Oerbron
Alle in huis voor een natuurlijk begin. Bij Oerbron kun je terecht voor de verhuur en verkoop van bevalbaden. Ook leveren wij duurzame producten voor de zwangerschap en kraamtijd.
9,6
Filter 316 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 195 met beschrijving

• Jacqueline Salomon
    Geverifieerde klant van Oerbron

Levering was wat laat, maar met excuses van Oerbron, kan gebeuren, geen probleem.

• Femke
    Geverifieerde klant van Oerbron

Super fijne ervaring gehad met het huren van een bevalbad bij Oerbron. Bij vragen over de bestelling en terug zending werd er snel gereageerd. Er zaten ook duidelijke instructies bij. En we kijken terug op een prachtige thuis bevalling in het bevalbad. Het hielp enorm ontspannend en pijnstillend en zorgde voor een rustige komst van onze dochter in de wereld! Ik kan het iedereen aanraden :)

• Hoe beoordeel je Oerbron?

• Donna Voorting
    Geverifieerde klant van Oerbron

Derde bevalling met Mini bevalbad van Oerbron. De Mini is al ruim genoeg, groter wordt het echt een zwembad. Altijd netjes en op tijd geleverd. Zeker een aanrader :)

• Fenny Te Vaarwerk
    Geverifieerde klant van Oerbron

Perfect, en ook snelle en vriendelijke klantenservice

• Mandy
    Geverifieerde klant van Oerbron

Goede producten, nette levering en retourneren wordt je ook makkelijk gemaakt. Erg tevreden!

• Juul
    Geverifieerde klant van Oerbron

Alles is super duidelijk georganiseerd ! Kan niet misgaan ! Wat een uitkomst was het bad tijdens mijn bevalling ! Een dikke aanrader !

• Sophie Dusart
    Geverifieerde klant van Oerbron

Snelle levering, prima product!

• Marijke
    Geverifieerde klant van Oerbron

Heldere informatie op de website, levering en retour zoals aangegeven en prettig en snel contact bij vragen.
    Ik heb nu bij twee bevallingen gebruik gemaakt van een bevalbad van Oerbron en ik kan het iedereen aanraden.

• Chantal B-A
    Geverifieerde klant van Oerbron

Snelle levering, compleet pakket, goede service, veel aansluitingen voor verschillende kranen. Ook het retour sturen was heel simpel. Ik raad oerbron zeker aan!

• Sarah v Inge

Uitstekende service!

• Michal Horev

Goede service!

• Kelly
    Geverifieerde klant van Oerbron

Goed product, super service!

• Marouschka Kuijvenhoven
    Geverifieerde klant van Oerbron

Heel erg tevreden over de service! Prettige afstemming en goed werkend product. Erg fijne bevalling gehad.

• Marije Greeven Braaksma
    Geverifieerde klant van Oerbron

Heel snelle levering en goede prijzen.

• Kim Driessen-Broersen
    Geverifieerde klant van Oerbron

Zeer snelle service en heel goede ervaring gehad met het bad en bijgeleverde spullen

• Abdeslam Elhasnaoui

Top service

• Simone Crince
    Geverifieerde klant van Oerbron

Goed bad en fijne service.

• Lonti
    Geverifieerde klant van Oerbron

Goede service, snelle levering.

• Esther Hutten
    Geverifieerde klant van Oerbron

Fijne snelle communicatie, goede service, goede oplossing geboden voor een tweetal opmerkingen. Kortom, ik zou weer gebruik maken van de diensten bij een tweede zwangerschap.

• Chantal Helmink
    Geverifieerde klant van Oerbron

Prima prijs en goede service! In overleg wordt het bezorgd en opgehaald. Erg fijn, hoef ik me daar geen zorgen over te maken