Offisk.nl

Offisk.nl

Offisk.nl levert kwalitatief hoogwaardige kantoormeubelen voor een scherpe prijs. Zowel zakelijk als particulier. Kwaliteit in producten. Kwaliteit in service. Kwaliteit in levering.
Filter 16 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 15 met beschrijving

• Pieter Liebregts
    Review voor Offisk.nl

2 veiligheidskasten gekocht. 2 legborden vergeten af te leveren. Na 1 mailtje naar Rob binnen 3 werkdagen nalevering binnen.

GEWELDIGE service!!

• Ray van Os
    Review voor Offisk.nl

Ondanks alle mogelijke instellingen op de mooie Offisk Delta kon ik geen juiste combinatie vinden. Ik heb nog een paar dagen geprobeerd te wennen maar het paste toch niet bij mij. Na telefonisch contact te hebben opgenomen met Bart en mijn situatie te hebben uitgelegd kwam hij met een aantal opties. Uiteindelijk heb ik de Delta retour gebracht en ben ik met een X-chair terug naar huis gereden. Deze past perfect bij mijn wensen en zit fantastisch. Bedankt voor de flexibiliteit en de goede service!

Ik raad iedereen aan om met Offisk zaken te doen want ze doen echt hun uiterste best om een passende oplossing te vinden.

• Hoe beoordeel je Offisk.nl?

• Gert-Jan
    Review voor Offisk.nl

Uitstekende service, snelle en correcte levering. Kunnen veel webwinkels nog van leren!

• Zuiderbos, Jürg Bertens,
    Review voor Offisk.nl

Korte lijntjes. Bart en Rob denken mee, komen zelf 'on the job' en steken waar nodig de handen uit. Snelle en prettige communicatie, doen wat ze zeggen.

• Kris Mertens
    Review voor Offisk.nl

Heel klantvriendelijk, snel geleverd én top product

• Rolf Schouten van Labos BV
    Review voor Offisk.nl

Fijne levering, prima kwaliteit, probleem werd meteen opgelost. Laatste minstens zo belangrijk.

• Blickle Wielen B.V.
    Review voor Offisk.nl

Goede service, geweldige persoonlijke aandacht voor vragen en mogelijkheden.

• Labos B.V.
    Review voor Offisk.nl

Goede service, aardige mensen, keurige garderobe kasten.

• Michel van Koffie Compleet
    Review voor Offisk.nl

Top service, s'ochtends gebeld, s'middags een demo stoel om uit te proberen...

• Daan Groen
    Review voor Offisk.nl

Snelle en heldere communicatie. Oplossing- en service gericht. Verkeerd product besteld (deels door een onduidelijkheid op de website) maar direct zonder problemen opgelost. Klasse!

• Peter de Mol

Prima service.
    De stoel die ik besteld had via bol.com kon tijdelijk niet geleverd worden.
    Nadat ik een mail had gestuurd kreeg ik onmiddelijk antwoord (in het weekend) en een dag later kon ik voor dezelfde prijs een luxer exemplaar bestellen voor dezelfde prijs als de oorspronkelijke stoel.
    Weer een dag later werd de stoel geleverd.
    Zit prima trouwens!

Antwoord van Offisk.nl

Bedankt Peter! Veel werkplezier met de nieuwe bureaustoel.

• Michelle
    Review voor Offisk.nl

Een betere service en vriendelijker personeel kun je niet tegenkomen! Daarnaast kwalitatief erg goed product.

Ik had een vraag over de diepte van een sta-zit bureau en belde hierover (de poot moest namelijk niet dieper zijn dan 60 cm). De heren van Offisk gaven aan dat dit geen probleem was. Toen het bureau geleverd werd bleek de poot toch dieper. Ik baalde enorm en dacht het hele ding weer terug te moeten sturen. Niets was minder waar, één telefoontje en de mannen van Offisk gingen aan de slag. In plaats van het zien als een probleem (of wat bij een winkel nog vaker gebeurt: 'mijn' probleem - en zoek het maar uit) zagen ze het als een leuke uitdaging en een leermoment. Ze kwamen even langs om te kijken hoe en wat de bedoeling was en hebben het hele probleem meteen opgelost door de voeten van de poten op maat te laten maken. Deze pasten ontzettend goed bij de stijl van het bureau en waren eigenlijk nog mooier dan de originele poten (welke ik ook gewoon mocht houden voor als ik een keer een dieper blad wilde). En deze had ik binnen een stek van nog geen 2 weken alweer bij mij thuis liggen. Ze kwamen daarna ook langs om te checken of het bureau met de nieuwe poten inderdaad nog steeds stevig en het bureau nog kwalitatief naar wens was. Of deze oplossing helemaal naar mijn zin was? Nou en of! Helemaal top! En afspraak was afspraak, ze hebben dit allemaal gedaan zonder ook maar een cent extra te rekenen. En nu? Nu bieden ze de kortere poten waarschijnlijk tegen een kleine meerprijs aan op de website, voor de volgende klant die op zoek is naar een gelijke oplossing. Dus zelf hebben ze ook het leermoment goed benut! Knap staaltje omdenken en TOP service!

• Dick
    Review voor Offisk.nl

Nieuwe X-chair bureaustoel bevalt uitstekend. Veel bekijks op mijn werkplek. Iedereen wil hem proberen. Met name de continue lende-ondersteuning is fantastisch.

• VTC
    Review voor Offisk.nl

Blij met mijn bureaustoel, snelle geleverd en ook nog de goedkoopste en zonder verzendkosten.

• Alfons
    Review voor Offisk.nl

Levering is supersnel en de service is heel goed. Eenvoudig contact met Rob en Bart die een persoonlijk en professioneel advies geven.
    De volgende bestelling doe ik zeker weer bij Offisk.