Oerbron
Alle in huis voor een natuurlijk begin. Bij Oerbron kun je terecht voor de verhuur en verkoop van bevalbaden. Ook leveren wij duurzame producten voor de zwangerschap en kraamtijd.
Filter 25 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 14 met beschrijving

• Heleen Vaessen
    Geverifieerde klant van Oerbron

Denken fijn mee, kwaliteit van de spullen is prima.

• Valeria Gérard
    Geverifieerde klant van Oerbron

Highly recommend! Great people, great service.
    The pool is just another level of giving a birth❤️

Antwoord van Oerbron

Great to hear that the heated birth pool gives this experience! And thank you for this review.

• Hoe beoordeel je Oerbron?

• Eelke
    Geverifieerde klant van Oerbron

Snel bezorgd en product in perfecte staat!

• Nathalie Nauta
    Geverifieerde klant van Oerbron

Goede service, zeer vriendelijk geholpen met de vragen die we hadden en het hele bestelproces. Het bad was super! Absolute aanrader!

• José van de Ven

• Marit de Sonnaville

Super snelle levering!

• Mark
    Review voor Oerbron

Uitstekende snelle levering, vriendelijke attente klantenservice en zeer goede materialen. Aanrader.

Antwoord van Oerbron

Bedankt voor deze mooie review!

• Marleen
    Review voor Oerbron

Goed, snel en vriendelijk contact. Snelle bezorging. Fijn bad!

• Petra
    Review voor Oerbron

Snelle levering, goede service, snel reactie via de mail.

Antwoord van Oerbron

Bedankt voor de mooie review Petra!

• Marijke
    Geverifieerde klant van Oerbron

Hele goede service! Snel antwoord op al je vragen!

Antwoord van Oerbron

Bedankt voor deze review Marijke!

• Sofie
    Review voor Oerbron

Toen het door mij bestelde bad niet op voorraad was werd ik meteen gebeld en kreeg een goed alternatief aangeboden. Fijn dat er zo werd meegedacht!
    Dankzij het bad heb ik een fijne thuisbevalling gehad; ik kan het iedereen aanraden!

Antwoord van Oerbron

Goed om te horen dat je tevreden was met het aangeboden alternatief Sofie! Bedankt voor je review.

• Kim
    Review voor Oerbron

Snelle levering en uitstekend geholpen toen ik vragen had!

Antwoord van Oerbron

Bedankt voor je review en goed om te horen dat je zo tevreden bent met onze service!

• Joosie Hooimeijer
    Review voor Oerbron

De oerbron is echt de beste plek om je bevalbad te bestellen of te huren. Zeer vriendelijk en vakkundige medewerkers. Super snel en netjes geleverd en toen ik voorbij de 42 weken zwanger was mocht ik het bad kosteloos langer huren. Niet verder zoeken maar hier je bad regelen voor je droombevalling!

Antwoord van Oerbron

Wat een mooi compliment Joosie! Bedankt hiervoor :-)

• Yosta
    Review voor Oerbron

Hele fijne ervaring gehad met het bedrijf. Vriendelijk en servicegericht in het contact en het bad was heerlijk ruim (de harde variant hadden wij gehuurd). Deze was gemakkelijk op te zetten en af te bouwen.

Antwoord van Oerbron

Bedankt voor je review Yosta en leuk om te lezen dat ons verwarmde bevalbad een mooie bijdrage heeft kunnen leveren!