OfferteStad
Op OfferteStad kunt u heel eenvoudig en bovendien volledig kosteloos offertes aanvragen. U hoeft hiervoor alleen maar uw contactgegevens in te vullen en een omschrijving van de werkzaamheden die u uitgevoerd wilt hebben. Vervolgens pakt een van onze medewerkers deze op en gaat passende bedrijven die bij u in de regio zitten benaderen. Omdat wij met een selectieve groep van bedrijven werken, zult u nooit bedolven worden onder de offertes. In de meeste gevallen worden er maximaal 5 offertes uitgebracht. Het is uiteindelijk nog steeds aan u of u met een van deze bedrijven in zee gaat. U zit nergens aan vast. Doordat u offertes vergelijkt kunt u eenvoudig tot wel 40% besparen op de kosten.
De zekerheden van https://www.offertestad.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2015