Olav-panels

Olav-panels

OLAV PANELS is de specialist in hoogwaardige houten akoestische panelen tegen de scherpste prijs.

Het bedrijf is opgericht door interieurprofessionals met jarenlange ervaring in de houten vloeren- en meubelbranche. Kwaliteit, vakkundigheid, duurzaamheid en goede service zijn voor ons vanzelfsprekende kernwaarden. We denken graag mee met onze klanten en nemen alleen genoegen met het beste resultaat.

Moderne techniek en vakmanschap

Onze panelen worden vervaardigd in een in de EU gevestigde productiefaciliteit waar moderne techniek en ouderwets vakmanschap hand in hand gaan. Er worden alleen hoogwaardige materialen gebruikt die grondig zijn getest. Daardoor kunnen we altijd de hoogst mogelijke kwaliteit en duurzaamheid garanderen. Wij hechten veel waarde aan het milieu, daarom maken we zoveel mogelijk gebruik van gerecycled kunststof en verwantwoord hout.
De zekerheden van https://olav-panels.nl/

Lid van WebwinkelKeur sinds 2022