Off Grid Supply

Wij zijn een team van gepassioneerde individuen die geloven in de vrijheid en zelfvoorzienendheid die gepaard gaat met off-grid leven. Onze missie is om hoogwaardige producten en diensten te bieden om u te helpen uw off-grid dromen te verwezenlijken.

• Frits de Jong
    Geverifieerde klant van Off Grid Supply

Donderdagavond de bestelling geplaatst, vrijdagmiddag stond de bezorger al voor de deur. Goede prijzen, en snel geleverd! Wij zijn erg tevreden groetjes fam De Jong

• Liesbeth Roos

Goed geholpen en geadviseerd

• Hoe beoordeel je Off Grid Supply?

• Sofie V
    Geverifieerde klant van Off Grid Supply

Goed telefonisch bereikbaar, duidelijke communicatie, goede prijszetting, snel verzonden en producten zoals omschreven.

• Lode
    Geverifieerde klant van Off Grid Supply

Zeer scherpe prijzen en een uitstekende service! Heel communicatief en klantgericht!

• Do
    Geverifieerde klant van Off Grid Supply

Snelle levering en behulpzaam contact

• Michael Goosen
    Geverifieerde klant van Off Grid Supply

Goed en compact product, snelle levering!

• Emil Romanschi

👍 👌

• T. C.
    Review voor Off Grid Supply

Zeer tevreden over de producten, die binnen 2 dagen geleverd waren.

• D. Haznadar
    Review voor Off Grid Supply

Goede service. Verschillende producten besteld, zeer goede kwaliteit

• Nora
    Review voor Off Grid Supply

USB C kabel besteld. Binnen 1 werkdag geleverd. Top product en nog een betere prijs.

• Marco Mous
    Geverifieerde klant van Off Grid Supply

2 weken na het bericht dat mijn bestelling zou zijn verzonden, nog niets ontvangen of bericht van vervoerder gehad.
    Na contact met Off Grid is de bestelling nogmaals verstuurd en deze toen binnen enkele dagen ontvangen.

Antwoord van Off Grid Supply

Beste Marco, u heeft bij ons 2 keer een bestelling geplaatst. 2 x een bestelling van een USB C kabel. Omdat wij USB C kabels onder onze inkoopprijs verkopen kunnen wij deze niet met pakketpost verzenden. Pakketpost is dan namelijk duurder dan de kabel zelf. Daarom wordt de kabel met normale briefpost verstuurd. Helaas is er dan geen tracking aanwezig. Wij gaan ervan uit dat de bestelling binnen 1-2 werkdagen geleverd wordt. Wij betreuren het ten zeerste dat de eerste bestelling niet aangekomen is. Wij willen deze bestelling opnieuw versturen. Tevens zijn wij benieuwd of de 2de bestelling aangekomen is? Deze is namelijk op zelfde wijze verstuurd. Vriendelijke groet Off Grid Supply team

• Charles
    Review voor Off Grid Supply

Juiste bestelling geleverd. Deugdelijk verpakt.

• Elvis
    Review voor Off Grid Supply

Bedrijf dat mee denkt en altijd passend oplossing of product klaar hebben staan.

• Juliette Van Veen
    Review voor Off Grid Supply

Mooie prijzen en snel geleverd. Zeker voor herhaling vatbaar!

• Felix
    Review voor Off Grid Supply

Goede kwaliteit spullen. Met enkele dagen netjes thuis bezorgd.

• Ronald
    Review voor Off Grid Supply

Snel en goed geleverd mooie prijs

Antwoord van Off Grid Supply

Hartelijk dank voor je positieve beoordeling! We zijn ontzettend blij om te horen dat je tevreden bent met onze producten en diensten.
    Groet,