Snelle en nette levering

• Dré
    Review voor Obelisk Boeken

Goede service, snel verzonden en bezorgd!

• andre
    Review voor Obelisk Boeken

Verkeerd adres op de verpakking en ik heb dus het pakje bij buren moeten halen.

Beste Andre,
    Naar aanleiding van uw review heb ik meteen uw order erbij gepakt. Wanneer ik deze bekijk icm de track & trace, zijn deze 1:1 gelijk aan elkaar. Dus het is 'vreemd' dat het niet goed bezorgd zou zijn volgens u. Wellicht dat er tijdens het bestelproces ergens een foutje ingeslopen is. Een incorrect nummer ingevoerd oid. Wel fijn om te lezen dat u het boek heeft ontvangen. Ik wens u veel leesplezier én mooie inzichten toe.
    Met vriendelijke groet, Saskia van der Loo - klantenservice Obelisk Boeken

• maria muijderman
    Review voor Obelisk Boeken

Belangwekkende studie die licht werpt op vele verborgen zaken.

• Truus Kloppenborg

Alles prima

• Eline
    Review voor Obelisk Boeken

Service is (bijna) perfect en boeken zijn een aanwinst

• Lydia
    Review voor Obelisk Boeken

Snelle levering en goede verpakking

• jw
    Review voor Obelisk Boeken

snelle levering, goede service. DHL heeft tot twee keer de bestelling op een verkeerd adres bezorgd. Obelisk heeft dit zeer correct en snel afgehandeld.

• KB
    Review voor Obelisk Boeken

Breed inhoudelijk onderbouwd onderzoek/kennis aanbod van belangrijke onderwerpen waar eenieder bewust of onbewust mee te maken heeft. Naar mijn mening zijn de uitgaven een waardevolle bijdrage om te komen tot inzicht voor een echte SAMENleving. Praktisch: snelle levering, overzichtelijke website.

• Herma
    Review voor Obelisk Boeken

Vandaag besteld, volgende dag keurig verpakt in huis!

• arslan
    Review voor Obelisk Boeken

Geweldige service, heel snel bestelling ontvangen als zij beloofde.

• Esther
    Review voor Obelisk Boeken

De klantenservice weet nog wat communiceren is. Bijzonder goed bereikbaar!
    Heel blij dat zij het boek 2084 van Iris Scheys hebben uitgegeven.

• Theo

Mooi boek

• chris
    Review voor Obelisk Boeken

ik heb nog niets ontvangen van de bestelling

Antwoord van Obelisk Boeken

Beste Chris, gisteren hebben wij u, zoals beloofd, de track & trace code gestuurd behorend bij uw bestelling. Tijdens het bezorgen heeft de bezorger u niet thuis aangetroffen. Zoals ook in de track & trace code vermeld, ligt uw pakketje klaar bij het ophaalpunt. Wij verbazen ons erover dat u niet heeft geappt, gemaild of gebeld met de klantenservice? Waarom geeft u ons in plaats hiervan 2 sterren? Mocht er iets onduidelijk voor u zijn aan de track & trace code, dan horen we het graag, zodat we u kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Obelisk

• geen

snelle levering