Oerbron
Alle in huis voor een natuurlijk begin. Bij Oerbron kun je terecht voor de verhuur en verkoop van bevalbaden. Ook leveren wij duurzame producten voor de zwangerschap en kraamtijd.
9,5
Filter 377 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 233 met beschrijving

• Alexandra
    Geverifieerde klant van Oerbron

Hele fijne service, ontzettend soepel verloop van de bestelling en het na afloop ophalen ervan

• Kim Hoogstad-Pesch
    Geverifieerde klant van Oerbron

Ging allemaal perfect! Mooi bad, daardoor hele gave foto’s.

• Hoe beoordeel je Oerbron?

• Nynke Visser
    Geverifieerde klant van Oerbron

Erg fijn bad, op tijd geleverd. Ik had m alleen pas vrij laat (een paar dagen voor de bevalling) opgezet. Toen kwamen we erachter dat het middelste compartiment langzaam leegliep. Daar was op dat moment niet veel meer aan te doen, als ik er eerder achter was gekomen waarschijnlijk wel. Maar het bad was alsnog bruikbaar, en ik ben prettig geholpen door de klantenservice. Het bad weer opvouwen en in het krat krijgen was best lastig. Maar al met al was het wel een positieve ervaring.

• Marleen

Goede en snelle service!

• Iris Denissen
    Geverifieerde klant van Oerbron

Snel geleverd en zwangerschapsbal is van hele goede kwaliteit. De kleur is ook mooi!

• Ilonka de Block
    Geverifieerde klant van Oerbron

Fijne service. Goed bereikbaar voor vragen. Snelle oplossingen. Ophalen met DHL verliep niet soepel maar oerbron pakte dit super op

Het bad zelf echt top. Ontbreekt aan niks. Krukje was heerlijk voor mijn man om op te zitten. Volgende zwangerschap gaan we weer bestellen!

• Ryanne
    Geverifieerde klant van Oerbron

Snelle levering, snelle en vriendelijke reactie op e-mails, keurig en compleet pakket geleverd. Alles was super, ik beveel oerbron zeker aan.

• Kim Timmer
    Geverifieerde klant van Oerbron

Snelle levering keuirg op de hoogte gehouden.

• Cees Dekker Smits
    Geverifieerde klant van Oerbron

Producten zijn van goede kwaliteit en de service is geweldig! Hele persoonlijke benadering.

• Stefan Veurink
    Geverifieerde klant van Oerbron

Huren en retourneren werkt makkelijk. Duidelijke instructies voor het gehele proces en de materialen zijn in orde.

• Lisette Hummel
    Geverifieerde klant van Oerbron

Prima service, goed advies en snelle levering

• Dineke
    Geverifieerde klant van Oerbron

Goed product met alle toebehoren die nodig zijn. En zeer fijne en snelle service.

• Eline
    Geverifieerde klant van Oerbron

Snelle levering, compleet pakket met duidelijke omschrijving in de mail. En snelle communicatie. Heel fijn om in het bevalbad te kunnen bevallen!

• Akim van Stekelenburg
    Geverifieerde klant van Oerbron

Bad was top! Goede service!

• R Amels
    Geverifieerde klant van Oerbron

Duidelijk communicatie wat je kunt verwachten, levering/ instructies/ retour en een hele fijne en bijzondere ervaring om op deze manier onze zoon te verwelkom. Kan het iedereen aanbevelen.

• Frances Baltus

Fijne service!

• Nele Van Rompuy
    Geverifieerde klant van Oerbron

Goede service! Reageren heel snel!

• Nienke
    Geverifieerde klant van Oerbron

Contact via mail en telefonisch vriendelijk. Wij hebben echter het bad niet kunnen gebruiken ivm ziekenhuis bevalling en vind het niet heel redelijk hier maar €40 voor terug te krijgen van de €170 die we hebben betaald.

• Martina
    Review voor Oerbron

Heel fijn bevalbad kunnen huren. Besloten in een van de laatste weken van mijn zwangerschap (39 weken) dat ik in bad wilde bevallen. Het bad werd super snel verzonden en alles was helemaal netjes in orde. Het mailcontact heb ik ook als prettig ervaren en er werd snel gereageerd. Al met al top!

• Marsha van der Knaap- Plugge
    Geverifieerde klant van Oerbron

Goede service! Erg blij met mijn bad geweest, al was het uiteindelijk om alleen de weeën op te vangen