Olav-panels

Olav-panels

OLAV PANELS is de specialist in hoogwaardige houten akoestische panelen tegen de scherpste prijs.

Het bedrijf is opgericht door interieurprofessionals met jarenlange ervaring in de houten vloeren- en meubelbranche. Kwaliteit, vakkundigheid, duurzaamheid en goede service zijn voor ons vanzelfsprekende kernwaarden. We denken graag mee met onze klanten en nemen alleen genoegen met het beste resultaat.

Moderne techniek en vakmanschap

Onze panelen worden vervaardigd in een in de EU gevestigde productiefaciliteit waar moderne techniek en ouderwets vakmanschap hand in hand gaan. Er worden alleen hoogwaardige materialen gebruikt die grondig zijn getest. Daardoor kunnen we altijd de hoogst mogelijke kwaliteit en duurzaamheid garanderen. Wij hechten veel waarde aan het milieu, daarom maken we zoveel mogelijk gebruik van gerecycled kunststof en verwantwoord hout.

Lidmaatschap per 31-07-2023 stopgezet

7,7

• Josine Schermers
    Review voor Olav-panels

Een waren leverproblemen met een besteld paneel. Na een korte mailwisseling hierover wordt niet meer terug gereageerd. Een alternatief paneel of geld terug is nog niet geregeld. Webwinkel is telefonisch niet bereikbaar. Verspreid over 1,5 maand meerdere keren op verschillende momenten gebeld. Er wordt niet opgenomen en niet teruggebeld.
    Ik wil graag het bestelde paneel nog ontvangen of mijn geld terug. €186,70 betaald in april en nu in juli nog steeds geen levering gehad.

• Bernadette Havinga
    Geverifieerde klant van Olav-panels

Ik krijg ze morgen maar tot nu toe goede service sample was heel mooi die ik had aangevraagd

• Hans Brinkhorst
    Geverifieerde klant van Olav-panels

Transporteur probeerde het zeer beschadigde pakket af te leveren en is geweigerd. Te zeer beschadigd en niet blij met de manier hoe het werd gemanipuleerd.

All and all onacceptabel van mijn kant als geheel.

Dus pakket geweigerd en zal geld terug wensen.

Hans brinkhorst

• Hein Hopmans
    Geverifieerde klant van Olav-panels

Veel te lange levertijden. Tegen de tijd dat aangevraagde monsters arriveerden was product al ergens anders gekocht.

• Nelleke Meppelen Scheppink

Mooi materiaal, snelle levering

• aerts raf
    Geverifieerde klant van Olav-panels

Facturatie verloopt niet volgens de wet

• Diny van den Berg
    Geverifieerde klant van Olav-panels

Lange tijd geen berichtgeving en/ of levering.
    Pas nadat ik zelf contact heb gezocht (8weken na bestelling en betaling) ontving ik een mail met de reden.

• Olaf Roesink
    Geverifieerde klant van Olav-panels

Heeft relatief lang geduurd voordat er een proefstukje opgestuurd werd. Je vraagt je dan af ..hoe lang gaat het duren als ik een grote bestelling wil plaatsen!

• John Cloots

Netjes bezorgd

• Eef Seijbel
    Geverifieerde klant van Olav-panels

Prima verloop bestelling, duidelijke communicatie via mail!

• Henri Nederveen
    Geverifieerde klant van Olav-panels

Goede prijs. Panelen voldeden aan de verwacting.

• Delano Balten
    Geverifieerde klant van Olav-panels

Top panelen van goede kwaliteit

• Jolanda Mandema
    Geverifieerde klant van Olav-panels

Erg blij met de panelen! Goed afgewerkt materiaal en veel keus qua kleuren.
    De communicatie kan nog wel wat beter, twee keer zou ik terug gebeld worden maar niks gehoord. Maar toch prima geregeld en mijn klanten erg blij gemaakt! Mvg, Styling050 Groningen

• Hans de Pree
    Geverifieerde klant van Olav-panels

Moest id lang wachten op de bestelling! Opzij niet erg maar communiceer hierover dat bespaart een hoop ergenis!

• David Lamers
    Geverifieerde klant van Olav-panels

Let op, zeer slechte panelen en klantenservice. Olav levert veel slechtere kwaliteit panelen dan andere partijen actief in deze markt en hun klantenservice is zeer slecht. Ik had opmerkingen over 3 aspecten van de panelen en ze geven mij de schuld van wat er mis is. Vervolgens negeren ze mijn mail en kun je het zelf uitzoeken. De handleiding is zeer slecht en niet duidelijk. Hierdoor zit het nu slecht op mijn muur. Ze zijn niet bereid me verder te helpen of tegemoet te komen. Ook de kit is slecht. Je kan veel beter een paar tientjes meer besteden voor goede kwaliteit en service

• Katja Theunissen
    Geverifieerde klant van Olav-panels

Snel geleverd, mooi product,er was een klein splintertje van het fineer van het proefmonster af

• Maikel Snijders

Snelle bestellingsmogelijkheid

• Oving
    Geverifieerde klant van Olav-panels

Twee weken geleden een order geplaatst. Na een week niks te horen over mijn bestelling gaven ze geen gehoor voor opheldering of status van de bestelling. Zelfs niet na het achter laten van een bericht om terug gebeld te worden.

• Hein Lapidaire

Top levering

• D. Musch
    Review voor Olav-panels

Het zijn mooie panelen, maar zou niet aanraden om hier te bestellen. Klantenservice is niet vriendelijk en slecht te bereiken. Op de site staat een montage kit die je erbij kan bestellen, hier zie je 2 tubes op staan, eronder staat dat je 1,5 nodig hebt voor 1 paneel. Het plaatje zorgt nogal voor verwarring omdat het lijkt dat je er 2 krijgt. Ik raad dit bedrijf niet aan!