Olav-panels

Olav-panels

OLAV PANELS is de specialist in hoogwaardige houten akoestische panelen tegen de scherpste prijs.

Het bedrijf is opgericht door interieurprofessionals met jarenlange ervaring in de houten vloeren- en meubelbranche. Kwaliteit, vakkundigheid, duurzaamheid en goede service zijn voor ons vanzelfsprekende kernwaarden. We denken graag mee met onze klanten en nemen alleen genoegen met het beste resultaat.

Moderne techniek en vakmanschap

Onze panelen worden vervaardigd in een in de EU gevestigde productiefaciliteit waar moderne techniek en ouderwets vakmanschap hand in hand gaan. Er worden alleen hoogwaardige materialen gebruikt die grondig zijn getest. Daardoor kunnen we altijd de hoogst mogelijke kwaliteit en duurzaamheid garanderen. Wij hechten veel waarde aan het milieu, daarom maken we zoveel mogelijk gebruik van gerecycled kunststof en verwantwoord hout.
8,5

• Ferry Pors

• Marion Teters
    Geverifieerde klant van Olav-panels

Binnen 3-5 werkdagen geleverd, communicatie over wanneer leveren kan wat beter, panelen zien er mooi uit

• Hoe beoordeel je Olav-panels?

• Marcella
    Geverifieerde klant van Olav-panels

Product is zoals beschreven en verwacht. Ik heb wel een indicatie van de levertijd gemist. Maar het is uiteindelijk netjes bezorgd

• Cisca Duifhuis
    Geverifieerde klant van Olav-panels

Goede service,was een wachtlijst dus kon ze al eerder bestellen zodat ze op de gewenste datum bezorgd konden worden.

• S. Vlasblom
    Geverifieerde klant van Olav-panels

Prijs en kwaliteit verhouding is prima

• Esther Koree

Mooie panelen, goede service

• SS
    Geverifieerde klant van Olav-panels

Klantenservice slecht. Levering over tijd. Komen afspraken niet na. Ik heb extra kosten hierdoor moeten maken. Ze komen niet tegemoet. Panelen nog niet bevestigd omdat de klusser later pas terug kan komen. Panelen zelf zien er tot zo ver goed uit. Maar 1 doos van de 5 geopend.

• Onno Hemmink
    Geverifieerde klant van Olav-panels

Verkeerde sample geleverd gekregen, direct gemaild maar geen antwoord. Keurig opgelost door terug betalen van de sample en verzendkosten.

• Roy Ziermans
    Geverifieerde klant van Olav-panels

Snelle levering van stalen, na bestelling. Geven een goed beeld van de kleur en het materiaal.

• Aj Flanders
    Geverifieerde klant van Olav-panels

Prima, verstuurd en zeer netjes qua afwerking