Oerbron
Alle in huis voor een natuurlijk begin. Bij Oerbron kun je terecht voor de verhuur en verkoop van bevalbaden. Ook leveren wij duurzame producten voor de zwangerschap en kraamtijd.
Filter 284 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 173 met beschrijving

• Laura Reijnders
    Geverifieerde klant van Oerbron

Twee keer een fijne thuisbevalling gehad, mede dankzij het bevalbad met verwarmingselementen van de Oerbron

• Arjen
    Review voor Oerbron

Goed en duidelijke communicatie, helaas werd onze bevalling medisch en moesten we de bestelling annuleren. Daar werd snel op gereageerd en netjes afgehandeld!

• Hoe beoordeel je Oerbron?

• Canisha Burger
    Geverifieerde klant van Oerbron

Erg prettig en persoonlijk contact. Bad wordt ruim op tijd geleverd. Heb een droom bevalling gehad, mede door het bad. Hij was perfect qua formaat. Alles was duidelijk uitgelegd, mijn vriend had 'm zo opgetuigd.
    Retourneren was net zo makkelijk. Wij lieten het bad tegen een kleine meerprijs ophalen. Bad werd op afgedproken dan en tijdstip netjes afgehaald. Alles gewoonweg per-fect

• Esther Hut Geboortecoach
    Geverifieerde klant van Oerbron

Persoonlijke benadering, denken met je mee en de service is heel fijn. Ik ben een tevreden klant.

• Annewil van Tiel-van Kleef
    Geverifieerde klant van Oerbron

Fijne en snelle service. Bij vragen wordt er ook snel gereageerd.

• Annely
    Geverifieerde klant van Oerbron

Wij hebben een super goede ervaring met Oerbron. Na de bestelling kreeg ik snel een bevestiging. 0ok het mail contact loopt soepel en snel. Daarnaast wilde wij, na het gebruik van het bad, de koppeling voor de kraan en de dompelpomp graag houden. Dit was geen probleem en werd ons gratis aangeboden. De ophaalservice verliep ook soepel en snel. Wat ons betreft is Oerbron een aanrader voor iedereen die thuis in bad wil bevallen.

• Susan Berkvens
    Geverifieerde klant van Oerbron

Bad zoals omschreven, makkelijk bestelproces. Levering echter later dan gepland en universele kraan koppeling is niet universeel, waardoor vulslang te kort was.

• Maaike
    Geverifieerde klant van Oerbron

Makkelijk te bestellen, goede producten, netjes op tijd geleverd, bezorger heeft de doos naar binnen getild heel fijn, makkelijk op te zetten en op te ruimen materialen, fijn om in te bevallen.

• Damaris
    Geverifieerde klant van Oerbron

Snelle levering, erg degelijk product!

• Tamara
    Geverifieerde klant van Oerbron

Zoutlamp besteld, het houten pootje bleek doormidden gebroken te zijn op de plekken waar ze geschroefd waren. Omdat ik geen zin had deze retour te sturen heb ik de poot zelf gelijmd. Positief is de snelle levering.

• Liesbeth Iepema-Polhuijs
    Geverifieerde klant van Oerbron

Prettige persoonlijke service en vlotte verzending 👌🏼

• Danielle Diepstraten
    Geverifieerde klant van Oerbron

Goede service, werd goed te woord gestaan en geholpen in het maken van de juiste keuze qua bevalbad. Zou het een ieder aanraden om hier een bevalbad te huren!

• Joany Steinbusch
    Geverifieerde klant van Oerbron

Alles netjes optijd, duidelijke instructies en communicatie. Fijn bevalbad!

• Bianca Read

4Mijn bestelling was binnen de afgesproken tijd en dag

• Lisa Nijhuis
    Geverifieerde klant van Oerbron

Heldere communicatie, duidelijk antwoord gekregen op mijn vragen. Uiteindelijk voor het verwarmde bevalbad gegaan en dat werkte super!

• Ilse Vermeulen
    Geverifieerde klant van Oerbron

Mooi bad. Snelle levering.

• Désirée Bakker
    Geverifieerde klant van Oerbron

Aanrader!! Gun jezelf een bevalbad van oerbron. De service, de kwaliteit, het meedenken. Ikzelf heb gekozen voor het verwarmbare bad. Het is echt even een kostenpost, maar dubbel en dwars waard! Erwin was geweldig in het meedenken toen er een zwangerschapsvergiftiging leek op te komen. Onze dochter is geboren in het bad, en dat deel was mágisch. Ik zal dit bedrijf zeker aanbevelen.

• Evita Snel-Haar
    Geverifieerde klant van Oerbron

Snelle service! Goede beschrijving en het product is goed bevallen.

• Marye
    Geverifieerde klant van Oerbron

Wat een fantastische service. Ik ben zo enorm goed geholpen door Erwin. Ik zou iedereen Oerbron aanraden die een een onvergetelijke thuis bevalling zou willen in een mooi bad.

• Susan Verberne
    Geverifieerde klant van Oerbron

Vooraf gebeld voor informatie en namen echt de tijd om mijn vragen te beantwoorden.

Eerder geleverd dan gepland, en alles zat compleet in de doos.

Retour sturen was snel en makkelijk.

Helaas hebben wij enkel de weeën kunnen opvangen in bad en niet de bevalling zoals gehoopt, maar het opvangen van de weeën heb ik als heel fijn ervaren.

Verbeterpuntjes: beschrijving mee leveren in de doos en niet apart per mail en retour sturen ook keuze uit post nl of dhl.