Olachika Luxury Kids Fashion

Olachika Luxury Kids Fashion

OlaChika is een Online webshop waar de nieuwste collecties modieuze baby en kinderkleding aangeboden wordt.
Wij zijn vooral gespecialiseerd in Prachtige Luxe baby en meisjes jurken, in verschillende stijlen oftewel "Stijlvolle Boetiek Kleding".
Onze ervaren mode ontwerpers die inmiddels al actief zijn sinds 1989, en succes hebben onder andere Milaan en Parijs, zijn elke dag met grote passie de mooiste kinderkleding aan het ontwerpen. Jurken en Kleding met zorgvuldig uitgewerkte details, de mooiste afwerkingen, rijke stoffen en pasvormen volgens de laatste trends.
Denk maar aan verjaardag jurken, bruidsmode voor kinderen, doop jurken, of gewoon een Elegante stijlvolle Jurk voor elke bijzondere gelegenheid.
U zult zelf ervaren dat de baby en kinderkleding die wij aanbieden, buitengewoon goede kwaliteit heeft en tegen een zeer sterke prijs verkrijgbaar zijn.

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 17-04-2024 ingetrokken

2,4

• Lisa
    Review voor Olachika Luxury Kids Fashion

WAARDELOOS bestel hier niet!! Ze antwoorden nergens op schandalig! Je krijgt geen geld terug bij het retourneren!!

• Thirza
    Review voor Olachika Luxury Kids Fashion

Klantenservice is niet goed. Er staat binnen 48 uur reactie, maar je krijgt helemaal geen reactie. 1e keer besteld hier en de laatste keer.

• Kimberly
    Review voor Olachika Luxury Kids Fashion

Klantenservice niet bereikbaar ! Geen reactie op mail, fb chat en chat op de website. Telefoonnummer op de website is niet hun. Reacties op facebook post worden verwijderd. Maar alsnog geen reactie van hun.

• Fiona van den Heuvel
    Review voor Olachika Luxury Kids Fashion

Klantenservice zeer slecht. Had kleding besteld miste wat steentjes op. Vervolgens een mail gestuurd nooit wat gehoord via de chat van de website ook geen reactie!

• Chu-sing Man
    Review voor Olachika Luxury Kids Fashion

Ik heb kleding geretourneerd en nog steeds geen geld terug ontvangen. Jullie reageren niet op mijn e-mails