OerVoer
OerVoer biedt uitgebalanceerde rauw vleespakketten voor hond en kat, om het aanbieden van rauw voer voor je dier gemakkelijker te maken. Daarnaast bieden wij aanvullend voer voor paarden en vogels.

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 03-03-2023 ingetrokken

2,0
  • Roel saad
    Review voor OerVoer

Voer is goed maar de service is nog slechter dan het contact. Verzending is dramatisch slecht, zo heb ik vorige week dinsdag voor de tweede keer een verpakken besteld en dit is nog niet eens verzonden. Hier heb ik over gebeld, en gemaild maar uiteraard geen enkele reactie van dit slechte bedrijf. Je kan bellen en mailen maar er word niet gereageerd of terug gebeld. Als er iets is, zoals het droogijs wat de vorige keer op was, hoef je niet te verwachten dat jij op de hoogte gesteld word dat je diervoer (waar je op incalculeert met je voorraad) later aan gaat komen, niet een dag, nee ruim een week. Ontzettend slecht bedrijf en als ik jou was zou ik voor de zelfde prijs lekker ergens anders bestellen, bij een proffesioneel bedrijf en niet deze amateurs/oplichters. Ik vraag mij af of mijn pakket überhaupt nog verzonden zal worden. Het zal natuurlijk meteen de laatste keer zijn dat ik hier nog wat koop. Wees gewaarschuwd voor dit bedrijf. UPDATE: vandaag is het voer binnen gekomen. Alles was ontdooit. Oervoer.com reageert nog steeds niet op mail of telefoon. Deze mensen zijn oplichters en hun webwinkel zou direct gesloten moeten worden. Bah wat een in en in slecht bedrijf.