Oer Audio
Oer-Audio is een bedrijf opgericht voor en door liefhebbers van het leven en muziek. Muziek zorgt voor ontroering, verbinding, herinneringen en soms zelfs voor verandering. Oer-Audio wil dit mogelijk maken en richt zich specifiek op de ouderen in Nederland. In een wereld vol technologie vinden wij het belangrijk dat iedereen toegang heeft tot de juiste apparatuur en daarom focust het team van Oer-Audio zich op kwaliteitsproducten die simpel, eenvoudig en herkenbaar zijn. De tweesleutelwoorden voor de producten van Oer-Audio zijn dan ook gebruiksgemak en kwaliteit.

Onze missie is alle ouderen toegang te geven tot hun eigen muziek of boeken en hen in verbinding te brengen met hun familie.
9,1

• Johan van Dongen
    Geverifieerde klant van Oer Audio

Originele producten voor mensen met de ziekte van Alzheimer.

• Wim Beugel

Maandagochtend besteld, dinsdag geleverd

• Hoe beoordeel je Oer Audio?

• Amber Velders
    Geverifieerde klant van Oer Audio

Geweldig product (dementie radio) voor de dementerende ouderen. Wat genieten ze van alle oude liedjes! Die twee beoordelingen die ik als 'matig' heb weergegeven zijn omdat ik nog geen ervaring met de klantenservice of nazorg/garantie heb.

• Sunny
    Geverifieerde klant van Oer Audio

Goede en snelle response op mijn vragen aan Oer vooraf en aansluitend een zeer snelle verzending naar Frankrijk!! Product voldeed volkomen aan de verwachtingen!

• A Gerritsen
    Geverifieerde klant van Oer Audio

Prima service, snelle aanpassing bij verkeerde bestelling, inclusief restant bedrag retour gestort op rekening.

• Jeanette immerzeel

Snelle levering, netjes verpakt

• Marja de Lint
    Geverifieerde klant van Oer Audio

Snel bezorgd en goed product. Wel prijzig.

• R Bakker
    Geverifieerde klant van Oer Audio

Snelle levertijd en geweldig produkt

• Matheus Huijbers
    Geverifieerde klant van Oer Audio

Levering conform afspraak (2de werkdag)

• Will Hobo
    Geverifieerde klant van Oer Audio

Eindelijk eens een makkelijk en goede radio voor mijn moeder kunnen kopen. Hij was supersnel geleverd, en het is sinds lange tijd een apparaat dat zij zelfstandig kan bedienen